Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Erikzn - 70 Warlock (Approved)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Erikznnn
Gäst




Erikzn - 70 Warlock (Approved) Empty
InläggRubrik: Erikzn - 70 Warlock (Approved)   Erikzn - 70 Warlock (Approved) Emptytor maj 01, 2008 10:01 pm

Character Info:

Name: Erikzn
Class: Warlock
Real Name: Øyvind Eriksen
Alder: 18år
Land: Norge (!)

Jeg har 7000/2000 kb/s internett linje, og ja, har mikrofon slik at jeg kan snakke på ventrilo/TS

Game Info:

Jeg har spilt WoW i 2 år. Har spilt på Warlock'en min hele tiden, men med flere inaktive perioder. Jeg har raiderfaringer fra Karazhan, Gruul's Lair, noen bosser i ZA, har sett folk ta flere bosser i SSC, så jeg vet sånn ca hva jeg skal gjøre på noen bosser, og har vært med på Void Reaver i TK. Hvis det er taccs på noen bosser jeg ikke kan, setter jeg meg ned for å lese taccs (www.bosskillers.com) helt frivillig. Jeg er villig til å bruke så mye gull som jeg må på consumables, flasks, repaor osv. Jeg gjør 17 daily quests hver dag om jeg gjør daily heroic, det er hovedsaklig slik jeg farmer gull. Akkurat nå har jeg ganske lite gull, men det er kun fordi jeg skiller opp enchanting atm. (299 skill). Jeg har også Tailoring som min 2. profession (365 skill). Jeg kan bidra til Knights of Glory's progress i raids ved at jeg er en skilled, forståelsesfull og hjelpsom spiller. Raid tidene er perfekte, og jeg skal prøve å være så aktiv jeg kan på raid dagene.

Guild

Akkurat nå er jeg i guilden Living on the Edge. Den guilden raider Gruul's Lair/ZA men har blitt inaktiv i det siste. Jeg ønsker å joine en ny guild fordi Living on the Edge har blitt inaktiv, så det blir lite raids, og deretter ikke noe nytt gear. Jeg vil bli medlemm i Knights of Glory fordi jeg tror det blir bra med en nordisk guild, og fordi jeg har sett flere fra den guilden spille, og det ser ut som om de kan sakene sine. Jeg kjenner ingen spesielle i Knights of Glory.
Till överst på sidan Gå ner
Erikznnn
Gäst




Erikzn - 70 Warlock (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Erikzn - 70 Warlock (Approved)   Erikzn - 70 Warlock (Approved) Emptytor maj 01, 2008 10:04 pm

Glemte 1 ting

ARMORY LINK:
Batol&n=Erikzn
Till överst på sidan Gå ner
Erikznn
Gäst




Erikzn - 70 Warlock (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Erikzn - 70 Warlock (Approved)   Erikzn - 70 Warlock (Approved) Emptytor maj 01, 2008 10:04 pm



Beklager rotet, men det ble bugged ;(
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Erikzn - 70 Warlock (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Erikzn - 70 Warlock (Approved)   Erikzn - 70 Warlock (Approved) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Erikzn - 70 Warlock (Approved)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Destru warlock (Approved)
» 70 Human Warlock ( Approved )
» Methoz - Warlock ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: