Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Dranei fire mage (Social Status as for now)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Silentlo
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptylör sep 19, 2009 11:46 pm

Chararcter info
Character name: Silentlove
Class: Mage
Race: Dranei
Main-Specc: Fire/frost
Off-Specc: Arcane (men denne brukes sjelden)
Proffesions: Jewelcrafting 1 (455/450) Herbalism 2 (450/450)

In Real Life - Info
Name: Silje
Age: 19
Country: Norge
What do you do on dailys basis (Job/School)? Skole atm, men ender vel opp med at jeg går ut i jobb etterhvert

In game - Info
How long have you been playing WoW? 3,5år
How long have you been playing your main - character?( /played? And when did you create this character?) 121 dager og 10 timer, characteren ble laget for litt ca 3,5 år siden, men hatt en del downtime
hvor jeg ikke har spilt pga flytting, skole og annet.
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? Jeg har en level 80 warrior, men uten spes gear, den brukes mainly til farming da den har mining.

Have you been playing some other MMO's? Prøvd Age of Conan, men var ikke spesielt gøy etter min mening.


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow: spillte ikke på denne tiden
TBC:
Karazhan
Zul Gruub
Gruul's Lair
WOTLK:
VOA 2/3 på både 10 og 25 mann, har ikke vært der siden nye bossen kom.
OS down med inntil 1 drage oppe.
EOE down på 10 mann.
Naxx, både 10 og 25 mann
Ulduar 10 mann - Yoggsaron og Algalon
Trial of the Crusader 10 mann

Do you have a favorite fight? Hodir (masse nice crits Very Happy)
Is there a fight you really dislike? Ikke egentlig

Guild - related
Which guilds have you been in? Var i Riders on the Storm TBC til jeg dinga 70 med main, deretter var jeg med og opprettet Sinful Dawn, som ble lagt ned grunnet vi opprettet A new Dawn.
Why did you leave your former guilds? Leavet ROTS fordi jeg ble med mine venner og opprettet SD, deretter tok vi med de beste spillerene videre til A new Dawn.
Leaver nå den da jeg vil kjøre rene guild raids og slippe å merge med andre for å få til radis.
What happend in your last guild? De begynte å merge med internasjonale guilds og jeg vil helst holde meg innenfor det Skandinaviske.


Why are you applying to Knights of Glory? Kjenner Allram irl, og fått ett godt inntrykk av guilden. Vil og oppleve litt mere progress som en guild Smile
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? Jeg bringer dps, møter opp i tide, godt forberedt med alt av consumables og taccs.
Are you willing to change your specc for progress if we ask you? Er igrunn fornøyd med den speccen jeg kjører, er også den speccen jeg kan best, men om noen har noen bedre forslag er jeg
villig til å prøve det ut.
Are you willing to reskills your professions if we ask you? Nei, har brukt en del for mye tid og penger på å skille opp enn at jeg gidder reskille.

Do you have any references in Knights of Glory? Allram og Enhalico kjenner jeg godt begge to Smile

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend? Kan joine alle dager!
Wednsday - 19:00 to 23:00
Thursday: 19:00 to 23:00
Monday - 19:00 to 23:00


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?
Da det ikke er raids eller andre events som jeg skal være med på, gjør jeg ikke annet enn å farme,
så gold har aldri vært og kommer aldri til å bli noe problem Smile

Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss? Ja, sålenge det er guild progress er alt verdt det.


Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? ja
Do you have a microphone? ja
Is you ISP connection stabile? ja
Which addons do you use? Jeg har rundt 100 addons til sammen, så kan sikkert legge opp et ss eller skrive en liste om det er ønskelig. Men har i hvertfall de viktige og basiske som kreves i ett raid.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptylör sep 19, 2009 11:55 pm

Silje ja Very Happy

Silje er ei hyggelig jente som jeg kjenner irl gjennom roger/sinful dawn/wow Razz

Gear messig så veit jeg ikke hva jeg skal si da jeg har så og si 0 peiling på mages og hit rating osv, men enchants ser jo iaf greit ut da Smile


Sier bare Thumbs up fra meg og håper Yver ikke er så altfor slem Razz
Till överst på sidan Gå ner
Silentlo
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptylör sep 19, 2009 11:57 pm

Hit messig så er jeg igrunn overcapped, men må få bytta ut litt gear for å gå ned noe særlig der igrunn.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptysön sep 20, 2009 12:03 am

Holdt på å si, er det ikke litt dumt å ikke gjøre VoA siden det dropper ALT gearet du vill ha der ^^ og man får triumphs.


Meta gemen din? lol? det er vell en arcane MS meta gem sist jeg titta... ^^

var ikke du Mage CL i SD???

da burde du egentlig kunne aspectene jeg ser som feil atm'

andre stats jeg kan komentere, Hit? lol ^^ du er jo hitcappa gjennom verdens ende... du har de 2 minst krevene hit speccene i spillet fra mage PoV
og du har overcappet hit for Torrment speccet ^^ nerf hit og gain moar stats i SP, crit og spesielt haste.

En ting til. Hodir fighten gir egentlig ikke mer crits ^^ det gir mer crit dmg ^^ sånn btw viss du ikke har sett ^^

"skrev denne før dere svarte"
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptysön sep 20, 2009 12:05 am

Kan jeg bare spørre om en ting? Hvorfor rollet du for mp5 gear i Naxx? Very Happy Jeg husker nemlig det var snakk om det, så er bare interessert i hva en mage gainer av mp5 gear? Over andre stats f.eks.
Till överst på sidan Gå ner
Silentlo
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptysön sep 20, 2009 12:13 am

Har prøvd meg på ett par voa runs, men ender av en eller annen grunn kun opp med fail pugs, hvor gruppa bli disbandet pga wipes. De gangene jeg har klart å fullføre der, har det ikke droppet noe mage gear.

Metagemmet mitt er jeg klar over, kjørte den sålenge da jeg ikke hadde nok blue gems til å kjøe noe annet der og da, og har igrunn helt glemt av å bytte den Smile

Jeg var igrunn mainly officer, vi kjørte ikke spesielt classleader rank i SD.

Jobber med å bytte litt hit med sp og haste.
Till överst på sidan Gå ner
Silentlo
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptysön sep 20, 2009 12:15 am

Det var da jeg var nydinget 80, ingen andre ville ha den mp5 trinketen og det var upgrade for meg fra green til epic. Bedre enn ikke noe der og da, men den ble jo fort byttet ut på ett av de følgende naxx runsa.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptysön sep 20, 2009 12:26 am

har du i det hele tatt lest noe på mage om speccs osv osv? typ ensidias sin guide?
Till överst på sidan Gå ner
Silentlo
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptysön sep 20, 2009 12:29 am

Igrunn ikke, har fått mesteparten av tips og hjelp av en kompis opp igjennom wow tiden min.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptysön sep 20, 2009 12:36 am

Sikker på at du har hatt en god kilde da?
Etter hva jeg har skjønt, har du sliti litt med å komme opp i dps.

Vet ikke hva du vet om de 3 "efficent" raid speccene som er ute pr i dag.

Jeg er ute etter spillere som er klare for vårt content. Vi holder på med Anub i totc 25. Der vi krever at vær spiller skal gjøre opptimal dps som er mulig. Siden det er et dps race uten like. Trenger spillere som er selvstendige og kan classen sin in og ut i alle aspects. Dette innebærer kunskap i alle specs.

Selv har jeg ikke fått spilt så mye på magen min siden totc kom ut. Pga jeg har blitt prioritert som Holy paladin på alten min, så har jeg falt bak på gearet. Men jeg gjør theory crafting på mage nesten daglig og jobber med han for å forbedre meg og min dps hele tiden.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptysön sep 20, 2009 12:53 am

*knise* Yver er irritert ^^

Men enig med han, her. Virker fra mitt synspungt litt "tamt" å ha spillt wow i tre og et halvt år, også ikke lest opp på noe theorycraft selv...
Till överst på sidan Gå ner
Silentlo
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptysön sep 20, 2009 12:58 am

Sa ikke jeg ikke hadde lest noe, men akkurat da det kommer til specc har jeg lest heller lite, men har sjekket en del opp og det er den speccen jeg kjører nå som jeg også da fant på elitesjerk.
Till överst på sidan Gå ner
Silentlo
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptysön sep 20, 2009 1:24 am

Okei, jeg kan likegreit være ærlig først om sist og si at jeg er ikke god i å lese engelsk, det er heller min svake side. Derfor har jeg fått en del god hjelp og hjelpsom kritikk av min mage kompis. Jeg leser så godt jeg kan, men til tider er det ikke altfor langt det rekker. Jeg forstår godt engelsk muntlig, men da det kommer til det skriftlige failer jeg heller litt, derfor har jeg da lest deretter.

Det med min dps er igrunn forståelig at du kanskje synes er lav, jeg kommer meg max på 3200 dps, med moten armor, på heroic dummy og vet det kunne vært bedre. Men da må jeg også få byttet ut en del av mitt hit med spellpower og haste, noe jeg jobber med.
Min dps kan sikkert ikke sammenlignes med de beste i KoG, da dere også har kommet ett stykke lengre enn jeg har på raiding og dermed fått bedre gear.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptysön sep 20, 2009 1:44 am

Det er riktig at det speccet er på elitestjerks. Det er regna som det beste speccer før man får gear. Jeg brukte det fram til vi jobbet med ulduar. Da byttet alle FF magene til Torroment spec. Som bygger på at du har gear til å ikke gå oom. FF speccet er et spec du aldri går oom i. Jeg kan ikke huske å ha brukt Evo engang i det speccet.

FF speccet er ment for spillere i start stadiet som ikke har mye hit. Det er lett å få 264 hit som er kravet for det speccet.
Men i et torroment spec er det noe helt annet siden du mister 3% hit fra spec.

Du har arcane som er det siste speccet som bare krever 6% hit fra gear Smile
Till överst på sidan Gå ner
silentlo
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptysön sep 20, 2009 1:46 am

Jeg har nå prøvd å respecce litt, vet ikke hva du mener om den speccen jeg da? Fortell meg gjerne om du mener jeg bør endre på den.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptysön sep 20, 2009 2:05 am

Utifra gearet ditt så burde du ha hatt samme speccen som meg... tbh ^^

Det eneste som er forskjellen er at du bytter ut FFB med FB. Ellers er alt likt.

Eneste er om du kan livingbomb glyphe eller ikke. Det som avhengier av det er om du har en lock i raidet eller andre mage's med imp Scorch.
I kog har ingen av locksa våre gått imp shadowbolt enda så vi er avhengie av en mage som gjør scorch i vært eneste raid. Der for må vi være glypha imp scorch...
Till överst på sidan Gå ner
Silentlo
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptysön sep 20, 2009 11:04 am

Jeg kan sikkert ta og sjekke opp speccen din, men speccen min er da ikke helt lik som den var.. Jeg bytta ut alle mine talents i frost mot arcane, byttet ut noen poeng her og der i fire treet mitt også..
Till överst på sidan Gå ner
Silentlo
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptysön sep 20, 2009 11:05 am

Tok en titt på speccen din nå, og min er nesten lik som din.. Bare noen få talent points som er puttet litt forskjellig.
Till överst på sidan Gå ner
Silentlo
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptysön sep 20, 2009 1:10 pm

Siden jeg ikke kan edite egne svar her, blir det ett par replys, men..
Jeg tenkte litt over det du nevnte ang glyphs, og jeg skjønte ikke helt hva du skulle frem til der?
Mente du jeg budre bytte ut imp scorch eller beholde den? Jeg har kjørt med imp scorch siden den glyphen kom ut.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Ang dps   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptymån sep 21, 2009 9:23 am

3200... Nu siger du du ikk kan vøre med på de hæjste DPS i KOG, det er jo lig før jeg vil sige du ikk engang kan følge med de lavste... Må give Yver ret i at vi skal bruge noget DPS der ligger en del højre end det, og så self også at man kender sin class, eller i det mindste sit spec..
Till överst på sidan Gå ner
Silentlo
Gäst




Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Emptymån sep 21, 2009 3:49 pm

For det første, jeg sa ikke jeg kunne holde følge med de høyeste i kog, jeg sa heller motsatt og sa jeg forstod at dere mener min dps er lav, men det jeg og nevnte, var at det var kun med molten armor. Raid buffed går jeg da opp i dps.
Men jeg søkte jo ikke hit på det grunnlaget at jeg eier dps osv.

For det andre så kjenner jeg både class og specc.. Jeg har holdt meg unna arcane delen av speccen av den enkle grunn at jeg går bare tom for mana etter mindre enn en bossfight. Mens med den speccen jeg da har kjørt har jeg så og si aldri gått tom for mana.
Jeg nevnte i min apply at jeg var villig til å teste ut, om andre hadde gode forslag på en specc, og det har jeg gjort. Problemet der er da at jeg går konstant tom for mana, derav blir det også heller lite dps.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty
InläggRubrik: Sv: Dranei fire mage (Social Status as for now)   Dranei fire mage (Social Status as for now) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Dranei fire mage (Social Status as for now)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Fire Mage Helvete ( Declined )
» 70 fire mage Eldara (Approved)
» Slaynthebald, Fire mage (Declined)
» Apply til KoG, fire mage;) ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: