Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Elemental Shaman Stixie (Approved)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Stixie.
Gäst




Elemental Shaman Stixie (Approved) Empty
InläggRubrik: Elemental Shaman Stixie (Approved)   Elemental Shaman Stixie (Approved) Emptylör sep 26, 2009 1:10 am

Chararcter info
Character name: Stixie
Class: Shaman
Race: Draenei
Main-Specc: Elemental
Off-Specc: Restor
Proffesions: Jewelcrafting (434/450) Mining (450/450)


In Real Life - Info
Name: Niklas Erlandsson
Age: 23
Country: Sweden
What do you do on dailys basis (Job/School)? Jobbar som elektriker

In game - Info
How long have you been playing WoW? Runt 4 år
How long have you been playing your main - character? ( /played? And when did you create this character?) Börja på denna gubbe i wolk och har 27 dagar playtime
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? blåbäver (horde sylvanas)

Have you been playing some other MMO's? (Yverland wants to know) Age of conan och Everquest 2


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow: Onyxia
TBC: Kara, ZA, Gruul
WOTLK: Naxx 10/25 sath 10/25 Maly 10 ulduar 10 5/14 totc 25 man 1/4
(andra boss) även trys på PVP bossen
Do you have a favorite fight? Freya för att det är en fight där man behöver ha huvudet på skaft och man märker vilka som kan spela rörliga fighter.
Is there a fight you really dislike? Nej jag tycker dom flesta har sin egen charm

Guild - related
Which guilds have you been in? Ledsen men kommer inte ihåg har varit guildlös från raid guilder i 6 månader. Annleding till detta var för guilden upplöstes och att nya patcher kom och ansåg att jag inte kunda hålla ikapp längre eftersom jag hade mycket övertid och sånt då la jag av med wow ett tag.
Why did you leave your former guilds? Guilden upplöstes.