Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Elemental Shaman Stixie (Approved)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Stixie.
Gäst




Elemental Shaman Stixie (Approved) Empty
InläggRubrik: Elemental Shaman Stixie (Approved)   Elemental Shaman Stixie (Approved) Emptylör sep 26, 2009 1:10 am

Chararcter info
Character name: Stixie
Class: Shaman
Race: Draenei
Main-Specc: Elemental
Off-Specc: Restor
Proffesions: Jewelcrafting (434/450) Mining (450/450)


In Real Life - Info
Name: Niklas Erlandsson
Age: 23
Country: Sweden
What do you do on dailys basis (Job/School)? Jobbar som elektriker

In game - Info
How long have you been playing WoW? Runt 4 år
How long have you been playing your main - character? ( /played? And when did you create this character?) Börja på denna gubbe i wolk och har 27 dagar playtime
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? blåbäver (horde sylvanas)

Have you been playing some other MMO's? (Yverland wants to know) Age of conan och Everquest 2


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow: Onyxia
TBC: Kara, ZA, Gruul
WOTLK: Naxx 10/25 sath 10/25 Maly 10 ulduar 10 5/14 totc 25 man 1/4
(andra boss) även trys på PVP bossen
Do you have a favorite fight? Freya för att det är en fight där man behöver ha huvudet på skaft och man märker vilka som kan spela rörliga fighter.
Is there a fight you really dislike? Nej jag tycker dom flesta har sin egen charm

Guild - related
Which guilds have you been in? Ledsen men kommer inte ihåg har varit guildlös från raid guilder i 6 månader. Annleding till detta var för guilden upplöstes och att nya patcher kom och ansåg att jag inte kunda hålla ikapp längre eftersom jag hade mycket övertid och sånt då la jag av med wow ett tag.
Why did you leave your former guilds? Guilden upplöstes.
What happend in your last guild? Folk kom inte tillbaka efter semestern.


Why are you applying to Knights of Glory? För att jag känner folk i guilden och vill börja spela lite mer seriöst igen.
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? (How can you contribute?) Positiv attetyd i raids sattsar jag alltid 110% spelar ingen roll om det är progress eller inte.
Are you willing to change your specc for progress if we ask you? Ja självklart.
Are you willing to reskills your professions if we ask you? Ja

Do you have any references in Knights of Glory? Tellarius, béatrix, Zaranva och Aures

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend?
Wednsday - 19:00 to 23:00
Thursday: 19:00 to 23:00
Monday - 19:00 to 23:00

Kan alla dagar så länge jag inte har övertid på jobbet... Jobbar med Tellarius och Zaranva.

Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?

Dailys

Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss?
Japp om det äör det som krväs för att downa han till slut ofc.

Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? Japp
Do you have a microphone? Japp
Is you ISP connection stabile? Japp 100/mbit
Which addons do you use? omen, recount, DBM till raid annars är det bara andra addons som onebag och lite shit
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Elemental Shaman Stixie (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman Stixie (Approved)   Elemental Shaman Stixie (Approved) Emptylör sep 26, 2009 1:47 am

X-realm transfear?


Ellers har du ikke gear imo Razz selvom det ikke har mye å si i dagens raiding verden. Tar deg 2 uker å bli propper geared...

Du har litt lite xp... det er jo egentlig trist....

Even tho

IRL av Tellarius, jobber dere sammen oxo? xD

Burde vell egentlig ha Tellarius sin mening her Razz men jeg kan sikkert gå god ^^ trenger vell shammys
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Elemental Shaman Stixie (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman Stixie (Approved)   Elemental Shaman Stixie (Approved) Emptylör sep 26, 2009 11:06 am

.. Han har redan transferat då igår japp vi jobbar ihop och är irl kompisar:D
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Elemental Shaman Stixie (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman Stixie (Approved)   Elemental Shaman Stixie (Approved) Emptylör sep 26, 2009 11:40 am

Venn av tellarius og bea? that is like NO WAY!!! Very Happy
(har dere irl venner tella? xD sorry <3)


Armory er fucked enda så får ikke inspected.

Men er jo opp til Tella om du kommer inn eller ikke, men etter det Yver sier her så mangler du en god del gear, men det skaffer du fort.


Ja fra meg hvis du skaffer deg gear (uten at jeg har sett det Razz)

//Allram
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Elemental Shaman Stixie (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman Stixie (Approved)   Elemental Shaman Stixie (Approved) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Elemental Shaman Stixie (Approved)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Draenei Elemental shaman (Approved)
» Ingenaning Elemental Shaman (approved)
» Mamnagoth Elemental Shaman (Approved)
» Kalven, Elemental Shaman! (Approved)
» Sponjok, Elemental shaman ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: