Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Sephirothe - Hunter (Approved)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
robin_ft
Gäst




Sephirothe - Hunter (Approved) Empty
InläggRubrik: Sephirothe - Hunter (Approved)   Sephirothe - Hunter (Approved) Emptyfre okt 02, 2009 7:31 pm

Chararcter info
Character name:Sephirothe
Class:Hunter
Race:Night Elf
Main-Specc: Survival
Off-Specc:
Proffesions: Profession 1 (xxx/450) Profession 2 (xxx/450) Got Enchanting low, 225/450


In Real Life - Info
Name:Robin
Age:17
Country:Sweden
What do you do on dailys basis (Job/School)?I'm in school ATM.

In game - Info
How long have you been playing WoW?2-3 Years with breaks.
How long have you been playing your main - character? ( /played? And when did you create this character?) 5 Months.
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about?Hmm not really, I got a 80 shadow priest on another allience server. Done ToC 10 clean on that also, And deeper in ulduar.
Have you been playing some other MMO's? (Yverland wants to know)Hmm..I've been playing Tibia/Runescape/Maplestory(LOL)


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow:
TBC:
WOTLK:Ulduar 6/14, ToC 10 5/5, Naxxramas 15/15, och Eoe/Os/VoA

Do you have a favorite fight? The Beasts of Northrend
Is there a fight you really dislike?Yogg-Saron

Guild - related
Which guilds have you been in?Inte så många, jag flyttade från horde till allience presic.
Why did you leave your former guilds? Den blev disbandad.
What happend in your last guild?Guildledaren skulle quita och han disbandade guilden.


Why are you applying to Knights of Glory?Jag har hört att det är en bra raiding guild , också många shyssta människor.
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? (How can you contribute?)Hmm.. Jag kan vara med och progressa i raids. Jag hoppas värkligen jag kan bli en del av det och har roligt. Jag spelar för att lära mig nya saker, träffa kompisar inom spelet, eftersom jag nyss bytt från Horde - Allience och inte har så många än.
Are you willing to change your specc for progress if we ask you?Ja, Såklart! Allt för bättre progress.
Are you willing to reskills your professions if we ask you?Jag har inte så höga proffesions, Ja det skulle jag kunna tänka mig Smile.

Do you have any references in Knights of Glory?

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend? I can attend all days.
Wednsday - 19:00 to 23:00X
Thursday: 19:00 to 23:00X
Monday - 19:00 to 23:00X


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?
Jag har pengar så det räcker hittils, Jag gör dailys, farmar Eternal Fire's som jag dock börjar tröttna på, tänkt att fixa upp Alchemy och någon mer för billigare flasks och tjäna pengar. Jag har alltid flasks, pots för Raids och tillräckligt med pengar om vi skulle whipa mycket.

Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss? Ja, såklart! Allt för att progressa och har roligt, Kanske inte så roligt att whipa hela natten för 1 boss, men det är värt det till slut. Jag håller humöret uppe Smile.


Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1?Ja det har jag.
Do you have a microphone?Yepp.
Is you ISP connection stabile?Ja det är den.
Which addons do you use?OmniCC, X-perl, Deadly Boss Mode, Omen.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sephirothe - Hunter (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Sephirothe - Hunter (Approved)   Sephirothe - Hunter (Approved) Emptylör okt 17, 2009 6:17 pm

Bump
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sephirothe - Hunter (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Sephirothe - Hunter (Approved)   Sephirothe - Hunter (Approved) Emptylör okt 17, 2009 8:20 pm

han är redan i guilden så vet inte varför ingen har svarat på posten:P men sätter approved:P
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sephirothe - Hunter (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Sephirothe - Hunter (Approved)   Sephirothe - Hunter (Approved) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sephirothe - Hunter (Approved)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» navarone hunter (Approved)
» 70 hunter mariusf ( Approved )
» Sakurai hunter(Approved)
» Navarone - Hunter ( Approved )
» Halliz 70 Dwarf Hunter ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: