Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Rogue Ansökan

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Fillie
Gäst




Rogue Ansökan Empty
InläggRubrik: Rogue Ansökan   Rogue Ansökan Emptytis okt 20, 2009 10:03 pm

Chararcter info
Character name: Fillie
Class: Rogue
Race: Gnome
Main-Specc: Assasination
Off-Specc: Har ingen
Proffesions: Mining (260/450) Engineering (340/450)

In Real Life - Info
Name: Filip Nilsson
Age: 16
Country: Sverige
What do you do on dailys basis (Job/School)? Jag går i skolan måndag till fredag.

In game - Info
How long have you been playing WoW? Jag har spelat sedan release
How long have you been playing your main - character? ( /played? And when did you create this character?) Jag gjorde min Rogue ungefär ett år innan WotLK kom ut.
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? Jag har en Death knight tank på Magtheridon som jag spelade på ett bra tag men jag gav upp på honom och började spela på min Rogue igen.

Have you been playing some other MMO's? (Yverland wants to know) Jag har spelat: Warhammer online, Age of Conan, Champions online och en hel del gratis online spel som jag testade för länge sedan.

What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow: Jag körde: Mc, zg, halva Bwl,
TBC: Jag körde: Kz, halva ssc, halva TK, MH
WOTLK: Jag har tagit allt förutot förutom yogg-saron på min Dk och på min rogue har jag tagit Naxx 25, Onyxia 10 & 25, halva Ulduar och OS.

Do you have a favorite fight? En av mina favoriter är Malygos för att man fick göra ganska mycket och det var helt enkelt en cool boss fight.
Is there a fight you really dislike? Jag gillar inte bossar som drar ut på tiden t.ex Freya.

Guild - related
Which guilds have you been in? Jag var med i guilden Kingsize. En Horde guild på Magtheridon. Fillie kommer från Magtheridon också.
Why did you leave your former guilds? Innan Ulduar patchen kom gick det riktigt bra i guilden och alla hade kul. Efter Ulduar patchen kom var det ett par officers som slutade spela vad jag vet och folk blev inte lika aktiva. När Toc patchen kom fick vi kämpa i kanske 2 timmar för att få ihop en 10-manna raid och så var det ännu mer som var inaktiva. Då bestämde jag mig för att flytta min Rogue och få en "Fresh start".
What happend in your last guild? Jag skrev allt som behöver vetas i "Why did you leave your former guilds?".

Why are you applying to Knights of Glory? Eftersom jag är ny på servern så har jag letat runt lite efter en guild som jag kunde ansöka som verkade passa mig. Jag tycker Knights of glory verkar vara perfekt för mig. Jag gillar raid tiderna och det verkar som guilden är smock full med schyssta personer som vet vad dom håller på med.
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? (How can you contribute?) Jag är aldrig negativ när det går dåligt. jag tycker jag gör bra dps. Jag lär mig boss taktiker riktigt snabbt och jag lyssnar alltid. jag har också en väldigt bra reaktions förmåga så ni kommer inte se mig stå i någon eld eller något.
Are you willing to change your specc for progress if we ask you? Självklart.
Are you willing to reskills your professions if we ask you? Inga problem men jag är lat när det kommer till Professions.

Do you have any references in Knights of Glory? Jag känner Luznegra irl och vi har spelat med varandra sedan han började spela.

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend?
Wednsday - 19:00 to 23:00 Inga problem.
Thursday: 19:00 to 23:00 Inga problem.
Monday - 19:00 to 23:00 Inga problem.

Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?
Jag gör daily quester och pvpar ibland så pengar till repair bills och pots, mat, flasks osv är inget problem.

Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss? Det är en del av att raida så självklart.

Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? Ja
Do you have a microphone? Ja
Is you ISP connection stabile? Ja
Which addons do you use? Jag använder: DBM, Rogue power bars, Recount
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Rogue Ansökan Empty
InläggRubrik: Apply   Rogue Ansökan Emptyons okt 21, 2009 12:16 pm

Du opfylder vores requirements, ser ud til at have expertie. Enchants ser ok ud.. Men gems kunne være lidt bedre. og du mangler at blive exalted med sons of Hodir, go go farm rep der Very Happy Er det muligt at få navnet på din DK.? bare lige for et hurtigt check up på din expirence..
Till överst på sidan Gå ner
Sarnya
Members



Antal inlägg : 14
Registreringsdatum : 09-10-05
Ålder : 33

Rogue Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue Ansökan   Rogue Ansökan Emptyons okt 21, 2009 3:49 pm

Gearet ser bra ut, til tross for at du har tier 9 ilevel 232 som er CRAP for mutilate, om du har, heller bruk 4 set tier 8.5 som er den beste 4 set bonus for mutilate før t9 ilevel 258. Og den hit gemmen du har i legs trenger du ikke, du trenger ikke ha mer enn 315 hit(poison cap) enda.
En ting til, f.eks belte, putt inn en pure agility gem der, samma med plasser hvor socket bonus ikke er agility
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Rogue Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue Ansökan   Rogue Ansökan Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Rogue Ansökan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Jumei, holy Paladin (Approved)
» Mamnagoth Elemental Shaman (Approved)
» holy pala- ahrtas (Approved)
» hammersdag-Warrior (Declined)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: