Char namn: Ithuriel
Klass: Shaman
Spec: Enhanc
Irl namn:Jonas
Ålder:21
Vilket land är du ifrån: Norge
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? 10mbit fiber
Har du en mikrofon (för Ventrilo)?: Ja, har ikke testa den i det siste men skal funger vis ikke er det 5min å gå til Elkøp.
Hur länge har du spelat: Siden starten. Har spillt samtlig classer i end game nå. utnom denne, kun kara med den.
Hur länge har du spelat på denna karaktär: Rerolla på den i påsken. Har spillt ganske aktivt på den siden da å prøvd å fikse pve gear så man kan starte å raide igjen.
Vilken raidingerfarenhet du har: Pre TBC: Mc,Bwl,Aq20/40,Zg,Naxx. TBC: Kara,Gruul,Mag,Ssc5/6, Tk 4/5 har ikke prøvd Za enda pga har ikke pve't etter det kom.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: hmm.. Vet egentlig ikke... likte meg best i naxx å aq40 når det var jeg. Men kommer litt an på vilken class jeg kjør med.. Men Hydross er nok en faven av de jeg har testet i tbc.
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: E med i nå sosial guild nå bare. Før spillte jeg på servern Ragnaros men når guilden Abunai migrerat så rerolla jeg.
Varför lämnar du din guild: De migrerte
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Har lyst å raide igjen.. Vil ha det kul med folket i guilden å satse på noen first kills framover!? Beste som er med raidinga å det å ha det kul med folket bare!
Har du någon referens i Knights of Glory: fant dere først i wow-europe siden å sett litt i trad channel inngame.
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Ikke noe problem med det! Vet va de inebær å være forberedt på raids osve!
Hur farmar du g: Dailyes, herbing/pots.
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Har vært borti de fleste encounters dere er på vei til å møte har kanshe noe å bidra der siden man har tatt de før.God stemmning på vent å skap en latter:)
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?ja, ferdig på skolen får i år å blir hjemme for somern.. litt små jobbing nå og da men ikke noe spes.