Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Resto shaman 1730+ heal ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Resto shaman 1730+ heal ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Resto shaman 1730+ heal ( Approved )   Resto shaman 1730+ heal ( Approved ) Emptyons maj 28, 2008 10:39 pm

Char namn:Perfecto
Klass:Shaman
Spec: resto
Irl namn: Hannibal
Ålder:15
Vilket land är du ifrån:Danmark

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Har ikke haft et dc i 6 måneder =)
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Yes sire.

Hur länge har du spelat Account lavet i 2005, men har haft få pauser. ca 2 år.
Hur länge har du spelat på denna karaktär: Nogle måneder, var engang min farming char. Nu farmer jeg med hunter eller herb + epic flyinh.
Vilken raidingerfarenhet du har: MC på min hunter, og MH på min pala. Den ejer jeg ikke mere.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Forstår ikke dette Sad men hvis jeg har bare lidt, så er det Illhoof og jeg synes Lurker Below er nem, men i alle mine forige guilds, fucker nogen altid op Smile Det skyldes uopmærksomhed på vent osv. there is alot to choose among...
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY

Mit specc er ikke opdateret, og har glad shoulders på. Speccet er bare 2 missclicks, og lavet lidt til mit 2v2 Smile


Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare Migratede min shaman her hen.
Varför lämnar du din guild til fordel for jer. Leavede 5 min siden. PvP of grimbatol
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Kan lide pve, og gode raids med move i, og humor og det er fedt med et rent skandinavisk guild.
Har du någon referens i Knights of Glory; Nej

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Yes, og er selv elixir master
Hur farmar du g Hunter dailys og herb med epic flying og skettis daily.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress Finder dette spørgsmål svært. Men en aktiv resto shaman er mit bedste bud.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Ja det mener jeg bestemt.
Hoped you enjoyed reading Razz

Lägg din ansökan som ett separat inlägg i forumet - inte som ett reply på det här inlägget
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Resto shaman 1730+ heal ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto shaman 1730+ heal ( Approved )   Resto shaman 1730+ heal ( Approved ) Emptytor maj 29, 2008 8:49 am

Whispa lexum, tomasdetavil, twalec för invite till guilden.
Till överst på sidan Gå ner
 
Resto shaman 1730+ heal ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto Shaman (Approved)
» Zeli - Resto shaman ( Approved )
» Beanor - Resto Shaman ( Approved )
» Tigermasken - Resto Shaman (Approved)
» Distress - Resto Shaman (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: