Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 70 rogue Application ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




70 rogue Application ( Approved ) Empty
InläggRubrik: 70 rogue Application ( Approved )   70 rogue Application ( Approved ) Emptylör jun 14, 2008 9:51 pm

Charater nick: Bergtunen
Klass: Rogue
Spec: Shadowstep-PVP[16/0/45]
Irl namn: Endre
Ålder: 18
Vilket land är du ifrån: Norge[Norway]

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?: Yes.

Har du en mikrofon (för Ventrilo)? : Yes.


Hur länge har du spelat?

Siden release

Hur länge har du spelat på denna karaktär
2 år Smile

Vilken raidingerfarenhet du har: MC[FULL],BWL[FULL],ZG[FULL],Onyxia[DOWNED],UBRS[FULL](Back når det var Hardcore 15 man raid:p),Naxx[NOT ENTERD].AQ20/40[FULL].

I TBC har jeg:
Kara[FULL]
Gruul[FULL]
Magtheridon[DOWNED]
ZA[FULL]
TK[3/5] - ikke på denne characteren -
SSC[FULL] - ikke på denne characteren -
BT[NOT ENTERD]
MH[NOT ENTERD]
SW[NOT ENTERD]



Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför

1: Nefarian - off så morro det er og se Slackers uten cloack of onyxia prøve og finne seg en gjemmeplass.
2: Raggy - Aldrig vert så digg og drepe en boss, som når Raggy gikk ned for første gang.
3: C`thun - Trenger jeg si noe? :p en av de mest frustrerende periodene i livet mitt var når vi skulle ta C`thun ned for første gang :p


Armory er nede, jeg kan ikke linke Sad


Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare jeg er ikke med i noe guild Very Happy lenge siden jeg quita den gammle Smile den eksiterer ikke lengre


Varför lämnar du din guild[/b]

Lei av og wipe på shade of araan Smile



Varför vill du bli medlem i Knights of Glory[/b]

Fordi jeg vill raide! Smile fordi jeg vill bli en bedre spiller! Smile


Har du någon referens i Knights of Glory: Nei :/


Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?


Det er ikke noe problem, jeg farmer gull med dailys og Cobra scale Smile

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress

Jeg vet mye om raiding, jeg har gjort mye av det før. Og jeg vet akkurat hvordan en guild fungerer. jeg vet og sette pris på officers som gjør så mye for at vi members skal få hygge oss, jeg vet at det kan gå et par raids uten og få den looten jeg vill ha. jeg vet at det ikke altid går smooth, jeg tåler og wipe... mange ganger... uten og miste moralet. Jeg er ikke en lootwhore. Jeg er loyal over for guildet, jeg møter til raids. Jeg hjelper til når guildet trenger hjelp til progress, feks farme mats til shit som trengs Smile

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?

Det går fint :p
Exclamation Exclamation
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




70 rogue Application ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 rogue Application ( Approved )   70 rogue Application ( Approved ) Emptysön jun 15, 2008 3:57 am

Dette høres bra ut. Da er det kun det vi snakket om som du skal fikse.. Velkommen Smile
Till överst på sidan Gå ner
 
70 rogue Application ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rogue Application ( Approved )
» Rogue Application! ( Approved )
» Nsv - Rogue (Approved)
» Malecro - Rogue (Approved)
» combat rogue (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: