Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Rogue Application! ( Approved )

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Kristina
Gäst




Rogue Application! ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Rogue Application! ( Approved )   Rogue Application! ( Approved ) Emptyfre okt 09, 2009 10:08 pm

Chararcter info
Character name: Krïstina
Class: Rogue
Race: Night Elf
Main-Specc: Combat (15/51/5)
Off-Specc: Ingen ennå.
Proffesions: Herbalism (110/450) Alchemy(343/450)


In Real Life - Info
Name: Kristina
Age: 18
Country: Norge
What do you do on dailys basis (Job/School)? Går fortsatt på skole! For tiden ingen jobb.

In game - Info
How long have you been playing WoW? Rundt et år eller så, men de første ukene (eller månedene, om jeg skal gi slipp på fornektelsen min) gikk for det meste med på å traske rundt, gå meg vill, og ”oooh”e og ”aaah”e over hvor stort alt var!
How long have you been playing your main - character? ( /played? And when did you create this character?) Laget denne characteren i mai i år.
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? Vel, min første character i høy level var en shaman som nå er level 78. Har dog mer eller mindre forlatt henne, siden jeg ikke lenger er i stand til å logge på den accounten på min pc! Merkelig nok fungerer det utmerket på alle andre pc’er.

Have you been playing some other MMO's? Det har jeg nok ikke, men klør litt i fingrene etter å prøve Aion (er dette blasfemi?).


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow: Mer eller mindre ingenting. Jeg var som sagt en late bloomer, så innen jeg kom så langt at jeg kunne raide, var det allerede så godt som umulig å få group til low level raids. Mener dog å huske at jeg raidet Zul’Gurub i ”appropriate” level på shamanen min, men slik jeg forstår det er dette ikke noe videre å skryte av :p Fikk riktignok min first ever epic der (Ancient Hakkari Manslayer<3), så Zul’Gurub holder en viss sentimental verdi for meg likevel!
TBC: Samme som over, dessverre. (Minus delen om Zul’Gurub, såklart.)
WOTLK: Pinlig lite, og det er for øvrig en av grunnene til at jeg lager apply her – hadde vært grådig gøy å oppleve litt endgame content!
Jeg har klart å skrape sammen en pug eller tre til Obsidian Sanctum 10 og 25, og deler av Naxx25 (Kel’Thuzad, Sapphiron og The Plague quarter – jeg ble med i et allerede påbegynt raid).
Har også kommet meg helskinnet gjennom Onyxia 10, men har totalt jernteppe og kan ikke huske om det var med guild eller pug.
Med guilden jeg er i nå har jeg kommet meg gjennom Military, Arachnid og Plague Quarter i Naxx 10, og har så vidt stukket nesen innom Ulduar 10 (The Siege area), delvis med guild og delvis med pug.

Do you have a favorite fight? Liker de aller fleste faktisk, jeg er lett å underholde!
Is there a fight you really dislike? Den første fighten i Trial of the Champion heroic, hvis setupen inneholder rogue or warrior! Har opplevd å få spørsmål om hvorfor dps’en min dropper der, men det er da vitterlig ikke så lett å holde dps’en oppe når man må løpe vekk hele tiden!
Heigan er heller ingen favoritt.

Guild - related
Which guilds have you been in? Hell’s Fury, Rush som social, og et par randoms med morsomme navn og lite annet.
Why did you leave your former guilds? Vel, først var jeg en stund i Hell’s Fury fordi jeg kjente noen der, men da var det ingen som raidet. Så var jeg social i Rush en stund, igjen fordi jeg kjente noen der, men der ble det naturlig nok heller ingen raiding på meg. Deretter fikk jeg nyss om at Hell’s Fury hadde begynt å raide, så da gikk jeg tilbake til dem.
What happend in your last guild? Jeg trives kjempegodt i Hell’s Fury, det er masse koselige folk der, men jeg føler liksom vi ikke kommer noen vei. Det hadde vært artig å oppleve litt mer endgame content enn bare Naxx 10 (som vi for øvrig FORTSATT ikke har clearet), men det ser ikke ut til at det er innenfor rekkevidde for øyeblikket. Brorparten i Hell’s Fury er helt nye til raiding, og jeg synes det er supert at de får sjansen til å prøve seg, men jeg føler som sagt ikke at jeg kommer noen vei der, eller får prøvd ut skikkelig raiding overhodet.


Why are you applying to Knights of Glory? Word of mouth sier det er en god guild med bra folk! Liker idéen om et skandinavisk guild. Javisst er engelsk et internasjonalt språk, men det er ikke alltid like lett å snakke/forstå når forskjellige aksenter og svært varierende mestring av språket er involvert.
Videre vil jeg som sagt få muligheten til å oppleve mer endgame content, og få en følelse av hvordan det virkelig er å raide.
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? (How can you contribute?) Jeg møter forberedt til raids (leser taktikker og ser videoer, skaffer flasks og/eller elixirs, og har alltid skikkelig matpakke!) og forventer ikke en piggyback ride gjennom Ulduar og TotC 10/25. Gjør mitt beste, og er for øvrig ekstremt lett å ha med å gjøre.
Are you willing to change your specc for progress if we ask you? Såklart, men kommer da gjerne til å trenge litt tid for å sette meg inn i ny specc og spillestil!
Are you willing to reskills your professions if we ask you? Ja, så lenge jeg har råd til det. Hvis jeg ikke har råd til det, så farmer jeg til jeg får råd!

Do you have any references in Knights of Glory? Mortenius Smile

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend?
Wednsday - 19:00 to 23:00
Thursday: 19:00 to 23:00
Monday - 19:00 to 23:00
Jeg har ingen faste forpliktelser disse dagene, men kan likevel ikke love at jeg kan stille opp hver eneste gang, da det gjerne dukker opp noe uventet nå og da! Men tidene høres fornuftige ut, og vil nok kunne møte opp til de aller fleste om det trengs Smile


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?

Dailies, dungeons - og selger det som selges kan!

Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss?
Klart det. Jeg mener, det blir gjerne ikke the happiest day of my life - men jeg er relativt vant til det (thank you, fail pugs), og er en hard nøtt å knekke frustrere!


Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? Yes sir!
Do you have a microphone? Innebygget, men kan selvfølgelig skaffe bedre om det skulle være nødvendig.
Is you ISP connection stabile? Som regel.
Which addons do you use? Akkurat nå bruker jeg Omen, DeadlyBossMods og Recount. Er selvfølgelig svært så åpen for forslag til addons som kan være til nytte!
Till överst på sidan Gå ner
Kristina
Gäst




Rogue Application! ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue Application! ( Approved )   Rogue Application! ( Approved ) Emptyfre okt 09, 2009 10:39 pm

Oisann, ser jeg glemte armory link!
1 stk armory link coming right up:
Er for øyeblikket ikke oppe i 300 hit, da jeg nettopp har byttet ut noe av gearet mitt. Dette er selvfølgelig noe jeg skal få fikset så snart som mulig.
Till överst på sidan Gå ner
Twalec
Members
Twalec


Antal inlägg : 88
Registreringsdatum : 08-03-23
Ålder : 43
Ort : Ängelholm

Rogue Application! ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Rogue Application!   Rogue Application! ( Approved ) Emptylör okt 10, 2009 12:03 am

Har kollat lite på din gear. Förstår att det inte är så lätt att få tag i gear från ulduar utan bra guild men där finns rätt mycket bra badge gear.
Du saknas enchants på tex hanskar och back vilket du kanske borde fixa för att hjälpa upp det lite. Epic gems är oxå rätt lätt att fixa nu med badges och honor. Förstår ju dock att det kanske inte är så kul att gemma items man förmodligen kommer byta ut så snart man kan men det krävs ju att alla gör så bra ifrån sig som möjligt när man kommer längre fram i ulduar och ToC tex.

Så lite enchants och nån epic gem till hade nog inte varit fel.
Till överst på sidan Gå ner
http://knightsofglory.eu
Gäst
Gäst




Rogue Application! ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue Application! ( Approved )   Rogue Application! ( Approved ) Emptylör okt 10, 2009 12:46 am

quoteTBC: Samme som over, dessverre. (Minus delen om Zul’Gurub, såklart.)

Så det vil si du ikke raidet noe i tbc eller tar jeg feil?
Till överst på sidan Gå ner
Kristina
Gäst




Rogue Application! ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue Application! ( Approved )   Rogue Application! ( Approved ) Emptylör okt 10, 2009 12:59 am

Nei, det stemmer. Jeg ble 70 en stund etter at WotLK kom ut, når de aller fleste allerede hadde dinget 80 og holdt på med de (da) nye lvl 80-raidene. LFG var mer eller mindre dødt for raids jeg kunne være med i, og på den tiden var jeg heller ikke med i noen guild.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Rogue Application! ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue Application! ( Approved )   Rogue Application! ( Approved ) Emptylör okt 10, 2009 2:29 am

oki men nå er du 80 og i full fart ^_^
Till överst på sidan Gå ner
Twalec
Members
Twalec


Antal inlägg : 88
Registreringsdatum : 08-03-23
Ålder : 43
Ort : Ängelholm

Rogue Application! ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Krïstina   Rogue Application! ( Approved ) Emptylör okt 10, 2009 2:43 am

Som vi pratade om.. Fixa till lite enchants och gems osv så kanske vi kan vaska fram en spot.
Vi vill ju första hand ha in pålitliga och duktiga spelare framför folk med bra gear och huvet under armen.
Fast lite får man ju skjuta till. cheers
Till överst på sidan Gå ner
http://knightsofglory.eu
morteniu
Gäst




Rogue Application! ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue Application! ( Approved )   Rogue Application! ( Approved ) Emptysön okt 11, 2009 1:37 pm

approv imo Razz
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Rogue Application! ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Cheer   Rogue Application! ( Approved ) Emptysön okt 11, 2009 1:52 pm

Dejligt omsider at læse en apply hvor man ser en hvor personen ikke bange for at farme. Kan deværre ikk kigge din armory lige nu, men gør det såsnart det er oppe igen.
Till överst på sidan Gå ner
Sarnya
Members



Antal inlägg : 14
Registreringsdatum : 09-10-05
Ålder : 33

Rogue Application! ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue Application! ( Approved )   Rogue Application! ( Approved ) Emptysön okt 11, 2009 9:29 pm

Hadde vært fun med en rogue "partner" i raids Very Happy
Lykke til og håper du joiner Wink
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Rogue Application! ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue Application! ( Approved )   Rogue Application! ( Approved ) Emptymån okt 12, 2009 9:07 am

Må få en liten fordel ved å være jente og Very Happy Trenger så mange vi kan av de :p
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Rogue Application! ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue Application! ( Approved )   Rogue Application! ( Approved ) Emptymån okt 12, 2009 3:10 pm

Latexgeorg skrev:
Må få en liten fordel ved å være jente og Very Happy Trenger så mange vi kan av de :p

Jente og fra Norge :-D

Hallo seff må du få komme inn! /approved! Razz

Jeg kan gi deg ett tips: Bli exalted med Sons of Hodir for shoulder enchanten dems.
Har sett på applyen og gearet ditt, ser bra nok ut for meg, så yes! Razz

Du har min vote Very Happy

ps: Du bor ikke i vestfold/buskerud? (a) Razz
Till överst på sidan Gå ner
fataass
Members



Antal inlägg : 81
Registreringsdatum : 09-03-10

Rogue Application! ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue Application! ( Approved )   Rogue Application! ( Approved ) Emptymån okt 12, 2009 3:21 pm

Du har min Vote. Ser inga som helst problem.

Du verkar vara seriös med din apply för om inte why bother skriva 10 rader om varje fråga Cool

Men det är bra, Hoppas på fler applyer i den här stilen. !

_______________________

//Muqer Paladin Class Officer
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Rogue Application! ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue Application! ( Approved )   Rogue Application! ( Approved ) Emptymån okt 12, 2009 3:28 pm

Ser ut som du har gutta sin vote i allefall. Høhøhø cyclops
Meget bra utfylt apply også Smile Velkommen til guilden, og i KoG sin lille jentegjeng! ^_^
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Rogue Application! ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue Application! ( Approved )   Rogue Application! ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Rogue Application! ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rogue Application ( Approved )
» 70 rogue Application ( Approved )
» Nsv - Rogue (Approved)
» Rogue apply ( Approved )
» Malecro - Rogue (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: