Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Shiningami - Combat Rogue ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Shiningami - Combat Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Shiningami - Combat Rogue ( Approved )   Shiningami - Combat Rogue ( Approved ) Emptysön jun 29, 2008 11:22 pm

Char namn: Shiningami
Klass: Rogue
Spec: Combat 20/41/0
Irl namn: Mattias
Ålder: 17
Vilket land är du ifrån: Sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?: Ja det har jag.

Har du en mikrofon (för Ventrilo)?: Ja

Hur länge har du spelat: Ungefär när det släpptes

Hur länge har du spelat på denna karaktär: /played ligger på 79 dagar

Vilken raidingerfarenhet du har:
Full kara, full gruul, Magtheridon, full SSC (dock var jag bara med på wipes på vashj), 2 bossar i BT men bara wipes där å. 1/5 MH, dock aldrig vart med i nån raid i TK, gjort några bossar i ZA men kommer inte änns ihåg vilka...tror ja var med på 3 bossar lr nått sånt, sunwell har ja inte änns vart i.

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför:
Roligaste är väll shade of aran eftersom det bara är å kötta lol! . å den tuufaste/jobbigaste är nog najentus i BT då man måste hålla på med å spräcka hans bubbla å allt var det är.

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY



Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Survivors, dock inte i den atm trots att armory säger det...

Varför lämnar du din guild:
Jag har bytt till mig den här gubben så när jag fick den var den med i survivors och dom är ju hel portugisiska eller nått sånt så jag förstod ingenting av vad dom sa nångång så jag lämnade guilden trots att dom är bra.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: nordisk guild och kul å raida.

Har du någon referens i Knights of Glory: nope

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?: Jadå

Hur farmar du g: har JC som proff så säljer lite gems och gör dailys

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress:
vet inte riktigt, mer skada antar jag ^^
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?
: jadå inga problem.

Övrigt: min experience kommer inte ifrån roguen eftersom jag har bytt till mig den. Jag har haft roguen runt 3 veckor nu så vet hur jag ska spela för att göra bra ifrån mig. Att armory inte uppdaterat att jag lämnat guilden förstår jag inte, lämna den bara några dar efter jag bytte mot den här, är hur som helst inte med i den iaf. Hoppas också att ni inte declinear mig bara för jag bytt till mig accountet.
Till överst på sidan Gå ner
Rogue
Gäst




Shiningami - Combat Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Shiningami - Combat Rogue ( Approved )   Shiningami - Combat Rogue ( Approved ) Emptysön jun 29, 2008 11:26 pm

koden till armory verkade inte funka så lägger en länk här istället då...
Till överst på sidan Gå ner
rogue
Gäst




Shiningami - Combat Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Shiningami - Combat Rogue ( Approved )   Shiningami - Combat Rogue ( Approved ) Emptysön jun 29, 2008 11:27 pm

nehe det gick inte heller doh -.- sök på namnet lr kontakta mig ingame då..
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Shiningami - Combat Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Shiningami - Combat Rogue ( Approved )   Shiningami - Combat Rogue ( Approved ) Emptytor jul 03, 2008 4:28 pm

Det ser bra ut.. Vi har jo snakket sammen inn game også. Får deg snart godkjent!

Zups
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Shiningami - Combat Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Shiningami - Combat Rogue ( Approved )   Shiningami - Combat Rogue ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Shiningami - Combat Rogue ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» combat rogue (Approved)
» Baanan combat ROGUE (Approved)
» Kryax, Combat rogue (Approved)
» Combat Rogue Kondismannen (Approved)
» Combat rogue ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: