Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Warlock søger ind i Knights of Glory ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Warlock søger ind i Knights of Glory ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Warlock søger ind i Knights of Glory ( Declined )   Warlock søger ind i Knights of Glory ( Declined ) Emptymån jul 07, 2008 5:02 pm

Hej med jer.

Char name: Nasfalahr
Klass: Warlock
Spec: Destruction
Irl name: Lasse Kaae Christoffersen
Alder: 21 år
Land: Danmark

Kører med stabilt internet og besider en mikrofon og har leget med Ventrilo før.

Jeg har spillet i to perioder:
Pre Burning, men måtte stoppe på grund af studiet. Jeg begyndte at spille igen sidste sommer, hvor jeg fortsatte på min warrior: Thundermaul. Med Thundermaul har jeg raidet: SSC, TK, MH og var med på 1. boss i BT.

Denne karakter har været online i 21 dage og har raidet Karazhan og Gruul. Jeg har ikke egne erfaringer med warlocks i højere raids, men er bekendt med disse instance's taktikker og opsætninger.


Kod:



Jeg har tidligere været medlem af guilden Quorum og er nu medlem af De Dacia Elites.
Jeg ønsker at leave DDE fordi guilden ikke længere tiltaler mig. Mine bekendte i guilden spiller ikke længere og de få jeg hygger mig med leaver guilden af deres egne grunde.
Derudover har jeg et ønske om at raide og det har DDE ikke mulighed for at opfylde for mig.

Jeg vil gerne joine Knights of Glory fordi den har fået god anbefaling af min ven Daniel (Daniiel).

Mine referencer er som sagt Daniiel.

Guld til flasks, pots, repairs etc. er en selvfølge, der hører med til raiding. Den er jeg selvfølgelig klar til at betale selv.

De påpegede dage til raiding passer mig fint og tidspunktet er strålende.

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh
Lasse Kaae Christoffersen
Till överst på sidan Gå ner
Nasfalah
Gäst




Warlock søger ind i Knights of Glory ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Link til Armory   Warlock søger ind i Knights of Glory ( Declined ) Emptymån jul 07, 2008 5:04 pm

Det lader desvære til, at mit link til Armory ikke kome med. Vi prøver igen:
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Warlock søger ind i Knights of Glory ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Warlock søger ind i Knights of Glory ( Declined )   Warlock søger ind i Knights of Glory ( Declined ) Emptyons jul 09, 2008 6:13 pm

Sorry men du har inte gear nog för att raida med oss.

/Lexum

Warlock Classleader
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Warlock søger ind i Knights of Glory ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Warlock søger ind i Knights of Glory ( Declined )   Warlock søger ind i Knights of Glory ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Warlock søger ind i Knights of Glory ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Dotorro's Knights of Glory [Application] ( Declined )
» apply to knights of glory
» 70 Priest, Grim batol Apply til Knights of Glory ( Denied )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: