Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Angelz Rogue ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Angelz Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Angelz Rogue ( Declined )   Angelz Rogue ( Declined ) Emptymån jul 07, 2008 11:55 pm

Char namn: Angelz
Klass: Rogue
Spec: Subtlety. (Legat högt på dpslistorna på PuG's)
Irl namn: Jonas
Ålder: 21
Vilket land är du ifrån: Sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Ja
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Ja

Hur länge har du spelat: 3-4 mån
Hur länge har du spelat på denna karaktär: speltid 31 dagar på gubben. /played
Vilken raidingerfarenhet du har: Full Gruul, Maggy, Kara och ZA.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Gruul e roligast. Kräver gear och även lite skill sen går resten av sig själv. Han är ingen superteknisk boss plus att han droppar nice loot Wink.

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:


Armory buggar när jag länkar, blir ingen text. Men viska mig in-game så visar jag mitt gear. Har både PvE och PvP gear.


Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Är med i Raiders of karazahan, en nystarstad guild. Tidigare inga märkvärdiga guilder.
Varför lämnar du din guild: Kvar i den tills vidare
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Dels för att det är en svensk/nordisk guild men även att den verkar seriös med fin progress vad jag fattar de som.
Har du någon referens i Knights of Glory: Har ingen direkt. Pratat lite löst med Azkum därifrån.

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Inga problem. Sånt måste man ju ha. Smile

Hur farmar du g: Skinner samt gör lite Enchanting.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Aktiv och tycker att det är kul att raida, de man gjort såhär långt.

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Ja
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Angelz Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Angelz Rogue ( Declined )   Angelz Rogue ( Declined ) Emptyons jul 09, 2008 3:30 am

har pratat med han.. värkar vara en trevlig kille,
inte mej emot för en Test.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Angelz Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Angelz Rogue ( Declined )   Angelz Rogue ( Declined ) Emptymån jul 14, 2008 9:08 pm

Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Angelz Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Angelz Rogue ( Declined )   Angelz Rogue ( Declined ) Emptytor jul 31, 2008 7:36 pm

Du mangler stats og du mangler gear for å joine oss. God progress om dagen å da er vi kresne. men takk for søknad
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Angelz Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Angelz Rogue ( Declined )   Angelz Rogue ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Angelz Rogue ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 NE rogue ( Declined )
» Gullenosan - Rogue (Declined)
» gnome rogue (Declined)
» Svenny - Rogue ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: