Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Allram - Holy Priest ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Allram - Holy Priest ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Allram - Holy Priest ( Approved )   Allram - Holy Priest ( Approved ) Emptysön aug 24, 2008 11:13 pm

Char namn Allram

Klass: Priest

Spec: Holy (CoH) 20/41/0

Irl namn: Vegard

Ålder: 19

Vilket land är du ifrån: Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?:
Jepp, har aldri hatt noen som helt problemer.

Har du en mikrofon (för Ventrilo)?:
Selvfølgelig ^^

Hur länge har du spelat:
Har spilt i snart 2 år, startet å spille på en Hunter som heter Vagi, spiller nesten aldri på den mer, gikk lei av DPS, så jeg lagde meg en priest i fjor sommer, ble lvl 70 på den ved juletider og har siden da gearet meg opp til det nivået jeg er på nå.

Jeg startet å spille på Genjuros med noen venner (de hadde allerede spilt i noen måneder/år), som blant mange Tøbby(emotøbby). Jeg spilte da/lvla huntern min, ble til slutt lei av alle Grekerne der og flytta til Grim Batol med tøbby(emotøbby) og noen andre venner. Joinet der Nordlys, men det ble disbanda etter noen uker, Søkte så på Impulsion, kom inn der også ble det disband p.g.a. dårlig oppmøte på raids etterhvert, starta på priesten min rett før Impulsion ble disbandet.
Joina da Sinful Dawn, som jeg nå har fått meg noen venner i ^^ (Fjorfott, Aluneil, Roggaro, Jarler etc.) og lvl'a priesten mens jeg var der.
Så søkte jeg på Clichè etter at jeg synes gearet mitt var blitt bedre og jeg følte meg klar for å raide noe mer enn kara/gruul/za.
Spillte i Clichè i ca 1.5 måneder så ble det merging med Indigo fordi det var dårlig oppmøte.

Hur länge har du spelat på denna karaktär:
ca 8 måneder IRL. /Played 35 dager 8 timer.

Professions:

Tailoring: 375/375 Mooncloth, med noen epic recipies fra mh/bt osv, både dmg og healing. Kan lage fullt shadow resistance gear for cloth brukere.

Alchemy: 375/375 Elixir master, har noen bra recipies her også.

Secondary skills:

Cooking: 375/375, har ikke så mange unike recipies her, har de fleste "normale" fra vendors etc.

Fishing: 170/225, driver å lvler denne atm, men er drit kjedelig Razz

Stats:

Har nå 2350 +healing og 245mp5

Vilken raidingerfarenhet du har:

PreTBC
Alt dette er gjort etter at TBC kom ut, men har erfaringer fra disse instancene også hvis det er interresant Wink

AQ20 6/6
AQ40 9/9
Onyxia 1/1


TBC
Kara: 11/11
Gruul: 2/2
Magtheridon: 1/1
Doom Lord Kazzak: 1/1
Doomwalker: 1/1
ZA: 6/6
TK: 3/4 Har kommet til Phase 4 på Khael'Thas.
Serpentshrine Cavern: 6/6
MH: 5/5
BT: 8/9 har fått Illidan nesten forbi Phase 2. Kan Illidan fighten ut og inn Wink


Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför:

Letteste boss:

Jeg mener selv at Attumen må være den letteste bossen i 10. manns raid, i 25man Gruul himself Razz

Hardeste boss:

Hardeste boss i 25 manns raid er Illidan, som jeg har kommet frem til.
I 10 manns raid... hmm, kanskje Prince, siden du trenger litt flaks med de infernals noen ganger Razz

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:



Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare:
Nå er jeg i Indigo, har vært i Nordlys(Var der med huntern, Disband), Impulsion( var der med huntern min, Disband), Sinful Dawn (kun venne guild, litt kara/gruul.), Clichè (merga med Indigo).

Varför lämnar du din guild:

Guildet jeg er i ATM Indigo, liker jeg ikke, Liker ikke gm og vennene hans, han ene klarer ikke å gjøre noe annet enn å si FUCK hele tia på VT, og driter du deg ut EN gang så er du liksom ute for alltid... Men driter gm eller vennene hans seg ut er det bare "nei, glem det, la oss gå videre nå"!.

Selv om jeg ligger på 1-2. plass på Healing Done på nesten garantert alle raids så blir jeg satt på Standby, enda jeg også signer opp først til raids. Begynner derfor å bli lei av denne "Favoriseringa" som foregår i Indigo, at vennene til officerer blir inv'a først, selv om de ikke gjør en bra jobb...
Vi skal også bare snakke engelsk på vt, men gm og vennene hans kan vistnok snakke svensk, uten at det gjør noe :/

Ble forresten kicka av guildet idag, bøy på noe gear med DKP som jeg har raida for, og fortjent og de ble pissed og kicka meg :S

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory:
Synes guildet ser interressant ut, og har hatt kjempebra progress!!

Har du någon referens i Knights of Glory:
Calaera (?), Emotøbby, kjenner vel ikke så mange flere...

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?:
Selvfølgelig er jeg det! Gull er ikke noe problem, ikke consumables heller.

Hur farmar du g:
Farmer, gjør dailie's etc.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress:
Håper jeg kan bidra til å lage Pots/elixir/flasks, cooking, lage cloth gear (sr gear f.eks), hjelpe til på healing ^^


Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?:
Yes da, selvfølgelig kan jeg det =)

Lurer dere på noe mer så er det bare å ta kontakt ingame eller på msn: vegard@fladby.org
Till överst på sidan Gå ner
Allram
Gäst




Allram - Holy Priest ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Allram - Holy Priest   Allram - Holy Priest ( Approved ) Emptysön aug 24, 2008 11:18 pm

Her er armory linken:


Kan visstnok ikke poste den med bb-koder når jeg ikke er registrert
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Allram - Holy Priest ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Allram - Holy Priest ( Approved )   Allram - Holy Priest ( Approved ) Emptymån aug 25, 2008 12:03 am

Accepted
Till överst på sidan Gå ner
Alecks
Gäst




Allram - Holy Priest ( Approved ) Empty
InläggRubrik: RE:allram   Allram - Holy Priest ( Approved ) Emptymån aug 25, 2008 12:13 am

Hej Allram.

Jag kikade förbi här. Jag vart förvånad över vilket missnöje du har mot oss. Jag vill bara klargöra några saker för dig.

Citat :
Guildet jeg er i ATM Indigo, liker jeg ikke, Liker ikke gm og vennene hans, han ene klarer ikke å gjøre noe annet enn å si FUCK hele tia på VT

Synd att du inte gillar oss. Det finns en anledning att folk får höra kritik.

Citat :
og driter du deg ut EN gang så er du liksom ute for alltid..

Det där är 100% skitsnack! Vi har ALDRIG någonsin kickat någon ur guilden för att denne felat. De åtgärdet vi tagit vid när folk, som vid upprepade tillfällen failat gång på gång på samma sak är att vi replacat denne person. Aldrig kickat.

Citat :
Selv om jeg ligger på 1-2. plass på Healing Done på nesten garantert alle raids så blir jeg satt på Standby, enda jeg også signer opp først til raids. Begynner derfor å bli lei av denne "Favoriseringa" som foregår i Indigo, at vennene til officerer blir inv'a først, selv om de ikke gjør en bra jobb...

1-2 är lite att ta i. Du glömde nämna att vid 89% av fallen så har du dig själv på #2 på most healed person. Om någon vill ha bevis på att denna Allram inte ligger 1-2 varje raid, så finns det bevis. Bevis i form av våra Webstats, han snittar 5.
Att säga att vi / jag som har hand om healers sysslar med s.k "favoriseringar" är ytterligare en ren lögn. Jag har 2 vänner i guilden, och de är inte ens healers. Jag invitar de jag anser gör ett bra jobb.


Citat :
Vi skal også bare snakke engelsk på vt, men gm og vennene hans kan vistnok snakke svensk, uten at det gjør noe :/

Behöver jag äns säga något här? Ok jag kan väl klämma in igen, att du ljuger. Det förekommer alla möjliga språk ibland på trash clear. Det är svenska det är norska det är holländska , you name it. Vi har aldrig tvingat någon att prata engelska. Däremot har vi tvingat folk att hålla käften som sitter och babblar under bossar. Jag tycker detta var ett patetiskt försök att smutskasta våran guild. Jag ser inget illa att du applyar hit eller någon annanstans. Men att hitta på lögner för att smutskasta oss, det tål jag inte.

Hälsningar

Alecks
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Allram - Holy Priest ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Allram - Holy Priest ( Approved )   Allram - Holy Priest ( Approved ) Emptyons sep 17, 2008 3:47 pm

Jeg leste igjennom det Allram skrev her, og Alecks har ikke rett, det var veldig mye favorisering, og hvis man dreit seg ut fikk man ofte store konsekvenser. Samme som han sier med signup, alle de "vennene" ble inva først!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Allram - Holy Priest ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Allram - Holy Priest ( Approved )   Allram - Holy Priest ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Allram - Holy Priest ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved)
» Holy priest ( Approved )
» lifender holy priest ( Approved )
» Antique - Holy priest(Approved)
» Aileena - Holy Priest ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: