Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Empty
InläggRubrik: Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved)   Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Emptytor mar 05, 2009 9:47 am

Char namn Allram

Klass: Priest

Spec: Holy (CoH) 13/57/0

Irl namn: Vegard

Ålder: 19 (snart 20 woho Very Happy)

Vilket land är du ifrån: Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?:
Jepp, har aldri hatt noen som helt problemer.

Har du en mikrofon (för Ventrilo)?:
Selvfølgelig ^^

Hur länge har du spelat:
Har spilt i snart 2.5 år, startet å spille på en Hunter som heter Vagi, spiller nesten aldri på den mer, gikk lei av DPS, så jeg lagde meg en priest for snart 2 år siden, ble lvl 70 på den ved juletider i 07 og har siden da gearet meg opp og lært meg å spille denne classen så godt som jeg kan nå Wink

Jeg startet å spille på Genjuros med noen venner (de hadde allerede spilt i noen måneder/år), som blant mange Tøbby(emotøbby). Jeg spilte da/lvla huntern min, ble til slutt lei av alle Grekerne der og flytta til Grim Batol med tøbby(emotøbby) og noen andre venner. Joinet der Nordlys, men det ble disbanda etter noen uker, Søkte så på Impulsion, kom inn der også ble det disband p.g.a. dårlig oppmøte på raids etterhvert, starta på priesten min rett før Impulsion ble disbandet.
Joina da Sinful Dawn, som jeg nå har fått meg noen venner i ^^ (Fjorfott, Aluneil, Roggaro, Jarler etc.) og raidet kara med priesten der.
Så søkte jeg på Clichè etter at jeg synes gearet mitt var blitt bedre og jeg følte meg klar for å raide noe mer enn kara/gruul/za.
Spillte i Clichè i ca 1.5 måneder så ble det merging med Indigo fordi det var dårlig oppmøte. Så joinet jeg jo dere Razz hadde det kjempekoselig, men jeg blei nok litt for sur skjønner jeg fordi jeg hadde det så altfor bra her xD så jeg joinet Sinful Dawn igjen som jeg er i atm og raider naxx med, vi har akkurat klart å cleare 25mann naxx Razz ikke for å snakke negativt om de, de er kjempehyggelige men som de sier selv også de er ett soft-core raiding guild, og jeg er da igjen ute etter noe mer hardcore Wink

Hur länge har du spelat på denna karaktär:
ca 2år IRL. /Played 56 dager 20 timer.

Professions:

Tailoring: 427/450 Mooncloth, har ikke hatt behov
for noe høyere skill her enda Razz men trengs det så lvler jeg Wink

Alchemy: 450/450 Elixir master

Secondary skills:

Cooking: 418/450, har ikke så mange unike recipies her, har de fleste "normale" fra vendors etc.

Fishing: 170/225, driver å små lvler denna :p

Stats:

Har nå 2078 Spellpower og 955/387mp5 Ubuffet selvfølgelig Wink

Vilken raidingerfarenhet du har:

PreTBC
Alt dette er gjort etter at TBC kom ut, men har erfaringer fra disse instancene også hvis det er interresant Wink

AQ20 6/6
AQ40 9/9
Onyxia 1/1


TBC
Kara: 11/11
Gruul: 2/2
Magtheridon: 1/1
Doom Lord Kazzak: 1/1
Doomwalker: 1/1
ZA: 6/6
TK: 3/4 Har kommet til Phase 4 på Khael'Thas.
Serpentshrine Cavern: 6/6
MH: 5/5
BT: 9/9

WOTLK

10mann:
Eye of Eternity: 1/1
Obisidian Sanctum: 1/1 uten drakes her, men kan fighten Wink
Naxxramas: 15/15
VOA 1/1

25mann:
Eye of Eternity: 1/1
Obisidian Sanctum: 1/1 +3Drakes Wink
Naxxramas: 15/15
VOA 1/1

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför:

Letteste boss:

Jeg mener at sartharion må være den letteste bossen i 10. manns raid, i 25man Patchwerk, healing messig ihvertfall Razz

Hardeste boss:

Hardeste boss i 25 manns raid er vel sartharion+3drakes som jeg har vært borte i Razz

I 10 manns raid... 4 horsemen? Razz Synes ingen er spesielt vanskelige i 10mann.

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:

Min Armory link

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare:
Nå er jeg i Sinful Dawn, har vært i Nordlys(Var der med huntern, Disband), Impulsion( var der med huntern min, Disband), Sinful Dawn (kun venne guild, litt kara/gruul/naxx.), Clichè (merga med Indigo)., Indigo (offierer var aldri fornøyd med det jeg presterte der, så jeg leavet),KoG ( angrer på at jeg leavet dere :'( )

Varför lämnar du din guild:

Guildet jeg er i nå Sinful Dawn er på naxx stadiet :p Jeg har lyst til å komme tilbake til dere mest fordi jeg savner raidinga med dere og dere som personer, og jeg MÅ få lov til å si: Lexum - Du er den beste raid leadern jeg har møtt noensinne! Very Happy <3<3<3

Men hvorfor jeg leaver det er da fordi jeg vil tilbake til dere, savner dere <3 og jeg vil ha litt mer hardcore raiding enn naxx 3dagers naxx raid hvert reset...


Varför vill du bli medlem i Knights of Glory:
jeg savner dere <3 både folka og raiding Wink

Har du någon referens i Knights of Glory:
Calaera <3<3, Yverland Very Happy, Fjorfott Very Happy, Dere er jo så mange Very Happy:D:D Rambo? Droidis? Avyn? (a) ++ <3

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?:
Selvfølgelig er jeg det! Gull er ikke noe problem, ikke consumables heller. Jeg bruker alltid flask og food buff Wink

Hur farmar du g:
Farmer, gjør dailie's etc.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress:
Håper jeg kan bidra til å lage Pots/elixir/flasks, cooking, hjelpe til på healing Very Happy


Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?:
Yes da, selvfølgelig kan jeg det, hvis det ikke skjer noe spesielt noen av de dagene (dødsfall etc Razz) så er jeg med 3/3! ++

Lurer dere på noe mer så er det bare å ta kontakt ingame eller på msn: vegard@fladby.org
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved)   Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Emptytor mar 05, 2009 11:18 am

For det første, ENDELIG en superb søknad. Slik skal søknader se ut!

Og når det kommer til søkeren. VEGARD! Min yndlingsprest! Jeg kommer aldri til å glemme da vi healet sammen i TBC. Jeg kunne alltid stole på at han hadde mine targets i focus, samtidig som han hadde full kontrol på sine egne. (Nå forstår dere hvorfor mine targets aldri døde... ehe. Avslørt) Jeg har aldri spilt sammen med en healer som har bedre kontroll og healingskills enn det Vegard har, dessuten kan han presten sin ut og inn, opp og ned. Han er alltid forberedt på taktikker, og han kjeftet meg huden full i TBC da jeg kom uten flask og well-fed. Når jeg ikke hadde med, tradet han meg alltid stacks på stacks med wellfed og flasks. Allram, alltid beredt!

Jeg ser at Vegard faktisk klarte å glemme Aurora Borealis i søknaden sin (hihi), men jeg vet at han har hatt en kjempe god utvikling der, og fikk nok av utfordringer der som han tok på strak arm. Jeg har til og med snakket med spillere fra Aurora Borealis som sa han var en svært dyktig spiller, og han tronet topp 3 på healing meteret der. Utrolig med tanke på gearforskjellene.

Dessuten er Vegard en utrolig hyggelig og koselig gutt IRL, som jeg har møtt flere ganger. Vi har vært på en rekke lan og til og med Sverigetur med Fjorfott og Yverland for å besøke Azkum. Vegard stiller alltid opp med bil og godt humør.

Jeg vet ikke hvor mye innflytelse jeg har når det kommer til inntak, men jeg rekker alle hender i været, krysser alle fingrer og stemmer alle stemmene mine på Vegard/Allram.

cheers cheers cheers

Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Sooote
Fjorfott (med nisselue) Calaera og Allram Very Happy
lol!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved)   Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Emptytor mar 05, 2009 6:43 pm

Vegard jo ;D. Vegard kan vel classen sin ut og inn. Og er en av de bedre healerne jeg har vært borte i^^. GO ALLRAM !! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved)   Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Emptytor mar 05, 2009 9:19 pm

ALDRI I LIVET OM HAN DRITTEN DER SKAL IN!

neida Vegard Very Happy du vet jeg elsker deg Very Happy bare tuller litt


Vegard er en kjempe dykitg.. w/e dere vet hav jeg mener


thumbs up
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved)   Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Emptyfre mar 06, 2009 5:40 pm

Riktigt bra apply Allram.

Jag vet vad du går för. Tyckte det var synd att du lämna oss. Men jag ser inget hinder med att du kommer tillbaka.

Du har min Vote

/Lexum
Till överst på sidan Gå ner
Avyn
Members



Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-03-23

Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved)   Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Emptyfre mar 06, 2009 6:23 pm

Lite synd du lämna oss första gången
Ser inget problem varför du inte ska få en chans till Smile

/Avyn Resto druid Always Razz
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved)   Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Emptyfre mar 06, 2009 6:47 pm

Takk for hyggelige svar <3

Håper på spot Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Empty
InläggRubrik: Rambokiller   Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Emptylör mar 07, 2009 5:34 pm

Klart allram ska få komma tillbaka tycke det var riktigt kul när han var i Knight of glory synd att han lämna men jag tycker att han ska få en chans till om det är nått vi behöver så är det ALLRAM

Du har min vote Allram



//Rambokiller warrior class officer
Till överst på sidan Gå ner
Allram :
Gäst




Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved)   Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Emptylör mar 07, 2009 8:14 pm

Du har min vote også allram :DDDD


Datapala
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved)   Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Allram - Holy Priest ( Approved )
» Holy priest ( Approved )
» Antique - Holy priest(Approved)
» Aileena - Holy Priest ( Approved )
» Cryptiz holy Priest ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: