Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Loreri Holy Paladin ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Loreri Holy Paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Loreri Holy Paladin ( Approved )   Loreri Holy Paladin ( Approved ) Emptymån jan 26, 2009 9:25 pm

Char namn: Loreri
Klass: Paladin
Spec: Holy
Irl namn: Adam Eriksson
Ålder: 18
Vilket land är du ifrån: Sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?
Jag har 8mb så det ska inte bli några problem med DC
Har du en mikrofon (för Ventrilo)?
Ja, Jag lånar min lille brors mic men ska köpa en sj snart.

Hur länge har du spelat
Jag har spelat i 3 år tror jag. håller inte redigt räkningen. men spelade innan BC släpptes iaf

Hur länge har du spelat på denna karaktär
På min paladin har jag spelat i snart ett halv år tror ja

Vilken raidingerfarenhet du har
Nu i Wrath har jag kört VoA och OS(0 drakes). Men jag har även kört Naxx pre BC (kan dem flesta tactics i naxx, kollar mycket på när mina kompisar raidar).

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför
Hmm svår fråga, Men det roligaste är nog OS eftersom det kan vara roligt att se noobs faila på "fire wall" alltid nån som gör det på PuGs Razz

Min armory länkl: Vet inte om länken funkade nu för det gjorde inte det på "preview"

(satsar stenhårt på att få macen från Nexus)

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare:
Jag har varit med i Raiderz of the dark (nått sånt) men det var bara en lvling guild, sen just nu är jag med i "Evil"

Varför lämnar du din guild:
Jag vill lämmna den guilden eftersom när jag fick inv sa dem till mig att vi ksulle börja raida snart men 3 veckor senare så har dem inte ens pratat om det i guild chat.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory.
Jag vill bli med i guilden för att det finns många svenskar och att spelarna i knights of glory är seriösa.

Har du någon referens i Knights of Glory.
Nej det har jag inte

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Ja, jag beredd att lägga 300g på repair osv.
Hur farmar du g:
Jag solar onyxia och lvlar mina alts

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress:
Jag kan bidra med kvalificerad healing i raids, samt en seriös attityd gentemot progress.

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?
Ja det kan jag

Tack och adjö hoppas ni gillar mig och min apply Wink
Till överst på sidan Gå ner
:)
Gäst




Loreri Holy Paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: .   Loreri Holy Paladin ( Approved ) Emptytis jan 27, 2009 10:25 am

Du burde kansje skaffe dej litt badge gear, å ikkje minst bruke de:P
Men en herli critt chance;)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Loreri Holy Paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Loreri Holy Paladin ( Approved )   Loreri Holy Paladin ( Approved ) Emptylör feb 14, 2009 6:49 pm

Hej!

Är du fortfarande intreserad av att joina oss? Hur ser din holy gear ut atm? Kan du prata med mig eller Dalin in game.

/Lexum

Raidleader
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Loreri Holy Paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Loreri Holy Paladin ( Approved )   Loreri Holy Paladin ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Loreri Holy Paladin ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy Paladin (Approved)
» Holy paladin:D (Approved)
» Holy paladin (Approved)
» Holy Paladin (Approved)
» holy paladin (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: