Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 DPS Death Knight ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




DPS Death Knight ( Approved ) Empty
InläggRubrik: DPS Death Knight ( Approved )   DPS Death Knight ( Approved ) Emptymån feb 23, 2009 8:53 pm

Char namn: Sunzhine('king')
Klass: Death Knight
Spec: Unholy (17/0/53)
Irl namn: Philip
Ålder: 18javascript:emoticonp('pirat')
Vilket land är du ifrån: Sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? : Jadå!
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Ja!

Hur länge har du spelat : Jag har spelat WoW sedan något år efter releasen. har erfarenheter med endgame instancer sedan pre TBC och även TBC

Hur länge har du spelat på denna karaktär: Sedan Wotlk release.

Vilken raidingerfarenhet du har: Har raidat allt i lvl 60 (dock en oändlighet sedan). raidat upp till TK & MH i TBC. I Wotlk har jag kört det som finns tillgängligt.

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY
Finns en chans att min karaktär har pirat-outfiten på sig för tillfället men gearet kommer väll upp så småningom('cyclops')






och då kommer det se ut så här:

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Med denna charen har jag hållit mig i Mémento Mori eftersom jag inte känt för att raida seriöst förrän nu. Finns också mycket trevligt folk där vilket är en av huvud anledningarna. I pre tbc har jag varit med och skapat en guild med mina vänner som gick ganska långt. (High Society) Som bara byggde sig på svenskar och norskar.
Varför lämnar du din guild: Eftersom jag söker en mer seriös raiding guild där raidsen blir av utan att det är brist på folk online. Men självklart är det viktigt med mysigt folk också('Very Happy')
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Eftersom jag vet mycket gott om dom från mina nära vänner som har vart med i guilden tidigare, (Lillfille, Dzaradaz, Andron OSV)

Har du någon referens i Knights of Glory

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? självklart
Hur farmar du g: Skinnar, gör quest, dailys och köper guld!!! (nej)

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Jag är lättlärd och jag vet hur man följer anvisningar. Jag kommer absolut att försöka bidra så mycket jag är kapabel till.

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? JA! Exclamation
Till överst på sidan Gå ner
Sunzhine
Gäst




DPS Death Knight ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Glömde en sak   DPS Death Knight ( Approved ) Emptymån feb 23, 2009 11:56 pm

Glömde att nämna att jag har varit i guilden innan med Wtflux, pre wotlk, om någon kommer ihåg mig Smile
Till överst på sidan Gå ner
Tomasdetavil
Members
Tomasdetavil


Antal inlägg : 175
Registreringsdatum : 08-03-26

DPS Death Knight ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Din ansökan   DPS Death Knight ( Approved ) Emptyons feb 25, 2009 7:00 pm

Kommer ihåg namnet Wflux, men det känns som rätt länge sedan.

Ta gärna på dig din gear så vi kan kolla den på armory. Jag tar bara tillfället i akt att upprepa minimikraven:

Death Knight - Minimum 2900 AP, hit rating 250 and crit 25%
Till överst på sidan Gå ner
Sunzhine
Gäst




DPS Death Knight ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: DPS Death Knight ( Approved )   DPS Death Knight ( Approved ) Emptytor feb 26, 2009 2:45 pm

Ja ganska länge sen, i början av TBC skulle jag tro. Var druid deral tank om det väcker några minnen.

Men det med armory funkar nu om du/ni vill ta en titt
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





DPS Death Knight ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: DPS Death Knight ( Approved )   DPS Death Knight ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
DPS Death Knight ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 Death Knight, DPS. (Approved)
» Death Knight Apply (approved)
» Draenai - Death Knight Tank - Application ( Approved )
» Pluppeen - Death knight dps

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: