Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Pluppeen - Death knight dps

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Pluppeen
Gäst




Pluppeen - Death knight dps Empty
InläggRubrik: Pluppeen - Death knight dps   Pluppeen - Death knight dps Emptysön apr 26, 2009 2:45 pm

Char namn: Pluppeen
Klass: Death knight
Spec: Blood dps - 50/0/21
Irl namn: Jakob
Ålder:19
Vilket land är du ifrån: Sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Jadå, får i stort sett aldrig d/c.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)?Ja

Hur länge har du spelat: Runt 2år
Hur länge har du spelat på denna karaktär: Har spelat på den sedan wotlk releasen.
Vilken raidingerfarenhet du har: Har gjort alla raider förutom Ulduar och Sarth 2 och 3 drakar, har aldrig varit i en guild som ens försökt det.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför:Thaddius är en kul boss och man brukar ofta göra hög skada
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY

''Kod länken'' fungerade inte.

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Precis gjort en transfer hit, har ingen ''guild history''.
Varför lämnar du din guild
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Därför att min kompis sa att det var en bra guild och jag vill gärna vara i en lite seriösare guild som kan och gör progress i ulduar.
Har du någon referens i Knights of Glory: Splelina

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?Jao
Hur farmar du g: Mining och dailies

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Jag är ofta online så jag kan vara med i mycket raider och försöka pressa dpsen till de yttersta Wink
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Självklart!

Har också dual spec som tank, dock inte den bästa gearen men funkar att tanka 10manna raider åtminstone.
Till överst på sidan Gå ner
 
Pluppeen - Death knight dps
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Death Knight Apply (approved)
» 80 Death Knight, DPS. (Approved)
» DPS Death Knight ( Approved )
» Death knight apply (Declined)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: