Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Norriana, feral druid(tanker)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Norriana
Gäst




Norriana, feral druid(tanker) Empty
InläggRubrik: Norriana, feral druid(tanker)   Norriana, feral druid(tanker) Emptysön mar 15, 2009 5:02 pm

Char namn: Norriana
Klass: Druid
Spec: Feral, tank
Irl namn: Lasse Haugen
Ålder: 24, straks 25
Vilket land är du ifrån: Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?
Ja
Har du en mikrofon (för Ventrilo)?
ja

Hur länge har du spelat: Siden closed beta, men noen pauser innimellom
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 15 dager, 20 timer

Vilken raidingerfarenhet du har:
Jeg har raidet mye på lvl 60 og lvl 70, som tank dps og healer. De eneste stedene jeg ikke har raidet er Naxx40, AQ40 og Sunwell.
På lvl 80, så har jeg bare raidet Naxx 10, VoA 10 og VoA 25, som prot warrior og feral druid.

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför
Vaelastrasz the Corrupt. Liker det at det ikke er noen begrensninger på mana, og så er det en veldig kort kamp



Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare
Jeg er med i Superbest friends nå, det er en guild som noen kamerater og jeg startet for å slippe å være i gruppe for at vi alle kunne snakke med hverandre samtidig

Varför lämnar du din guild:
Siden det bare er en venne-guild, så blir det ikke noe raiding.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory
Jeg raidet mye sammen med dere på lvl 70 med min hunter, Velymbin, og jeg likte meg veldig godt, så jeg har lyst til å raide sammen med dere igjen.

Har du någon referens i Knights of Glory
Tja, kjenner jo igjen en del av de som er i guilden, selv om det har dukket opp en del nye også.

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
jepp, det er ikke noe problem.

Hur farmar du g:
Dailies, selger div enchanting mats, leather, ore, gems, etc.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress:
forhåpentligvis ved å gjøre som man skal og ikke være årsak til wipes

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?:
ja det går fint, slutter klokka 3 på jobben, så jeg har stortsett fri alle kvelder.
Till överst på sidan Gå ner
Norriana
Gäst




Norriana, feral druid(tanker) Empty
InläggRubrik: Sv: Norriana, feral druid(tanker)   Norriana, feral druid(tanker) Emptysön mar 15, 2009 5:06 pm

siden linken til armory ikke virket, så prøver jeg en gang til



legger med linken som tekst, siden url-linkingen ikke ser ut til å funke
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Norriana, feral druid(tanker) Empty
InläggRubrik: Akaspeedy   Norriana, feral druid(tanker) Emptysön mar 15, 2009 10:00 pm

Hei vely:)WinkWink

Du burde jo sje sluttet med din hunter da, du knuste jo oss i dps:) men men, har mine huntere nå, så der er np. Feral druid ja, når fekk vi nettop inn en ny(haldorsen) min venn, han er tank, men han kan gå feral dps og. Har gear til alt.

Men dette er ikke min jobb, det er Melin sin jobb. Som eg ser det, så er kog fulle av tanks. Men du får høre me di andre.

Du er en veldig bra person, som stiller opp. Savner å raide me deg.

Mvh

Ronny
Akaspeedy
Hunter Class Leader.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Norriana, feral druid(tanker) Empty
InläggRubrik: Sv: Norriana, feral druid(tanker)   Norriana, feral druid(tanker) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Norriana, feral druid(tanker)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Feral druid (Approved)
» Sariel Feral Druid (approved)
» Feral druid Cantara ( Approved )
» Resto/feral/Balance druid.
» 70 feral druid apply (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: