Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Chinalol
Gäst




Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined )   Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Emptymån apr 13, 2009 7:49 pm

Char namn: Chinalól
Klass Paladin
Spec Holy(Naxx25 gear / 2/5 Val - 2,2k SP) , Ret(Naxx25 gear/ 4/5 VAL) Uansett hvilket specc jeg kommer inn i guilden som, funker det.
Irl namn Markus
Ålder 17
Vilket land är du ifrån Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Jeg har en veldig stabil internettoppkobling
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Jepp, har mic.

Hur länge har du spelat: Siden PreBC
Hur länge har du spelat på denna karaktär: Siden PreBC
Vilken raidingerfarenhet du har
Prebc: Onyxia, MC
BC: Gruul / Kara / MH
WOTLK: Naxx10-25. OS10-25. VOA10-25.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Prince Malachezar(eller noe :>) i Karazhan, første gang jeg skulle ta den, brukte jeg Seal of the Martyr, og drepte meg selv når jeg ble reduced til 1 % HP.

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare : Praetorians, KoG.
Varför lämnar du din guild: Har ingen guild atm.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Var i den for en stund siden, grunnen til at jeg leavet da var at jeg hadde mange eksamener som kom opp, og hadde ikke tid til å spille, så min bror spilte på accounten min en god stund, før jeg kom tilbake, og PvPet, og nå er klar for å PvE'e igjen etter ett langt avbrekk fra PvE, og jeg lengter veldig etter å raide igjen Smile
Har du någon referens i Knights of Glory: Mange husker meg kansje fra tiden jeg var der.


Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Selvfølgelig
Hur farmar du g: Eternal Fire, Relic of Ulduar osv.


På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Jeg har gear til alle speccs og jeg kan hjelpe folk å geare opp med HCs og sånt.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Er klar til de fleste raids der ja.
Till överst på sidan Gå ner
Chinalol
Gäst




Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Empty
InläggRubrik: lol   Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Emptymån apr 13, 2009 10:11 pm

Har ofc gjort Malygos 10 og 25 også, har visst glemt det.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined )   Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Emptytis apr 14, 2009 11:34 am

Hei Chinalol. Eksamener og diverse skole ting er greit, men jeg husker at din avskjed var av mange andre grunner, da jeg ikke kan huske at din tid i guilden var særlig positiv, da det var flere hendelser som var på kanten til guildkick. Umoden oppførsel og ulydighet i raid er noen av grunnene. Dessuten har jeg observert litt av trollingen din på Grim Batol forumet, og er ikke videre imponert. Når du er i Knights of Glory er vi veldig nøye på at hver enkelt spiller er et godt ansikt utad, og lager et godt rykte for guilden. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined )   Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Emptytis apr 14, 2009 1:22 pm

Må si meg enig med Calaera her.
Vil si at modenhet og God oppførsel er ganske viktig.
Og at det ikke setter guilden i veldig godt lys, med folk som har vansker med og oppføre seg.
Till överst på sidan Gå ner
Chinalol
Gäst




Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Hmm   Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Emptytis apr 14, 2009 3:05 pm

Med ulydighet i raid, hva tenker du på da?
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined )   Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Emptytis apr 14, 2009 4:13 pm

Blant annet den episoden der du stod og winet om repairbot, mens alle andre var ute og reparerte Smile Og vi måtte vente 10 minutter kun på deg. Du snakket også ukontrollert på VT, og fortsatte selv etter flere advarsler fra både officers og andre members.
Till överst på sidan Gå ner
Guest
Gäst




Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined )   Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Emptytis apr 14, 2009 4:19 pm

haha bubbleoseven... han er jo bare 14 da, lykke til med han
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined )   Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Emptytis apr 14, 2009 4:21 pm

Chinalol skrev:
Char namn: Chinalól
Klass Paladin
Spec Holy(Naxx25 gear / 2/5 Val - 2,2k SP) , Ret(Naxx25 gear/ 4/5 VAL) Uansett hvilket specc jeg kommer inn i guilden som, funker det.

Vel... Det er mye bedre hvis du applyer med en valgt specc og ikke med Healer og Dps..


Chinalol skrev:

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare : Praetorians, KoG.
Varför lämnar du din guild: Har ingen guild atm.

Etter det jeg ser så er du i ett guild nå...


Chinalol skrev:

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Var i den for en stund siden, grunnen til at jeg leavet da var at jeg hadde mange eksamener som kom opp, og hadde ikke tid til å spille, så min bror spilte på accounten min en god stund, før jeg kom tilbake, og PvPet, og nå er klar for å PvE'e igjen etter ett langt avbrekk fra PvE, og jeg lengter veldig etter å raide igjen Smile

Her kan ikke jeg si så mye iogmed at jeg ikke husker deg/var ikke i guilden når du var med. Men nå er det snart eksamenstid igjen.. hva skjer da?


Gear: Jeg håper for guds skyld at du har noe annet healing gear enn PVP gear som du har equipet nå... og vær i holy gear/dps gear (den speccen du velger å apply'e som) så vi ihvertfall kan inspecte deg på armory!

Slacker enchant på mace, kan ha +63sp på den.. f.eks
og som sagt, det meste andre er PVP gear så får ikke sett over det...
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined )   Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Emptysön apr 19, 2009 8:38 pm

Hej!


Sorry men jag tror inte att platsar i våran guild. Men tack för visat intresse

/Lexum

Raidleader
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined )   Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Chinalol | Ret | Holy Paladin ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy Paladin ( Approved )
» Holy Paladin (Approved)
» Holy Paladin (Approved)
» Holy paladin (Approved)
» Holy paladin:D (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: