Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Emotøbby, Warlock.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Chris
Gäst




Emotøbby, Warlock. Empty
InläggRubrik: Emotøbby, Warlock.   Emotøbby, Warlock. Emptymån apr 13, 2009 11:37 pm

Ansökan:

Char namn: Emotøbby
Klass: Warlock
Spec: Demonology (00/56/15)
Irl namn: Chris Robert Pettersen
Ålder: 20
Vilket land är du ifrån: Jeg kommer fra Norge Smile

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?

Ja, det har jeg.

Har du en mikrofon (för Ventrilo)?

Jepp, det har jeg også.

Hur länge har du spelat:

På warlocken har jeg 34 dager og 19 timer played. Men den har ikke vært main hele tiden, så jeg begynte vell egentlig å spille når jeg gikk i GK elektro, som igjen tilsvarer ca. 4 år.

Hur länge har du spelat på denna karaktär:

34 dager og 19 timer.

Vilken raidingerfarenhet du har:

Før TBC har jeg ingen raiderfaring. I TBC har jeg erfaring fra karazhan og helt opp til Council i Black Tempel. Aldri vært i SWP.

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför:

Den bossfighten jeg syntes er morsomst må være Lille Rødhette og ulven i karazhan. Siden man må løpe rundt som ei litta jente Very Happy Har desverre ikke noe anstrengt forhold til andre bossfigths. :<

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY

Kommer senere !
Fikk dette opp når jeg søkte fra characteren: Character Data Unavailable

This character profile is currently unavailable, due to a long period of inactivity or as a result of high server load.



Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare:

Atm så er jeg guildless. Dette siden jeg ikke har vært på fryktlig fysen på PvE content. Men kan nevne guild som:

- Knights og Glory
- Klan Banan
- Runkeklut
- Indigo
- Sinful Dawn.


Varför lämnar du din guild:

Jeg dro ikke fra guildet sist. Jeg blei removet pga at jeg ikke var online ofte nok. :<

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory:

Jeg vil veldig gjerne bli medlem i KoG fordi jeg savner det sosiale med guildchatten og hvordan vi hadde det når man raidet i TBC. Det også det at jeg kjenner en del av de som allerede er medlemmer der Smile


Har du någon referens i Knights of Glory:

Det har jeg Smile

- Allram ( Vegard )
- Calaera ( Tonje )
- Yver
Med fler Smile


Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?

Jepp Smile Det er jeg =D


Hur farmar du g:

Farming av enchanting mats og daily Q's.


På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress:

Jeg får kanskje ikke gjort så altfor mye atm, siden jeg er 79, men jeg har en 'ståpå' vilje som ikke ligner grisen og er villig til å stå ordentlig på for guilden Smile



Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?

Det kan jeg, med mindre det dukker opp at jeg må jobbe overtid på jobben. ( Jeg jobber som elektrikerlærling atm.)






Helt tilslutt vil jeg bare si at jeg gleder meg til å høre fra dere, også får dere ha en forstsatt fin påske de neste 26 minuttene Smile

Kos & Klemz, Chris Robert.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Emotøbby, Warlock. Empty
InläggRubrik: Sv: Emotøbby, Warlock.   Emotøbby, Warlock. Emptytis apr 14, 2009 11:21 am

Hei Chris Robert! Anbefaler deg å bli lvl 80, og forbedre gearet ditt littebitt før du søker, særlig da vi har svært aktive og bra gearet warlocks fra før av.

No hate, only love!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Emotøbby, Warlock. Empty
InläggRubrik: Sv: Emotøbby, Warlock.   Emotøbby, Warlock. Emptytis apr 14, 2009 11:25 am

Tøbby Smile

kose kar Razz husker han hente meg i drammen og kjørte meg til sande for et LAN engang Razz

men jeg er redd vi trenger folk som er klare for ulduar tøbby Sad du har ikke dinget 80 enda...
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Emotøbby, Warlock. Empty
InläggRubrik: Sv: Emotøbby, Warlock.   Emotøbby, Warlock. Emptytis apr 14, 2009 4:07 pm

./Agree med de andre her Sad

Jeg hjelper deg til 80 idag, vi går 10mann naxx eller noe, du får bedre gear... du applyer igjen Wink
Till överst på sidan Gå ner
Chris
Gäst




Emotøbby, Warlock. Empty
InläggRubrik: Sv: Emotøbby, Warlock.   Emotøbby, Warlock. Emptytis apr 14, 2009 4:10 pm

Æmmagædd.

Tonje: det kan aldri bli meg og deg ! :>

Yver: JEGVEITHVORDUBOR!!!11ELLEVEN

vegard: vi er ikke venner lenger.

<3
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Emotøbby, Warlock. Empty
InläggRubrik: Sv: Emotøbby, Warlock.   Emotøbby, Warlock. Emptytis apr 14, 2009 4:14 pm

Hahahaha. Vi elsker deg også Tøbby rendeer I love you
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Emotøbby, Warlock. Empty
InläggRubrik: Sv: Emotøbby, Warlock.   Emotøbby, Warlock. Emptytis apr 14, 2009 4:25 pm

Chris skrev:
vegard: vi er ikke venner lenger.

<3

Tell me something new! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Emotøbby, Warlock. Empty
InläggRubrik: Sv: Emotøbby, Warlock.   Emotøbby, Warlock. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Emotøbby, Warlock.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 warlock ( Declined )
» 70 warlock ( Declined )
» 70 Human Warlock ( Approved )
» Methoz - Warlock ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: