Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Methoz - Warlock ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Methoz
Gäst




Methoz - Warlock ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Methoz - Warlock ( Approved )   Methoz - Warlock ( Approved ) Emptyons maj 13, 2009 11:37 pm

Char namn: Methoz
Klass: Warlock
Spec: Affliction - 53/0/18
Irl namn: Øystein
Ålder: 19
Vilket land är du ifrån: Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Ja, jeg har en stabil internett forbindelse.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Ja, og jeg er villig til å bruke den!

Hur länge har du spelat: Jeg begynnte å spille ca. en måned før Burning Crusade kom ut. Det jeg startet med da var en night elf hunter som ble spillt opp til ca. lvl 16 på trial account. Serveren var Mazrigos. Når jeg fikk laget meg en egen account ble det en druid som jeg raidet med i det meste av TBC. Guildet jeg startet i var Team Six, ett guild bestående av en del Norske og Svenske. Guildet var sånn på lik linje med dere, casuals med progress. Etter en stund i det guild stakk jeg videre til ett guild ved navnet NES, der mange senere joinet guildet SECURITY. Så ikke så lenge etterpå rollet jeg en warlock og migrerte over til Grim Batol fordi Fjorfott sa det var så flott her. Jeg har vært i Sinful Dawn siden min transfer over her utenom ett og annet kromspring da.

Hur länge har du spelat på denna karaktär: Har per. dags dato 152 dager played (Kun lock).

Stats:
Spell Power: 1788 (Med fel armor 2099)
Hit: 329 (12,54%)
Crit: 16,76%
Haste: 516 (15,74%)

Talents:
Jeg kjøpte Dual spec første dagen den kom ut. Jeg kjører slik det er nå Affliction ( 58 0 / 18 ) og Destruction ( 3 / 13 / 55 ). Ang. specs til raids går jeg det som raidet vil utnytte mest av.

Key ting i mine talents spec kan vi ta siden hvis det er noe behov Wink

Reputation:

WOTLK:
Honored: Knights of the Ebon Blade.
Revered: The Kalu'ak, Argent Crusade og The Oracles.
Exalted: Kirin Tor, The Sons of Hodir, The Wyrmrest Accord og Valiance Expedition.

Professions:

Enchanting:
Skills 450
Alle trainer recipes
Noen kjøpe recipes
Jewelcrafting:
Skills 450
Alle trainer recipes
Veldig få world drops

Vilken raidingerfarenhet du har:

TBC:

Kara: 11/11
Gruul: 2/2
Magtheridon: 1/1
ZA: 6/6
TK: 3/4 Full stopp på Khael'Thas.
Serpentshrine Cavern: 6/6

WOTLK

10mann:
Eye of Eternity: 0/1
Obisidian Sanctum: 1/1 (Uten drakes oppe)
Naxxramas: 15/15
VOA 2/2
Ulduar 1/14 (Opptil flere tryes på Razorscale, Ignis the Furnace Master og XT-002 Deconstructor.)

25mann:
Eye of Eternity: 0/1
Obisidian Sanctum: 1/1 (Uten drakes oppe)
Naxxramas: 15/15
VOA 1/2
Ulduar 0/14


EoE var vel det eneste jeg ikke har gjort. Av den simple grunnen at guilden ikke maketet og jeg heller ikke har vært veldig ivrig etter å pugge.

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför:
Tja, av de jeg har gjort synes jeg Loatheb er artig. Kanskje det er mye crits?

Den tøffeste jeg har vært med på til nå må vel nesten være EoE kun fordi jeg ikke har tatt den. Ikke det at jeg synes den er vanskelig Wink

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:

Citat :
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Methoz


Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Jeg er med i Sinful dawn nå. Har igrunn ikke vært så lenge på serveren, så har igrunn vært i Sinful hele tiden.

Varför lämnar du din guild: Jeg leaver mitt guild fordi vi ikke har noe 25-manns raids eller den progressen jeg håper på. Noe jeg heller ikke ser for meg i nærmeste fram tid.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Jeg vil bli medlem hos for dere fordi jeg ønsker meg ett guild som raider fast hver uke, men heller ikke har den voldsomme progressen og raidsene i uka. Det er også viktig at man trives i det guildet man er og det er noe jeg tror jeg får hos dere.

Har du någon referens i Knights of Glory: Ja, Fjorfott og Allram.

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Ja, det er jeg alltid.

Hur farmar du g: Jeg enchanter, cutter gems og miner litt av og til.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Ved å være forberedt til ting, ha godt oppmøte og ellers være en glad kar som gjør ting som han skal.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Ja, det kan jeg.

UI:
Legger også med ett dps meter av meg på Heroic Training Dummy. Dette er gjort med Affliction kun self buffed med imp(Noobish). Siden jeg først legger opp ett bilde av min ui kan man også legge ved ett dmg meter. Det er heller ikke sånn at jeg har stått 20x minst for å få til dette. Dette er gjort på første forsøk. Og ui min er ikke akkurat "lekker" slik den er nå, men etter 3.1 ble ikke alle addonsene jeg brukte oppdatert og jeg havnet her jeg er nå!

Citat :
http://bildr.no/image/406137.jpeg


Ja, over og ut. Tror dette skulle dekke det meste. Er det noen dere mener jeg mangler eller lurer på så er det bare å spørre.

<Methoz>
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Methoz - Warlock ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Methoz - Warlock ( Approved )   Methoz - Warlock ( Approved ) Emptyons maj 13, 2009 11:52 pm

Øystein Very Happy. Kjærnekar detta her Very Happy.
Dyktig spiller på mange hold.
Litt uheldig med guild progress der han er,
men en veldig stabil og pålitelig kar Very Happy. cheers.
Dra ut all dps han klarer av gearet sitt.
og hevder seg høyt på dps uansett gear.Very Happy
Håper du kommer inn:D.
Du kommer til og gjøre så mye bra Very Happy.


Senast ändrad av Fjorfott den tor maj 14, 2009 9:54 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Methoz - Warlock ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Methoz - Warlock ( Approved )   Methoz - Warlock ( Approved ) Emptytor maj 14, 2009 6:58 am

Øystein! Very Happy

Som Erik også sier, superbra kar, kan classen sin ut og inn og gjør all dps han er god for/han klarer med nåværende gear.


:thumbsup: fra meg Wink
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Methoz - Warlock ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Methoz - Warlock ( Approved )   Methoz - Warlock ( Approved ) Emptytor maj 14, 2009 10:32 am

MEG DA ØYSTEIN!!! Skal ikke si ha meg som referangse også?! Shocked

Jeg har snakket en del med øystein faktsik. Han vet hva han driver med Wink
Applyen er super bra! Fint å se at du har tatt deg tid til å skrive en ordentlig apply!

Jeg vill gi thumb's upp for at han skal få en sjangse i guildet.

// my vote

Lykke til med søkingen Øystein cheers cheers cheers
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Methoz - Warlock ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Methoz - Warlock ( Approved )   Methoz - Warlock ( Approved ) Emptytor maj 14, 2009 11:10 am

Dette ser veldig bra ut:)

Du har helt klart min vote!!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Methoz - Warlock ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Methoz - Warlock ( Approved )   Methoz - Warlock ( Approved ) Emptytor maj 14, 2009 5:13 pm

Hej!

Detta ser bra ut. Jag ger dig en trial spot så får du visa vad du går för..

/Lexum

Raidleader
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Methoz - Warlock ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Methoz - Warlock ( Approved )   Methoz - Warlock ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Methoz - Warlock ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Destro Warlock (Approved)
» Destruction Warlock ( Approved )
» Warlock Application ( Approved )
» Erikzn - 70 Warlock (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: