Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Brblol DK dps/OT ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Brblol DK dps/OT ( Declined )   Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Emptymån apr 20, 2009 6:24 pm

Hej! jag söker nu en seriösare guild för att verkligen komma igång med raidandet! Jag har nyligen börjat på denna char som jag redan hunnit köra ett par naxx25 runs med och gearat lite (har full experience av naxx på min main som ligger på outland PvP).

Char namn Brblol
Klass Dranei female DK
Spec 51/0/20
Irl namn Johan
Ålder 18
Vilket land är du ifrån Sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Japp, comhem 26/1.5.. aldrig fått dc hitils.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Självklart! Smile

Hur länge har du spelat Ca 2.5 år med pauser.
Hur länge har du spelat på denna karaktär 1 månad, kan klassen väl så det är inga bekymmer:p
Vilken raidingerfarenhet du har alla tbc endgames, naxx, (voa,os?Razz)
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför Heigan Very Happy
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY


tank gear på där(?) jobbar fortfarande på att geara upp den.
iaf, 3270AP 264 hit 26.18% crit, 13.80% haste Obuffad i dps gearen.
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Dark Remorse, random guild bara för lite heroics när jag var ny-dingad på denna charen:p
Varför lämnar du din guild: Lämnar för Knights of glory ofc Wink
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Vill som sagt komma igång med raidandet igen Smile
Har du någon referens i Knights of Glory: Nej :<

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Tror jag lägger ut mer redan nu på pugs, heroics osv XD så ja:)
Hur farmar du g? Jag Skinnar, Minar, gör dailys.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Kommer att bidra med min fulla kompetens och närvaro Very Happy
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Det ska inte vara något problem.


/Mvh Johan
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Brblol DK dps/OT ( Declined )   Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Emptytis apr 21, 2009 3:05 pm

51/0/20 spec...

Hva i... hæ?
Till överst på sidan Gå ner
brbloll
Gäst




Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Brblol DK dps/OT ( Declined )   Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Emptytis apr 21, 2009 5:03 pm

erm... blood dps.. and then unholy for blood caked strike etc...
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Brblol DK dps/OT ( Declined )   Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Emptyons apr 22, 2009 9:03 am

Du vil jo halvere rotasjonen uten improved Obliterate (eller hva det heter) iirc?
Till överst på sidan Gå ner
brbloll
Gäst




Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Brblol DK dps/OT ( Declined )   Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Emptyons apr 22, 2009 4:05 pm

Vad menar du? Improved obliterate? jag ligger på 3.6kdps i raid.. jag tror jag klarar mig :p
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Brblol DK dps/OT ( Declined )   Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Emptyons apr 22, 2009 4:26 pm

Anihilation*
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Brblol DK dps/OT ( Declined )   Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Emptyfre maj 08, 2009 9:42 pm

Den här killen är en ninja looter. va ML i naxx Torsdags och ninja loota betrayer. Lootkåt och ninjalooter, declina han!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Akaspeedy   Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Emptylör maj 09, 2009 7:42 pm

Tja

Vi er fulle av DK i kog, så du kommer ikke inn.

Akaspeedy
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Brblol DK dps/OT ( Declined )   Brblol  DK dps/OT ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Brblol DK dps/OT ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Bimboulle - Retri/Holy palla (Declined)
» 70 NE rogue ( Declined )
» balance dps ( Declined )
» 70 warlock ( Declined )
» Protection (Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: