Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 loessi, holy paladin ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




loessi, holy paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: loessi, holy paladin ( Approved )   loessi, holy paladin ( Approved ) Emptyons maj 27, 2009 6:03 pm

Ansökan:

Char namn: Loessi
Klass Paladin
Spec: Holy
Irl namn: Simen
Ålder: 16
Vilket land är du ifrån: Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Jepp
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Jaaa Razz

Hur länge har du spelat: 2 og et halvt år ca
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 20dager elns, har ikke spillt så alt for mye på akkurat denne charen, men elsker holy healing
Vilken raidingerfarenhet du har Hele naxx 10/25, Eoe, Voa 10/25 2/2, sarth (uten drakes..) Og ulduar 7/14 10man på Undead Roguen min på kazzak (rollet der med noen venner).
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Hmm, jeg har veldig manger favoritter så vanskelig å velge ut :p
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY

!!flyttet nettopp til grim batol så er ikke på armory enda!!

Men armory har jo blitt sjekket allerede! Smile

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: er ikke i noen guild atm, men var i Elysium på silvermoon, spilte først på druid (healer) så stoppet jeg å raide, men var fortsatt med i guilden og levlet da palaen, var en God guild med nice progress før den disbandet Wink
Varför lämnar du din guild: disband
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Jeg har vært i guilden før (med en mage for lenge siden...), og jeg vil være med igjen for det er et veldig greit guild med mange koslige medlemmer og fin sosialitet Razz, og selfølgelig god progress ikke minst.
Har du någon referens i Knights of Glory: Yverland Smile

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Jepp Wink
Hur farmar du g: Dailys, og har nå begynt å levle professions, så vil tjene noe på det tenker jeg.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Jeg håper jeg kan duge som en god healer Smile
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Jepp
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




loessi, holy paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: loessi, holy paladin ( Approved )   loessi, holy paladin ( Approved ) Emptyons maj 27, 2009 6:06 pm

Jeg og Simen har snakket mye sammen etter at han forlot oss for lenge siden Sad

Men endelig skjønte han at rett skal være rett og kommer tilbake til oss Very Happy

Det er bra simen !!!! Thumbs upp!! Wink
Till överst på sidan Gå ner
 
loessi, holy paladin ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy paladin (Approved)
» Holy Paladin (Approved)
» holy paladin (Approved)
» Holy Paladin ( Approved )
» Holy Paladin (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: