Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Gymle - Rogue ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gymle -
Gäst




Gymle - Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Gymle - Rogue ( Approved )   Gymle - Rogue ( Approved ) Emptymån jul 13, 2009 9:49 pm

Chararcter info
Character name: Gymle
Class: Rogue
Race: Night Elf
Main-Specc: Combat
Off-Specc: Assasination (pvp)
Proffesions: Profession 1, LW (450/450) Profession 2, Skinning (450/450)
Armory Link:


In Real Life - Info
Name: Hannes Mayer iversen
Age: 18
Country: Norway
What do you do on dailys basis (Job/School)? Ble akkurat ferdig med skolen.. flytter til oslo om en 3 ukers tid og fortsetter på skole der, men bare 11 timer i uken ( så har en del fritid) jeg jobber noe også, varriere hvilke dager, men er rundt 2 -3 ganger i uken.

In game - Info
How long have you been playing WoW? har spilt det siden Beta'n kom. hatt mine pauser men har fått med meg en del gjennom årene.
How long have you been playing your main - character? ( /played? And when did you create this character?) Lagde "gymle" i pre tbc, hvorjeg spilte litt på den, var opprinnelig en orc warrior, men valgte og bytte til alliance med mine venner. begynte ikke og spille seriøst på gymle før slutten av pre tbc og i tbc. har 109 dager played på gymle
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? har en 70 lock "rawwrr" som er alen min + en hel rekke andre classer rundt lvl 60. har også en horde warrior og shaman på 60.

Have you been playing some other MMO's? (Yverland wants to know) har spilt AOC, har en 80 ranger^^ men gikk lei med en gang


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow: MC, BWL , AQ 20, Zul gurub
TBC: Alt utenom Sunwell
WOTLK: VoA 10//25, OS 10/25 (25 med 1 drage), Naxx 10/25, EOE 10.

Do you have a favorite fight? sapphiron
Is there a fight you really dislike? saratharion

Guild - related
Which guilds have you been in? var i solidarity igjennom hele tbc så og si, og var med dem til slutten. jeg stakk fra guilden år wotlk ble sluppet ut og joinet en guild med irl venner. vi endte opp i tardish brotherhood hvor jeg var til jeg tok en pause fra wow. nå er jeg i reclaimed for øyeblikket.
Why did you leave your former guilds? som sakt etter tbc ønsket jeg og prøve ut litt raiding med irl venner så derfor stakk jg fra solidarity. nå er jeg i reclaimed og grunner til at jeg ønsker meg vekk er fordi det finnes ingen struktur i guilden. det er bare helt random om folk gidder å raide eller ikke og det føles litt som en barnehage når guildeleader må "caps spamme" og nesten be om at folk skal joine raide.
What happend in your last guild?


Why are you applying to Knights of Glory? jeg ønsker og aplye til KoG fordi det virker som dere har en ordntlig struktur i guilden og folk som stiller opp og har en bra holdning. vet at jeg kanskje ikke har det "idelle geare" og erfaringen, men jeg har raidet en del før, og jeg stiller opp forberedt med encounterne, og tilegner meg veldig fort hvordan tingene fungere. er forberedt på å yte 100%
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? (How can you contribute?) Jeg vet jeg kan bli en solid raider, som stiller opp på raid med en bra holdning og godt humør. jeg er ingen slacker som semi afker under raid osv.
Are you willing to change your specc for progress if we ask you? ja
Are you willing to reskills your professions if we ask you? ja

Do you have any references in Knights of Glory? har ikke det.

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend?
Wednsday - 19:00 to 23:00 jaja
Thursday: 19:00 to 23:00 ja
Monday - 19:00 to 23:00 ja
kan raide alle degen, men har en litt " random " jobbplan" så det kan hende jeg jobber noen av de dagen av og til, men burde kunne raide alle dagen

Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?

dailys, og proffensions, skinng ting selger bra=)
Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss? yeah, gjort det mange ganger før, og det er noe av gleden med å drepe bosser tbh.


Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? ja
Do you have a microphone? ja
Is you ISP connection stabile? ja, har fibernett
Which addons do you use?
bruker, Omen, deadly, stunwatch, det er vel egentlig det. jo og rogue buff helper
Till överst på sidan Gå ner
gymle
Gäst




Gymle - Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Gymle - Rogue ( Approved )   Gymle - Rogue ( Approved ) Emptymån jul 13, 2009 10:06 pm

får ikke til å linke armory:s
Till överst på sidan Gå ner
gymle
Gäst




Gymle - Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Gymle - Rogue ( Approved )   Gymle - Rogue ( Approved ) Emptytor jul 16, 2009 6:13 am

siden ble resta eller no? så sier det igjen. har slutte på jobben min til 25 juli. da kan jeg raide alle dager. har fiksa meg SoH enchants (honored) på skuldra nå. er revered og på vei til exalted atm. også fått tatt EOE 25 man nå.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Gymle - Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Gymle - Rogue ( Approved )   Gymle - Rogue ( Approved ) Emptytor jul 16, 2009 12:23 pm

Dette ser bra ut, ja fra meg ihvertfall =)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Gymle - Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Gymle - Rogue ( Approved )   Gymle - Rogue ( Approved ) Emptyfre jul 17, 2009 7:11 pm

dette er en irl venn av meg, samt honeybear. De er dedikerte og er gode gamere! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
gymle
Gäst




Gymle - Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Gymle - Rogue ( Approved )   Gymle - Rogue ( Approved ) Emptylör jul 18, 2009 4:10 am

exalted med SoH nå og bytta skinning til JC (420) i JC nå
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Gymle - Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Gymle - Rogue ( Approved )   Gymle - Rogue ( Approved ) Emptylör jul 18, 2009 11:21 am

Sorry, det tar litt tid med reply på posten din. Men vi jobber med det Smile
Till överst på sidan Gå ner
gymle
Gäst




Gymle - Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Gymle - Rogue ( Approved )   Gymle - Rogue ( Approved ) Emptylör jul 18, 2009 12:55 pm

det er ikke noe problem vettu;)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Gymle - Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Gymle - Rogue ( Approved )   Gymle - Rogue ( Approved ) Emptymån jul 20, 2009 9:50 am

Fixxa rätt glyphs. annars ser allt bra ut.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Gymle - Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Gymle - Rogue ( Approved )   Gymle - Rogue ( Approved ) Emptymån jul 20, 2009 12:20 pm

Jag har kollat dig på armory och måste säga att jag inte blev imponerad tyvärr..
Enligt din gear har du precis börjat med Naxx 25man och vi har kommit en bra bit längre än det.
Plus så är där en del frågetecken kring vissa av dina val: du har +42 ap som meta gem i headen, pvp-back (man kan crafta en bättre back), enchanten på backen och enchantsen på vapnen.
När man inte har den bästa gearen får man hålla gems och enchants på hög nivå iaf.
Nu är ju inte gearen allt, men jag skulle ändå säga att du behöver bättra på den innan vi kan invita dig.

/Allissa
Till överst på sidan Gå ner
gymle
Gäst




Gymle - Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Gymle - Rogue ( Approved )   Gymle - Rogue ( Approved ) Emptymån jul 20, 2009 4:16 pm

jeg har fikset en ny back nå (fra badges). så fikser jeg ny meta gem nå. har også bytta om til JC så får 27agi socketsa. nye weps på våpen er under vei de å.
Till överst på sidan Gå ner
gymle
Gäst




Gymle - Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Gymle - Rogue ( Approved )   Gymle - Rogue ( Approved ) Emptymån jul 20, 2009 5:07 pm

nye enchants er på vei til våpen nå*
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Gymle - Rogue ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Gymle - Rogue ( Approved )   Gymle - Rogue ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Gymle - Rogue ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Nsv - Rogue (Approved)
» Woopsy rogue ( Approved )
» Rogue Application ( Approved )
» Malecro - Rogue (Approved)
» 70 rogue Application ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: