Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 RESTP DRUID (Declined)

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Tezan
Gäst




RESTP DRUID (Declined) Empty
InläggRubrik: RESTP DRUID (Declined)   RESTP DRUID (Declined) Emptymån okt 26, 2009 8:30 pm

Chararcter info
Character name: Tezan
Class: Druid
Race: Night elf
Main-Specc: Restoration
Off-Specc: Feral
Proffesions: Mining (450/450) .....2 (0/450) Tog precis bort jc för att rolla enchating men har inte hunnit levla den.


In Real Life - Info
Name: Joel
Age: 15
Country: Sweden
What do you do on dailys basis (Job/School)? School

In game - Info
How long have you been playing WoW? 1 år
How long have you been playing your main - character? på min main 32 dagar played, på denna character har jag 14 dagar. ( /played? And when did you create this character?)
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? Mage, dåligt gearad.

Have you been playing some other MMO's? WC3 (Yverland wants to know)


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow: Onyxia, AQ 40.
TBC: Karazhan, första bossen i TK Razz
WOTLK: On this charcter. Naxx 10. OS 10, OS 25, VoA 10/25. onyxia 10/25. På min gamla main.. OS 10/25. VoA 10/25, Naxx 10/25, Ulduar 10 (9/14), Ulduar 25 (4/14). Onyxia 10/25. Jag vet alla fighter i ulduar förutom dom 2 sista. EoE 10/25

Do you have a favorite fight? Hodir är rolig. Onyxia 25 är också rolig för utmaningen.
Is there a fight you really dislike? nej.

Guild - related
Which guilds have you been in? på denna "the disturbed punks" på min gamla main.. kan inte komma ihåg ^^
Why did you leave your former guilds? dom var skit sega på att komma framåt (raiding)
What happend in your last guild? nothing


Why are you applying to Knights of Glory? Ser ut att vara en nice guild och den ser ut att ha nice progress.
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? (How can you contribute?) Bidrar med nice healing och schyst humör.
Are you willing to change your specc for progress if we ask you? Yes.
Are you willing to reskills your professions if we ask you? Inte min mining Razz det är den som bidrar med allt mitt gold.

Do you have any references in Knights of Glory? Nope.

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend?
Wednsday - 19:00 to 23:00 Yes
Thursday: 19:00 to 23:00 Yes
Monday - 19:00 to 23:00 Yes


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?

Mining and daylis.
Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss? Nej Razz kanske inte hela natten men ett tag. Jag måste orka med skolan också ^^


Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? Yes
Do you have a microphone? Ofc
Is you ISP connection stabile? Jag har bra internet ! 1-2 dc i veckan och det är i dalaran.
Which addons do you use? X-perl, Bartender 4, DBM, Ora 2, Omen 3, atlass loot.
Till överst på sidan Gå ner
tezan
Gäst




RESTP DRUID (Declined) Empty
InläggRubrik: ...   RESTP DRUID (Declined) Emptymån okt 26, 2009 8:32 pm

Resto *
Till överst på sidan Gå ner
Foxs
Members



Antal inlägg : 61
Registreringsdatum : 09-09-21

RESTP DRUID (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: RESTP DRUID (Declined)   RESTP DRUID (Declined) Emptytis okt 27, 2009 1:35 am

Ah Tezan, jag har varit i ett raid med dig där du ninja en item

Ett stor och fett nej från mig

Lycka till
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




RESTP DRUID (Declined) Empty
InläggRubrik: Hmm   RESTP DRUID (Declined) Emptytis okt 27, 2009 12:36 pm

Jamen hvor skal jeg starte.... Hvis du havde set på den post hvor der står hva vi mangler havde du set at vi er full af resto drods, der næst rammer du ikk vores minimum krav på SP unbuffed. Så er du heller ikk eksalted med sons of Hodir. Endvidre har du heller ikk enchanted dit gear. Så selv om du ikk havde ninjaet gear, havde det stadig været et nej fra mig.
Till överst på sidan Gå ner
Tezan
Gäst




RESTP DRUID (Declined) Empty
InläggRubrik: ?   RESTP DRUID (Declined) Emptytis okt 27, 2009 12:40 pm

När var det jag ninjade ? det var någon som skrev det till mig också men det är inget jag känner till ?
Till överst på sidan Gå ner
tezan
Gäst




RESTP DRUID (Declined) Empty
InläggRubrik: -:)   RESTP DRUID (Declined) Emptytis okt 27, 2009 12:47 pm

Sen kan man ju tänka så här också, att jag ligger hela tiden på 1,9k sp på grund av min trinket. Sen så gör jag daylis varje dag på det stället och jag har ca 200 relic of ulduar i bagen så att bli exalted med son of hodir ska inte vara några stora problem.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




RESTP DRUID (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: RESTP DRUID (Declined)   RESTP DRUID (Declined) Emptytis okt 27, 2009 1:35 pm

tezan skrev:
att jag ligger hela tiden på 1,9k sp på grund av min trinket.
Er vi enige om at trinket proc er en buff.? ergo mangler du lige omkring 250SP unbufed.
Men lige meget hva du siger ændre det ikk på det faktum at vi er full af resto droods.

Nej fra min side.

Regrds bingbing


Senast ändrad av Bingbing den tis okt 27, 2009 3:12 pm, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan Gå ner
Sarnya
Members



Antal inlägg : 14
Registreringsdatum : 09-10-05
Ålder : 33

RESTP DRUID (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: RESTP DRUID (Declined)   RESTP DRUID (Declined) Emptytis okt 27, 2009 1:37 pm

En ting til, jeg mener å ha sett at et av kravene er å være 18+ også.
Till överst på sidan Gå ner
Sunzhine
Members
Sunzhine


Antal inlägg : 46
Registreringsdatum : 09-03-03
Ort : Helsingborg

RESTP DRUID (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: RESTP DRUID (Declined)   RESTP DRUID (Declined) Emptytis okt 27, 2009 2:06 pm

Det med 18 års gräns är inget konkret argument, officers har varit snälla med att släppa in 18-. (B.la. trogna droidos är 16! eller 17, vad vet jag Very Happy)

Anywho, vi är currently full på resto druids och du uppfyller inte minimun kraven på vissa delar som några nämnt. Så det blir tummen ner även från mig.

Sen om det är sant som Foxs säger att du är en ninja looter så är min tumme så långt ner att den snuddar vid jordens kärna.

Hälsningar från soliga mauritius!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




RESTP DRUID (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: RESTP DRUID (Declined)   RESTP DRUID (Declined) Emptytis okt 27, 2009 3:53 pm

Det där med åldergräns btw, jag joina innan dom satte åldersgränsen till 18 Razz så det spelar ju ingen roll hur gammal jag än är Razz joina innan dom satte den regeln^^
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




RESTP DRUID (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: RESTP DRUID (Declined)   RESTP DRUID (Declined) Emptytis okt 27, 2009 4:33 pm

Det med aldersgrense er bare for at vi skal få players som er modne/dyktige ikke 14år ninja looting noobs (sorry Droidis xD)

Kommer tilbake til apply'en ikveld Smile
Till överst på sidan Gå ner
Foxs
Members



Antal inlägg : 61
Registreringsdatum : 09-09-21

RESTP DRUID (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: RESTP DRUID (Declined)   RESTP DRUID (Declined) Emptytis okt 27, 2009 4:56 pm

Citat :
När var det jag ninjade ? det var någon som skrev det till mig också men det är inget jag känner till ?

Ja den här veckan, de var så du fick din trinket...
Någon som skrev det? Ja de var väl ca 8 spellcasters i det raidet som undra hur fan du kunde bestämma dig att reservera den sista sekunden.
Ha mycket nöje med den, men ha det inte här Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




RESTP DRUID (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: RESTP DRUID (Declined)   RESTP DRUID (Declined) Emptytis okt 27, 2009 6:01 pm

Min mening till reserved saker är finns inte hatar alla som gör det eller försöker reservera saker
Alla ska ha lika stor chans att få det dom vill ha inte bara en preson i tex 25 man raid min mening sagt
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





RESTP DRUID (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: RESTP DRUID (Declined)   RESTP DRUID (Declined) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
RESTP DRUID (Declined)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Balance druid (Declined)
» Resto druid (Declined)
» Splelina Resto druid (Declined)
» Resto druid - Prraa ( Declined )
» Balance druid apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: