Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 lvl 80 lock (DECLINED)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
klishen
Gäst




lvl 80 lock (DECLINED) Empty
InläggRubrik: lvl 80 lock (DECLINED)   lvl 80 lock (DECLINED) Emptymån nov 02, 2009 8:20 pm

Hejsan... (scóoten)
Jag har en lvl 80 lock som jag dingade för 4 dar sen men den har 2.2 k sp och 23% crit. hade en hunter och 1 prot pala men sålde dom på blocket för 2000 kronor så dom var bra gearade. Jag kan tactic i toc ulduar naxx eoe mm. jag gör runt 4k dps i raid.
15 år
bor i stockholm/farsta
skolan
Jag har mycket till gång till datan för jag har en egen e inne kanske varje dag afro så kan raida mycket aa det va det jag hade och säga kan fråga mer på min mail kevinklitten91@hotmail.com ha det bra Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




lvl 80 lock (DECLINED) Empty
InläggRubrik: Sv: lvl 80 lock (DECLINED)   lvl 80 lock (DECLINED) Emptymån nov 02, 2009 8:31 pm

Velkommen tilbake når du har brukt Apply form'en vår!
Till överst på sidan Gå ner
Foxs
Members



Antal inlägg : 61
Registreringsdatum : 09-09-21

lvl 80 lock (DECLINED) Empty
InläggRubrik: Sv: lvl 80 lock (DECLINED)   lvl 80 lock (DECLINED) Emptymån nov 02, 2009 8:59 pm

Här har du template https://knightsofglory.swedishforum.se/ansokningar-till-guilden-f1/sa-har-ska-din-ansokan-se-ut-t18.htm
Här står vad som krävs https://knightsofglory.swedishforum.se/ansokningar-till-guilden-f1/minimum-requirements-and-classes-we-are-currently-accepting-t26.htm

Förövrigt så låter du som en osäker spelare med tanke på att du säljer dina karaktärer med bra gear...

Hur som helst
Citat :
Velkommen tilbake når du har brukt Apply form'en vår!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




lvl 80 lock (DECLINED) Empty
InläggRubrik: Sv: lvl 80 lock (DECLINED)   lvl 80 lock (DECLINED) Emptytis nov 03, 2009 12:11 am

.... jag trode det var slut på sånna här konstiga applys sen vi införde den enkla mallen
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





lvl 80 lock (DECLINED) Empty
InläggRubrik: Sv: lvl 80 lock (DECLINED)   lvl 80 lock (DECLINED) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
lvl 80 lock (DECLINED)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Destro lock Foxs (Approved)
» Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved)
» Bimboulle - Retri/Holy palla (Declined)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: