Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Bloodhime - Resto druid ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Bloodhime - Resto druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Bloodhime - Resto druid ( Approved )   Bloodhime - Resto druid ( Approved ) Emptylör maj 24, 2008 11:37 am

Char namn: Bloodhime
Klass: NE Female Druid
Spec: Restoration 14/0/47
Irl namn: Mathias
Ålder: 17 år och 10 Månader
Vilket land är du ifrån: Sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?: Ja, min uppkoppling är stabil.

Har du en mikrofon (för Ventrilo)?:Japp jag köpte nyss ett nytt headset.

Hur länge har du spelat: Köpte spelet någon månad efter att det släpptes så ca 2.5 år.

Hur länge har du spelat på denna karaktär: Min /played ligger på 23 dagar.

Vilken raidingerfarenhet har du?: Jag har gjort hela SSC, Karazhan, Gruul, 2/5 i MH , 2/5 BT, vart hos maggy en gågn också men då fick vi aldrig dö på han. (mesta av min experience kommer från en annan char och inte min druid).

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: tuffaste var nog Najéntus i BT för att det är så jobbigt att time:a allt med "nålen" sm man ska spräcka hans bubbla med, och den roligaste är väll NS i karazhan för om jag får stå i den gröna strålen så blir healsen så stora Razz.

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY: armory funka såklart inte när jag skulle länka så jag får länka en senare, mina stats är iaf: +healing 1691 , 491 mana reg while not casting och 188 while casting, 7.1k hp, 8.7k mana.

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: har raidat i indigo som dps warrior, druiden har jag inte varit med i nån guild med, transferade nyss till Grim Batol.

Varför lämnar du din guild: som sagt transfera jag nyss hit så har inte vart med i någon ännu.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: har en IRL polare i guilden (Äppelskrutt) och tänkte det kunde vara kul att kunna raida tillsammans, + att ni verkar ha bra progress enligt äppelskrutt.
Har du någon referens i Knights of Glory: Äppelskrutt

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?: Ja det ska väll gå.

Hur farmar du g: Daily quester och mining.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: En healer som inte lämnar innan raiden är över är väll alltid bra att ha.

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?: Ja utan problem.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Bloodhime - Resto druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Bloodhime - Resto druid ( Approved )   Bloodhime - Resto druid ( Approved ) Emptysön maj 25, 2008 11:00 am

Whisper en officer ingame för invite. Tomasdetavil, Rambokiller, Twalec eller Lexum
Till överst på sidan Gå ner
 
Bloodhime - Resto druid ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» hauta resto druid ( Approved )
» Resto druid apply ( Approved )
» Splelina - Resto druid ( Approved )
» Cyberfairy - Resto Druid ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: