Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 hauta resto druid ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




hauta resto druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: hauta resto druid ( Approved )   hauta resto druid ( Approved ) Emptytor apr 16, 2009 4:09 pm

Char namn: Hauta
Klass: Druid
Spec: resto
Irl namn: Rickard
Ålder: 21
Vilket land är du ifrån: svergie

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? som bara den, fiber 100/10, aldrig haft dc.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? jajamensan

Hur länge har du spelat: sen 2005, med några pauser
Hur länge har du spelat på denna karaktär: från och till sen vanilla
Vilken raidingerfarenhet du har: allt i vanilla utom nästan alla bossar i naxx, hade break i tbc men gjorde kara, za, maggy, gruul iaf. i wotlk har jag gjort allt utom 10manna os3d, sen 6 bossar i ulduar på ptr.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför:nefarian kanske, var utmanade att heala men ändå kul encounter.

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:
men armory nere.. har 1956 sp obuffad, 390 mana While casting. 5/5 tier 7,5. tourch of holy fire..needar inget innan ulduar.


Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: är med i kid galahad men dom var inget för mej. tidigare var jag med i guild på frostwhisper men flytta hit för alla mina vänner spelar på grim batol
Varför lämnar du din guild: ni verkar trevliga.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: verkar som en trevlig guild som kan komma långt.
Har du någon referens i Knights of Glory: avantir är IRL vän.

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? självklart.
Hur farmar du g: farmar, dailys, heroics.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: det är alltid en svår fråga men jag kan garantera full raid attendence och jag kan min klass utan och innan och whinar aldrig, man lär sig av whips oxå Wink
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? kan alltid delta ifall det inte händer nått speciellt.

//hauta
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




hauta resto druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: hauta resto druid ( Approved )   hauta resto druid ( Approved ) Emptytor apr 16, 2009 6:45 pm

hauta skrev:


Hur länge har du spelat: sen 2005, med några pauser
Hur länge har du spelat på denna karaktär: från och till sen vanilla
Vilken raidingerfarenhet du har: allt i vanilla utom nästan alla bossar i naxx, hade break i tbc men gjorde kara, za, maggy, gruul iaf. i wotlk har jag gjort allt utom 10manna os3d, sen 6 bossar i ulduar på ptr.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför:nefarian kanske, var utmanade att heala men ändå kul encounter.

Synes det er kjempebra at du har spilt på PTR, det viser at du er villig til å gå videre og ha bedre progress Wink


hauta skrev:

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: det är alltid en svår fråga men jag kan garantera full raid attendence och jag kan min klass utan och innan och whinar aldrig, man lär sig av whips oxå Wink
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? kan alltid delta ifall det inte händer nått speciellt.

Dette er også bra Very Happy Garantere full raid attendence, og det at du ikke whiner er +++ Razz


//Gear:

Her kan jeg ikke si så mye, mesteparten av tiden får jeg "error loading tooltip" aka armory down...

Men det jeg fikk sett så var det knallbra Very Happy


Men du får vel svar av Druid Officer snart tenker jeg Wink


//Allram
Till överst på sidan Gå ner
 
hauta resto druid ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Kedras- Resto druid ( Approved )
» Resto druid apply ( Approved )
» Splelina - Resto druid ( Approved )
» Cyberfairy - Resto Druid ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: