Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 <- Shadowpriest ( Decline )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Arr !
Gäst




<- Shadowpriest ( Decline ) Empty
InläggRubrik: <- Shadowpriest ( Decline )   <- Shadowpriest ( Decline ) Emptymån maj 26, 2008 10:22 pm

Hey igjen Smile


Character name: Arr

Class: Priest

Talent: Shadow: 20 / 0 / 41. Synes det er beste speccen fordi den gir meg mp5 while casting og instantcast koster mindre mana.

Irl name: Stian Holmvik

Alder: 16

Land: Norge, Steinkjer



----------------------------------------------------------------------------


Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?

Jepp, det har jeg. Har hatt problemer internetten tidligere, men har nettopp får opp nytt.
Så jeg tviler på at jeg får DC som gjør at jeg får -dkp.


Har du en mikrofon (för Ventrilo)?

Ja, det har jeg.


----------------------------------------------------------------------------


Game time: Jeg har spilt WoW lenge. Dette er ikke den første accounten min. Den første accen min hadde jeg en 70 priest på. Men jeg gikk lei, og solgte den. Hadde vel 25-30 days lvl 70 på den. På denne priesten har jeg 23 days played på lvl 70. 38 days total.

Raid experience: Har tatt full Gruul, Lurker og Hydros i SSC, Solarian og Void Reaver i TK. Jeg har også tatt første boss i MH.


Hardest boss: Det må vel være Hydros. Alle må være fokuserte, spesielt tanks. Hadde mange whipes der med Cliché.

Letteste boss: Solarian, uten tvil. Letteste bossen jeg noen sinne har vært med på tror jeg.


Armory link: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Arr


------------------------------------------------------------------------------


Previous guilds: Knights of Glory, Cliché, Freefall.

Left guild because: Jeg leavet Knights of Glory fordi jeg fikk et bra offer fra Cliché. Men det viste seg at det ikke var så bra likevel. Dårlig progress osv. Jeg joinet Freefall. Er fortsatt med i den. Vi startet bra med SSC / TK osv, men etter at AoC kom ut (Age of Conan), har det aldri blitt mere raiding. Aldri folk online.

Why join KoG?: Fordi jeg har vært i den før, og jeg trivdes der. Bra miljø.

Friends in KoG: Har jo vært i guilden før, så jeg kjenner en del. De fleste husker meg sikkert.


------------------------------------------------------------------------------

Can you honestly say that you will ALWAYS be prepared for new raid encounters with flasks, and pots eg all consumables?: Yes!

How do I farm gold: Jeg gjør dailys sånn ca hver dag. Det varierer hvor mange jeg gjør, men jeg gjør så mange at jeg får minst 100g hver dag. Så jeg har råd til flasks / pots osv.


------------------------------------------------------------------------------


Raiding times: Raiding timene deres passer meg perfekt. Jeg er vant til å raide til 23:00 ca.
Jeg får til å raide 2/3 dager i uken, ja.


------------------------------------------------------------------------------


Hvis det er noe mere dere lurer på, så bare spør ingame Smile

Det var alt jeg hadde på hjertet.

/ Arr



TBH, så tror jeg dette er den beste applyen dere har fått inn noen gang :p
Till överst på sidan Gå ner
 
<- Shadowpriest ( Decline )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hunterdragon (Decline)
» elemental shaman MENTAL ! (decline)
» Darkcry - Level 80 Mage ( Decline )
» Axcent, 70 Shadowpriest (Declined)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: