Char namn : Darkcry
Klass : Mage
Spec : 00/71/00 akkurat nå
Irl namn : Daniel
Ålder : 15
Vilket land är du ifrån : Norge
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp) ? Ja. Jeg blir Skjelden disconnectet
Har du en mikrofon (för Ventrilo) ? Jeg hadde en, men min yngre søster ødela den. Skal selvfølgelig kjøpe en ny veldig snart.
Hur länge har du spelat : I ca. 3 år
Hur länge har du spelat på denna karaktär : 14 dager, 13 timer og 25 minutter
Vilken raidingerfarenhet du har : På min gamle main char på en annen server (spiller ikke mer på den)
Karazhan : 4/5
Grull : 3/3
TK : 2/3
Bt : 2/3
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför : ----
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY :
Jeg får mer enn 15% crit chance når jeg bruker Arcane Intellect og Molten Armor, som jeg alltid bruker.
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare : Jeg var med i Horde Pest Control en stund, men jeg leava fordi det var en pvp guild. Nå er jeg med i Blindness som er en ny guild og vi har ikke kommet til raidinga ennå.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory : Jeg vil prøve å være med i en bedre guild og få raida mer på magen min.
Har du någon referens i Knights of Glory : Jeg kjenner Imbarol
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Selvfølgelig.
Hur farmar du g : Dailys og andre quests
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress : Jeg vil gjøre mitt beste som dps og være positiv og vennlig med alle de andre i guilden.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Jeg kan raide vær dag hvis jeg ikke er på ferie.