Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 morzo the mage ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




morzo the mage ( Declined ) Empty
InläggRubrik: morzo the mage ( Declined )   morzo the mage ( Declined ) Emptysön jul 06, 2008 12:05 am

Char namn: Morzo
Klass: Mage
Spec: Lige nu Arcane/frost tester lige lidt d:
Irl namn:Nicklas
Ålder:15
Vilket land är du ifrån: Danmark (:

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?: Meget stabil Ingen dc d:
Har du en mikrofon (för Ventrilo)?:Min mokrofon virker ikke lige men har indbygget på min bærbar så den kan jeg da bare bruge d:

Hur länge har du spelat:Omkring 2-3 år
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 41dage 18 timer
Vilken raidingerfarenhet du har: Karazhan za maggy SSC Tk og en lille smule MH
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför:Al´ar d:
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY


Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Ikke nogen lige nu men har været med i solidarity indigo og sådan lidt af hvert hehe (:
Varför lämnar du din guild
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory:Fordi jeg allerede kender nogen i guilden og har raidet en del med jer så ville gerne blive medlem igen (:
Har du någon referens i Knights of Glory:Har raidet en del med jer men kender ikke nogen IRL så vidt som jeg husker hehe d:

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Er jeg altid d:
Hur farmar du g: Jep hver eneste dag d:

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Imba dps og cc (:
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?: ja da altid (:

Min apply håber det er nok ellers skriv til mig hehe (:
Till överst på sidan Gå ner
Morzo th
Gäst




morzo the mage ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Armory link   morzo the mage ( Declined ) Emptymån jul 07, 2008 7:01 pm

Min armory link kom vidst ikke med. Prøver igen xD
Till överst på sidan Gå ner
morzo th
Gäst




morzo the mage ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Amory link   morzo the mage ( Declined ) Emptymån jul 07, 2008 7:05 pm

kan ikke ligge armory linket ind ved ikke hvorfor s:
Till överst på sidan Gå ner
Yverland
Gäst




morzo the mage ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: morzo the mage ( Declined )   morzo the mage ( Declined ) Emptytis jul 08, 2008 2:36 am

Jeg er redd du ikke rekker våre krav....


takk for at du applyet til KoG


--Yverland--
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





morzo the mage ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: morzo the mage ( Declined )   morzo the mage ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
morzo the mage ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 gnome mage ( Declined )
» Gnome - Mage (Declined)
» Mageattack/80/Mage ( Declined )
» 70 Gnome Mage ( Declined )
» Beatrix - Mage ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: