Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Gnome - Mage (Declined)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Tafjor
Gäst




Gnome - Mage (Declined) Empty
InläggRubrik: Gnome - Mage (Declined)   Gnome - Mage (Declined) Emptysön jun 01, 2008 11:15 pm

Ansökan:

Char namn: Tafjor
Klass: Mage
Spec: 10/48/3
Irl namn: Joakim
Ålder: 16
Vilket land är du ifrån: Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Ja
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Ja

Hur länge har du spelat: Siden julen 2006
Hur länge har du spelat på denna karaktär: Playtime : 30 dager. Har spilt roligt siden sommeren og kom til lvl 70 i desember.

Vilken raidingerfarenhet du har: Har raidet Karazhan, Zul Aman, Gruul's Lair, Magtheridon's Lair, Serpent Shrine Caveren og The Eye / TK. ( Med en annen char )
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Jeg likte Al'ar best, for første gang jeg tok den, trodde jeg han var død for godt den første gangen han døde, men så resset han og jeg bare : "WHAT?"

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:

Kan være u-oppdatert og jeg har på meg PvP-gear, hvis jeg har det, snakk til meg in-game.

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: En norsk guild på Burning Blade som het Omen, så migratet jeg i går og joinet vennen min sin guild som heter Norwegian Elite.
Varför lämnar du din guild: Fordi den ikke raider, og bare er i den midlertidig.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Fordi den hørtes ut som en kjempe flott guild, og gjør det bra.
Har du någon referens i Knights of Glory: Nei dessverre

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Ja

Hur farmar du g: Jeg gjør dailies hver dag, og jeg selger Spellcloth når jeg kan.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Yte fullt med min char med alle krefter og være super til alle raid, og gjøre mye dps uten å overaggroe Razz
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Ja!
Till överst på sidan Gå ner
Tafjor
Gäst




Gnome - Mage (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Gnome - Mage (Declined)   Gnome - Mage (Declined) Emptysön jun 01, 2008 11:17 pm

* Armory linken falt vekk;



eller hvis den ikke virker:
Till överst på sidan Gå ner
Tafjor
Gäst




Gnome - Mage (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Gnome - Mage (Declined)   Gnome - Mage (Declined) Emptysön jun 01, 2008 11:21 pm

Ok, linken vil tydligvis ikke komme


( )

Hvis ikke disse virker, please slett de to siste postene mine
Till överst på sidan Gå ner
Yverland
Gäst




Gnome - Mage (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Gnome - Mage (Declined)   Gnome - Mage (Declined) Emptymån jun 02, 2008 1:01 am

Jeg er redd at ditt gear er litt i det korteste laget atm.

Vi ser etter mages som er klare for å hjelpe oss med å ta hele SSC og TK

Du har mye fint gear, men socket tankegangen og manglende enchants stopper litt.
Viss du ser på delen hvor vi har beskrevet hva som er minimun kravet så vet du hva du kan sikte etter for å joine.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Gnome - Mage (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Gnome - Mage (Declined)   Gnome - Mage (Declined) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Gnome - Mage (Declined)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Gnome Mage ( Declined )
» 70 gnome mage ( Declined )
» Fjofott Gnome Mage ( Approved )
» gnome rogue (Declined)
» Femli gnome rogue ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: