Karakter navn: Cplolz
Rase: Gnome FTW
Klasse: Rogue
Proffesions: Skinning 375 og Encanting rundt 70 ;P
Flying Mount: Har bare den vanlige kjedelige 60% flyge mounten.
Ventrilo tilgjengelig: Selfølgelig
Alle versjoner.
Når spiller du:
Jeg spiller fra rundt 18:00-23:00 i ukedagene men kan hende jeg logger på tidligere eller er pålogget lengre. I helgene er jeg pålogget så mye som mulig.
Men jeg har jo også venner jeg må være ilamme
Gear og talent:
Jeg er 18/0/43 men vurderer å respecce til en pure PVE specc.
Gearet mitt er på ... l&n=Cplolz . Men jeg kan jo si at jeg har 2 deler fra Gladiator S1 settet, som jeg prøver å bytte ut så fort som mulig med noe PVE gear. Har også Gladiator macene, og Gladiator Daggerne. Resten har jeg litt PVE og litt PVP gear. Alt PVP gearet prøver jeg å skifte ut så fort som mulig.
Har 1500 Attack power unbuffed, 392 Agility, 496 stamina. 175 hit rating 22
Erfaring:
Har erfaring fra MC, Onyxia, AQ 20 og 40, litt naxx. Det var Pre TBC.
TBC: Hele Karazhan og Gruul's Lair. Har ikke hatt noen Raid guild på Roguen min. Har raided ganske mye pre tbc på magen min som er på Silvermon PVE server.
Informasjon om deg:
Jeg heter Sebastian Tømmerbakk og er 16 snart 17 år gammel. Kommer i fra Bodø.
Om fritiden bruker jeg å være ilamme venner og spille data. Jeg vil joine Knights of glory pga. jeg vil ha raid experience og har hørt at dette skal være en veldig vennlig norsk guild
Jeg skal leave guildet mitt pga. det var jeg som laget det og jeg synes det ikke gjør noe bra progress.
Hvorfor skal vi rekrutere deg:
Jeg er en hyggelig gutt, liker å lage litt stemning i guild chat
Har tatt hele karazhan og gruul. kan alle tactics der fra å jeg vil gjærne få noe experience fra feks ssc og tk