Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 70 gnome mage ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




70 gnome mage ( Declined ) Empty
InläggRubrik: 70 gnome mage ( Declined )   70 gnome mage ( Declined ) Emptysön maj 25, 2008 2:38 am

Mageaoe - Mage. 2/48/11 PVE spec

Karakter navn:Mageaoe
Rase:Gnome
Klasse:Mage
Proffesions:enchanting 230 og tailoring 375
Flying Mount:bare 60%
Ventrilo tilgjengelig:ja, ventrilo mix ftw

Når spiller du:
Hmm la meg se... jeg har mulighet til og spille hver eneste dag fra ca klokken 16:00 til klokken 24:00 - 01:00... har ikke noe sport eller trening... det eneste som kanskje hindrer meg fra og spille er middag og liknende familie events

Gear og talent:
Wow armory er: ... at the moment har jeg en hybrid 2/48/11 PVE specc men det er ikke noe problem og respecce hvis dere vil at jeg skal gjøre det. har ikke det beste gearet men hoder på og prøve og skaffe et descent pve gear til raiding.

Erfaring:
jeg har en god del erfaring fra WoW. har spilt WoW i ca 2 og 1/2 år og har nesten aldri tatt pause. pre TBC var jeg ikke så masse i raids... eneste raidene jeg var i var MC, og litt aq 20 (ikke med mageaoe). har desverre aldri ledet et raid, men har ekstremt lyst på erfaring

Informasjon om deg:
jeg er da en gutt på 16 år som kommer i fra bodø i norge, på fritiden min spiller jeg wow og er mest opptatt av pc generelt. i helgene Laner jeg ofte ilag med kompiser. grunnen til at jeg vil joine Knight Of Glory er vel mest fordi at jeg vil ha raiding experience og vil joine en sosial og experienced guild hvor man kan være sosial samtidig som man spiller Very Happy. grunnen for at jeg stikker fra min gamle guild er fordi at det ikke skjer noe med den:(


Hvorfor skal vi rekrutere deg:
jeg synes dere skal ta inn meg fordi at jeg er en snill og sosial person som vil oppleve dette spillet fullt ut. jeg tror jeg har det som trengs for og få guild m8s til og le og det som kreves for og være en seriøs person i raids.

Med Vennlig Hilsen
Mageaoe @ Grim Batol EU PVP
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




70 gnome mage ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 gnome mage ( Declined )   70 gnome mage ( Declined ) Emptysön maj 25, 2008 11:05 am

Tjena!

Prata med Yverland ingame.


/Lexum
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




70 gnome mage ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 gnome mage ( Declined )   70 gnome mage ( Declined ) Emptytor maj 29, 2008 12:50 am

Declined
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 gnome mage ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 gnome mage ( Declined )   70 gnome mage ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
70 gnome mage ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Gnome - Mage (Declined)
» 70 Gnome Mage ( Declined )
» Fjofott Gnome Mage ( Approved )
» gnome rogue (Declined)
» Femli gnome rogue ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: