Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Shideiah - Druid (Resto) (Pending)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Shideiah
Gäst




Shideiah - Druid (Resto) (Pending) Empty
InläggRubrik: Shideiah - Druid (Resto) (Pending)   Shideiah - Druid (Resto) (Pending) Emptylör sep 06, 2008 3:14 pm

Ansökan:

Char namn: Shideiah
Klass: Druid
Spec: Resto 0/0/61
Irl namn: Nicke
Ålder: 26
Vilket land är du ifrån: Sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? – Min lina är stabil
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? - Ofc

Hur länge har du spelat: Har spelat sen första betan. Har över 200 dagar på min warrior.
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 38 dagar

Vilken raidingerfarenhet du har:

Shideiah(Druid) : upp till RoS i BT, SSC 6/6, Gruul 2/2 etc...
Aldarium(Warrior): Gruul’s 2/2 Mag 1/1, ZA 6/6, TK 5/5, SSC 6/6, MH 4/5, BT 4/9

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: KT har nog varit den bossen som varit svårast. Mycket för att vi kämpade med honom innan nerfen. Många glada när han föll...

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY

Eftersom att ingen kan länka till Armory på eran sida får ni själva kolla upp min char på armory. Antar att detta beror på nåt spamfilter.

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Symbol, Soul Sworn Seven

Varför lämnar du din guild: Symbol hade helt orealistiska raid-tider, typ 22-05, varje dag! Detta var i ett väldigt tidigt stadie av Symbols framgång. Var med dem med min warrior. SSS är jag kvar i ännu men guildet är bara ett casualguild. Många alts etc.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory:För eran progress stämmer med mitt gear och jag har pratat lite med eran GM och han var ruskigt trevlig.
Har du någon referens i Knights of Glory: Nope, tyvärr!

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Hur farmar du g:
Kommer alltid fullt buffad till raids... Mitt guld dimper ner från olika chars, dailys etc.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress:
En grym healer som alltid är söt <3

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?:Jajjemen!

Övrigt:
Min healing ligger i dagsläget på 1803 men kan spräcka 1900 med andra trinkets, dock föredrar jag dessa som jag har equipade nu. Speciellt vid långa fighter.
Det är i första hand jag söker med min druid eftersom att ni inte söker några fler tanks, men behövs det en tank så är jag aldrig redo att slänga upp skjölden och macen.

Vänliga hälsningar

Shideiah
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin



Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 08-03-23

Shideiah - Druid (Resto) (Pending) Empty
InläggRubrik: Gear...   Shideiah - Druid (Resto) (Pending) Emptylör sep 06, 2008 3:37 pm

Det ända som behöver fixas är en ny chest..
Sen ska det vare fix och färdigt. Så säg till när det är fixat.

Mvh Twalec cheers
Till överst på sidan Gå ner
https://knightsofglory.swedishforum.se
Shideiah
Gäst




Shideiah - Druid (Resto) (Pending) Empty
InläggRubrik: Sv: Shideiah - Druid (Resto) (Pending)   Shideiah - Druid (Resto) (Pending) Emptylör sep 06, 2008 7:54 pm

There we go... Got a new chest now! alien
Till överst på sidan Gå ner
Shideiah
Gäst




Shideiah - Druid (Resto) (Pending) Empty
InläggRubrik: Sv: Shideiah - Druid (Resto) (Pending)   Shideiah - Druid (Resto) (Pending) Emptylör sep 06, 2008 8:22 pm

Sorry om jag bumpar tråden! Men upptäckte nyss att ni har en spelare som snodde saker från Soul Sworn Seven banken och lade ut på AH.
Vad jag har hört har han blivit kickad från ett flertal guild. Så jag har bestämt mig för att cancla min apply. :/

Twalec är du intresserad av att veta vem det är så kontakta mig ingame.

Peace out!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Shideiah - Druid (Resto) (Pending) Empty
InläggRubrik: Sv: Shideiah - Druid (Resto) (Pending)   Shideiah - Druid (Resto) (Pending) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Shideiah - Druid (Resto) (Pending)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto druid (Declined)
» Resto druid apply ( Approved )
» Splelina Resto druid (Declined)
» Resto druid - Prraa ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: