Ansökan:
Ridiculouz
Mage
Spec: 0/53/18 når jeg raider
Irl namn: Michael
Ålder: 18
Vilket land är du ifrån: Fra Norge
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Ja, nytt nettverks kort og pc siden sist :p
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Ja, på en måte, sliter litt med å få kontakt noen ganger
Hur länge har du spelat: Siden beta
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 38 days played :p
Vilken raidingerfarenhet du har: MC/BWL/ZG/AQ/SCC/Gruul/TK/MH
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Syns Ragnaros var ganske bra, pga musikken og var så deilig å få han ned første gangen :p
LÄNK TILL MIN KARAKTÄR PÅ ARMORY
Er for tiden medlem av "Reason" og har tidligere vært i "Gief Epix" før jeg joinet "KoG", grunnen til at jeg leaver "Reason" nå er fordi jeg trivdes veldig godt i KoG og det er masse ålreite folk der. En annen grunn er at jeg teknisk sett ikke er medlem, jeg er kun i den fordi jeg har en kompis i guilden og er derfor siste prioritet for raiding. Tror de fleste som var med i TK/SSC tiden i KoG husker meg.
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Ja, null stress. Farmer stort sett ved å queste og ta dailies.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Ja, det burde jeg klare