Char namn: Zups
Klass:Rogue
Spec: 7/20/44. (hat spec) var great før patch, blitt fikset da den hadde flere bugs. Speccer full combat.
Irl namn: Joakim Pederse
Ålder: 25
Vilket land är du ifrån: Norge(norway)
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?
Jeg har fibernett da min linje så godt som aldrig dc'er.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)?
Jeg har mikrofon å kan kjøre alle ventrilo typer.
Hur länge har du spelat:
Jeg har vel spilt nesten siden det kom ut, så det er blitt noen år.
Hur länge har du spelat på denna karaktär:
Denne er 155dager og 19 timer
Vilken raidingerfarenhet du har:
Pre-tbc har jeg raidet alt. Tbc har jeg raidet alt utenom sunwell og de siste bossene i bt. Wotlk har jeg clearet alle Contents.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför:
Kael'thas er vel en av de fightene jeg liker best, mange bra elementer der å en fight utenom det vanlige.. Archimonde i hyjal Summit er vel den mange failer på noe som gjør denne bossen til en litt tricky boss.
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare:
Jeg har vært med i Anger, knights of Glory, Access Denied.
Varför lämnar du din guild:
Fordi guildet skal slå seg sammen med serverens nr1 guild. da vi ligger som nr2 blir de slått sammen for best mulig progress. Kun de som er i kjærnen får være med
da jeg ikke har raidet nok med disse til å få være en del av dette. Men i alt har jeg hatt en veldig bra tid her.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory:
Fordi jeg vet hvem de er å hva de står for. Jeg har selv vært der over lengere tid å har gode minner fra guildet.
Har du någon referens i Knights of Glory:
Oj, om jeg skulle nevne alle ville det blitt en lang liste. Så sparer der for den men omtrent de fleste er ikke feil å si.
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Jeg er mer en klar for å legge 200-300g i uken på raid osv osv. Om ikke mere.
Hur farmar du g:
Jeg farmer ved å skinne å selge leather pluss at jeg gjør quest/daily quest.
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress:
Fordi jeg er en dedikert spiller som alltid stiller opp for andre. Jeg møter til raid i god tid å jeg har alltid med det jeg trenger som flask/pots/rett spec etc.
Jeg kjenner min class ut og inn. Jeg vet godt hvor jeg skal plassere meg i forhold til raid encounters. Jeg har også spilt healer så jeg vet hvordan jeg skal gjøre det lettere for andre classes slik at jeg kommer max til nytte i et raid. Har erfaring fra raidtid siden pre tbc.
I tillegg er jeg en veldig sosial og mener selv jeg er en hyggelig(trevelig) person
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?
Helt klart om ikke flere raid dager.
Håper på svar..
Mvh
Zups
Ps: jeg befinner meg ikke på GB atm men jeg migrere om jeg får vite at jeg er til guildets beste. Om det kommer til det.