Char namn: Ganeon, Riska & Sundestroyer
Klass: Ganeon:druid tank, Riska: Rogue, Sundestroyer: DK unholy atm
Spec: tank, combat, unholy
Irl namn: Larsha
Ålder: 24
Vilket land är du ifrån: Sverige
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? - Ja, banka lite på trådlösa ibland bara
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? - Alla vent+TS
Hur länge har du spelat - ojoj, ett par år, sen gamla goda tiden
Hur länge har du spelat på denna karaktär - Ganeon är min 1sta sen kom resten
Vilken raidingerfarenhet du har - Alla hc, raid(utom maly 100% iaf)
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Gillar Unclean, kul å se alla dö ^^
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY
Så här skriver du: Kod:
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Knights Of Glory
(TBC), Panic Mode
Varför lämnar du din guild: Knights Of Glory lämna jag då för jag inte hade tid å spela (vuxenutbildning) men nu e jag klar å jobbar å sliter... Panic Mode lämnar jag för att ledarna söker till andra guild och därför kan vi aldrig raida
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Saknar tillbaka
, dummaste jag gjort: lämna KoG
Har du någon referens i Knights of Glory: Wez, vet inte om Lexum kommer ihåg mig eller Akaspeedy
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? - Självklart
Hur farmar du g - 3st chars med dailys + crafting + en är farmer..... jaaa..... det tror jag ^^
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress - Gillar taktik: Lär jag mig en sak glömmer jag det aldrig -ex: Va leader Naxx10 efter bara spelat den 1 gång- och sen är jag väldigt hjälpsam
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? - Vet att jag inte kan på torsdagar, (innebandy), Men resten kan jag JA