Char namn: Chinalól
Klass Paladin
Spec Holy(Naxx25 gear / 2/5 Val - 2,2k SP) , Ret(Naxx25 gear/ 4/5 VAL) Uansett hvilket specc jeg kommer inn i guilden som, funker det.
Irl namn Markus
Ålder 17
Vilket land är du ifrån Norge
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Jeg har en veldig stabil internettoppkobling
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Jepp, har mic.
Hur länge har du spelat: Siden PreBC
Hur länge har du spelat på denna karaktär: Siden PreBC
Vilken raidingerfarenhet du har
Prebc: Onyxia, MC
BC: Gruul / Kara / MH
WOTLK: Naxx10-25. OS10-25. VOA10-25.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Prince Malachezar(eller noe :>) i Karazhan, første gang jeg skulle ta den, brukte jeg Seal of the Martyr, og drepte meg selv når jeg ble reduced til 1 % HP.
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare : Praetorians, KoG.
Varför lämnar du din guild: Har ingen guild atm.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Var i den for en stund siden, grunnen til at jeg leavet da var at jeg hadde mange eksamener som kom opp, og hadde ikke tid til å spille, så min bror spilte på accounten min en god stund, før jeg kom tilbake, og PvPet, og nå er klar for å PvE'e igjen etter ett langt avbrekk fra PvE, og jeg lengter veldig etter å raide igjen
Har du någon referens i Knights of Glory: Mange husker meg kansje fra tiden jeg var der.
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Selvfølgelig
Hur farmar du g: Eternal Fire, Relic of Ulduar osv.
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Jeg har gear til alle speccs og jeg kan hjelpe folk å geare opp med HCs og sånt.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Er klar til de fleste raids der ja.