Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Katarn - mage, hunter og warrrior (Approved)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Katarn
Gäst




Katarn - mage, hunter og warrrior (Approved) Empty
InläggRubrik: Katarn - mage, hunter og warrrior (Approved)   Katarn - mage, hunter og warrrior (Approved) Emptyfre apr 18, 2008 1:25 am

Char namn: Katarn, Ravenash and Rinhzon
Klass: Mage, Hunter and Warrior
Spec: PvE Fire,
Irl namn: Glenn
Ålder: 18
Vilket land är du ifrån: Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?
Den er stabil, ingen høye MS eller hyppige DCs.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)?
Ja

Hur länge har du spelat:
2.5 år

Hur länge har du spelat på denna karaktär:
Mage (5 måneder) Hunter (2 år, hadde en annen hunter på US realms) Warrior (4 måneder)

Vilken raidingerfarenhet du har:
Pre-TBC:
Cleared Molten Core
Halvparten av ZG

TBC:
Karazhan: 11/11
Zul'Aman: Eagle og Bear
Gruul: 2/2
Tempest Keep: 1/4 (Void Reaver)
Serpentshrine Cavern: 1/6 (Hydross)

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför
Den vanskeligste bossen jeg har vært borti er Hydross. Selv om dps rollen er ganske lett så var strategien der og hvordan den forrige guilden presterte ganske dårlig. Den letteste bossen synes jeg er Curator.


LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY
Katarn: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Katarn
Ravenash: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Ravenash
Rinhzon: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Rinhzon


Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare:
Har transfered hit, har ikke vært i noen guild på Grim'Batol enda.

Varför lämnar du din guild:
Guilden jeg forlot når jeg transferred stanget på den samme bossen i uker før de klarte å ta den. Så progressen og aktiviteten der var veldig dårlig.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory:
Leter etter en guild som har kommet forbi punktet den forrgie guilden min var i.

Har du någon referens i Knights of Glory:
Yverland/Yver




Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Ja, har ikke hatt problemer med det før.

Hur farmar du g:
Jeg har tre characters med 25 daily quester hver, så når jeg er etter gull så gjør jeg bare dailies til jeg blir lei.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress:
Jeg har en del erfaring i både pre-TBC og TBC radining og dps rollen som mage og hunter er. Også det at jeg har 3 characters gir meg en del fordeler ved at jeg kan variere bruken etter behov for raidet. Jeg kan specce Warrioren Protection hvis det skulle være nødvendig (fra Fury).

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?
Jeg burde kunne raide mandag og torsdag uten problemer. Det hender at jeg ikke kan på onsdagen, men ikke så ofte at det burde gjøre noe.
Till överst på sidan Gå ner
Yverland
Gäst




Katarn - mage, hunter og warrrior (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Katarn - mage, hunter og warrrior (Approved)   Katarn - mage, hunter og warrrior (Approved) Emptyfre apr 18, 2008 1:29 am

Dette er en person som dere ikke vill gå glipp av!!!Very Happy knall fyr, kan spillet!!!!


/cheer upp

*hat's off*
Till överst på sidan Gå ner
Katarn
Gäst




Katarn - mage, hunter og warrrior (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Katarn - mage, hunter og warrrior (Approved)   Katarn - mage, hunter og warrrior (Approved) Emptyfre apr 18, 2008 1:30 am

Glemte å skrive speccsene ordentlig:

Mage: 10/48/3 (PvE fire med Dragon's Breath)
Hunter: 0/44/17 (Størst fokus på PvE, noe PvP)
Warrior: 17/42/2 (Jeg er villig til å sepcce han protection, men det er ikke min mest spilte character)

Den mest aktive for øyeblikket er magen, etter det står det likt mellom hunteren og warrioren.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Katarn - mage, hunter og warrrior (Approved) Empty
InläggRubrik: Rambokiller   Katarn - mage, hunter og warrrior (Approved) Emptyfre apr 18, 2008 2:14 pm

bara och skriva till mig ingame så invitera jag dig Smile du har bra gear och bra experian Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Katarn - mage, hunter og warrrior (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Katarn - mage, hunter og warrrior (Approved)   Katarn - mage, hunter og warrrior (Approved) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Katarn - mage, hunter og warrrior (Approved)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Sephirothe - Hunter (Approved)
» Navarone - Hunter ( Approved )
» Sakurai hunter(Approved)
» 70 hunter mariusf ( Approved )
» navarone hunter (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: