Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Splelina Resto druid (Declined)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Splelina Resto druid (Declined) Empty
InläggRubrik: Splelina Resto druid (Declined)   Splelina Resto druid (Declined) Emptyfre jun 26, 2009 12:38 pm

Char namn: Splelina
Klass: Druid
Spec: Resto
Irl namn: Linus Erikson
Ålder : 19
Vilket land är du ifrån: Sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?: Ja, bor i stan och har Telia så får ytterst sällan dc.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Ja

Hur länge har du spelat: 2 år ungefär
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 1 år
Vilken raidingerfarenhet du har: Det mest förutom Sunwell
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför:
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY

ni får copy den själv, jag får aldrig till en länk på ett forum ;d






Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare:Ett gäng gubbar ,Infected Sweeds
Varför lämnar du din guild: guilden har många bra spelar, fast också väldigt många som är mindre bra. vissa raids går jättebra, medan andra går åt skogen beroden på vilka som är med. och det kan man bli ganska less på tillsut :[
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Vill vara med i guild som kan raida 25manna på en bestämd tid osv.
Har du någon referens i Knights of Glory: Droidis

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?: Yes
Hur farmar du g: Herb/alch

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: jag är online mycket så kan hoppa in i raids om det behövs osv.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Ja, oftast. fast nu när det är sommar så antar jag att ni inte är lika hårda om folk inte är med vid raids. jag iallafall skulle kanske föredra att grilla en kväll än att sitta inne vid datorn : ) självklart komemr jag att raida, men tvivlar på att jag raidar fullt ut varje vecka resten utav sommaren.


Och för er som inte komemr ihåg så var jag med i guilden innan. var med och raida i början av ulduar. Sen så jag gick inaktiv ett tag, ungefär två månader tror jag. det var för att jag behövde göra saker innan sommaren och hade helt enkelt inte tid med wow under den tiden. fast nu har jag lirat lite och fått lite ulduar gear faktiskt osv. hoppas ni vill ha med mig igen, har sett att ni har fått in lite resto druids till guilden dock, men en till kanske inte skadar ; )
Till överst på sidan Gå ner
fataass
Members



Antal inlägg : 81
Registreringsdatum : 09-03-10

Splelina Resto druid (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Splelina Resto druid (Declined)   Splelina Resto druid (Declined) Emptyfre jun 26, 2009 1:15 pm

Hur vet vi att du inte går inaktive igen Question Eller att du kanske är ute och grillar oftare än 1 dag i veckan Question

"raidtillfällen varje vecka? Ja, oftast. fast nu när det är sommar så antar jag att ni inte är lika hårda om folk inte är med vid raids."

*Inge folk online ingen progress

* Inge folk online = Invitar mer folk till guilden = svårare att få raidspot.

GL med appen iaf Cool
Till överst på sidan Gå ner
splelina
Gäst




Splelina Resto druid (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Splelina Resto druid (Declined)   Splelina Resto druid (Declined) Emptyfre jun 26, 2009 1:21 pm

Förstår dig muqer absolut, men jag har inga planer på att gå ianktiv helt. att jag gick inaktiv förut kom upp helt oanat.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Splelina Resto druid (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Splelina Resto druid (Declined)   Splelina Resto druid (Declined) Emptyfre jun 26, 2009 3:52 pm

Vel, jeg har ikke noe imot å gi folk en sjanse til, men vi har 5 resto druider atm så vi trenger ikke fler...

Men du bare forsvant helt plutselig uten å gi lyd fra deg....


og noen spørsmål:

Hvorfor har du bare Honored Inscription fra Sons of Hodir på shoulders? det går drit fort å bli exalted med de og det burde du få fokus på! Her skulle du vært exalted for flere måneder siden! SLAPT!


og BTW: VI har ny application form nå, bruk den!

Anyways: Declined!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Splelina Resto druid (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Splelina Resto druid (Declined)   Splelina Resto druid (Declined) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Splelina Resto druid (Declined)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Splelina - Resto druid ( Approved )
» Resto druid (Declined)
» Resto druid - Prraa ( Declined )
» Shideiah - Druid (Resto) (Pending)
» Kedras- Resto druid ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: