Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Bûsty - Frostfire Mage Apply (Approved)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Bûsty -
Gäst




Bûsty - Frostfire Mage Apply (Approved) Empty
InläggRubrik: Bûsty - Frostfire Mage Apply (Approved)   Bûsty - Frostfire Mage Apply (Approved) Emptytor aug 13, 2009 7:49 pm

Chararcter info
Character name: Bûsty of the Shattered Sun Smile
Class: Mage
Race: Human Female
Main-Specc: Frostfire
Off-Specc: Dårlig Frost PVP specc
Proffesions: Tailoring (421/450) Enchanting (325/450) - Work in progress for og si de sånn Smile


In Real Life - Info
Name: Håkon Bergtun
Age: Jeg er 15 år
Country: Er ifra Bergen, Norge.
What do you do on dailys basis (Job/School)? Har sommerferie nå, begynner på skolen i neste uke. Er ikke serlig forandring untatt noen lekser nå og da. Smile

In game - Info
How long have you been playing WoW? Spilt WoW i 4 år nå. Begynte vell jul etter release.
How long have you been playing your main - character? Playtime ligger på 44 dager, 5 dager på 80. Lagde magen min høsten før BC kom. Har ikke spilt særlig mye på den før sent i BC tho.
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? Nei, dette er mainen min og har ingen spesielle alts atm.

Have you been playing some other MMO's? (Yverland wants to know) Spilte litt Warhammer Online, måtte jo prøve de. Ingen stor suksess tho. Har ikke spilt noe annet.


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow: Onyxia, Molten Core, Blackwing Lair, Ruins of Ahn'Qiraj, Temple of Ahn'Qiraj, Zul'Gurub, Upper Blackrock Spire, Scholomance (I classic var dette 10man i en stund).
TBC: Karazhan, Gruul's lair, Magtheridon, Zul'Aman, Tempest Keep, Mount Hyjal, Serpentshrine Caveren, Black Temple (Opp til Shade of Akama 3d boss med KoG).
WOTLK: Naxx 10 / 25, OS 10 / 25, Malygos 10 / 25, Ulduar 25 (Gjort alt fra siege til Keepers med KoG når jeg spilte på Berginator, var jo ikke så lenge siden).

Do you have a favorite fight? Sapphiron i Naxxramas, han er kongen! Smile
Is there a fight you really dislike? Ikke egentlig.. liker alle fights så lenge vi greier dem, og så langt er de ikke noe som jeg ikke har greid som jeg har prøvd meg på.

Guild - related
Which guilds have you been in? Vert i massevis av guilder over forskjellige realmen, men den viktigste er vell Knights of Glory ifjor sommer og for ett par måneder siden med Berginator.
Why did you leave your former guilds? Leavet / ble kicket fra KoG pga. jeg skiftet main og ga min gamle til broren min.
What happend in your last guild? ^^ Quote: Leavet / ble kicket fra KoG pga. jeg skiftet main og ga min gamle til broren min. ^^ Smile


Why are you applying to Knights of Glory? Vill tilbake inn igjen i guilden og raide videre med magen min med kjent folk og venner. Alltid like hyggelig og raide med KoG! Smile
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? (How can you contribute?) Tja.. kan vell alle tacs, tar med flasks og mat, og jeg prøver og holde humøret oppe så godt jeg kan, og følger de som blir sagt.
Are you willing to change your specc for progress if we ask you? Ja, har jo dualspeccen min og penger er ikke noe problem så langt. Smile
Are you willing to reskills your professions if we ask you? De var en hard nøtt men, ja. Er vell villig. Smile

Do you have any references in Knights of Glory? Neh, kjenner jo Calaera & Yverland da, og Difan sånn passe. Smile

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend? Kan vere med på alle disse dagene, og litt til! Smile
Wednsday - 19:00 to 23:00 18:00 - 24:00
Thursday: 19:00 to 23:00 18:00 - 24:00
Monday - 19:00 to 23:00 18:00 - 24:00


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?
Holder på med Loremaster og de er en god kilde til PENGER, så jeg mangler ingenting. Ellers har jeg Tournament dailies og driver litt hor på siden, neida. Smile Har proffesions og, sluker jo penger men tjener på de og.

Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss? Ja, ikke visst jeg har eksamen dagen etterpå da.. men da sier jeg ifra.


Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? Ikke akkuratt nå, men de går fort og laste det ned. Smile
Do you have a microphone? Ja, er hos moren min nå da, her har jeg ikke mic.. men de er lett og fikse.
Is your ISP connection stabile? Ja, de er den. Helt pen og fin, som meg. (Tull seff.. eller?) Rawwr.
Which addons do you use? Listen er under Smile Ganske mangen, men er en ganske goodlooking UI med god orden.
--------------------------------------------------------------------------
Align
Atlasloot
AzCastBar
Bartender4
ButtonFacade
ButtonFacade_NotCaith
Cartographer
ClearFont2
Cowtip
DBM
DMinimap
Grid
KgPanels
Niagara
OmniCC
Phanxchat
Recount
Reflux
SatrinaBuffFrames
SharedMedia
Stuf
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Bûsty - Frostfire Mage Apply (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Bûsty - Frostfire Mage Apply (Approved)   Bûsty - Frostfire Mage Apply (Approved) Emptyfre aug 14, 2009 4:22 am

Hei busty!! Very Happy

Jeg har tittet igjennom gearet ditt, Ser ting som må ha prio før du eventuelt kan komme in i guilden på en prøve periode.

Sko'a dine? lol ^^ ikke vondt ment men jaha? finner du ikke bedre? det er rep reward på exalted som er drit bra.
(Wyrmrest accord - Exalted)

Ser ikke reputationen din med Son's of Hodir? Hvor mye har du der?

Skill opp enchantingen din, der får du ring enchants.

Greit nok at du har 50SP på wep, men 30 sp på bracers er ikke mye å kreve.

cloacken din er en hovedsakelig healing cloack. Når du først crafter cloack lag deahtchill cloack i steden den er vell beregna nesten til beste cloacken for casters værtfall før ulduar Razz

ellers er det ikke mye å direkte si jeg kan klage på.
Må tærpe på at hodir er nesten must for å få joine guilden, med mindre man har inscription på 400.

Wanden din kan oppgraderes fra AN HC og offhanden din fra emblem of heroism Smile


Det er vell det jeg har å si, vi er en ulduar guild og krever at spillerene vi tar in skal være klare for det contentet vi er på. Dvs for oss atm Yoggsaron. Tactics skal være klare og kunne utføres viss du blir tatt in i guilden igjen.


//best regards Smile
Till överst på sidan Gå ner
Bûsty
Gäst




Bûsty - Frostfire Mage Apply (Approved) Empty
InläggRubrik: Gear   Bûsty - Frostfire Mage Apply (Approved) Emptyfre aug 14, 2009 10:13 am

Tjaaaaaa.. de var en liten slant ja Smile

Jobber så godt jeg kan med Hodir, og skoa mine kommer nokk fra Totc idag håper jeg.. vert der 8 ganger uten drop nå, cloak og. Farmer peng for enchanting atm. Og for Emblem rewards som du snakker om, så har jeg ikke nokk badges (''Additional Instances cannot be launched, please try again later.'') Prøver og få ingang en farm idag. Og jobber med Deathchill recepie, Northerend Loremaster, orker ikke og betale 30g fee til en eller annen random tailor.

Smile Gjør så godt jeg kan.

-Bûsty
Till överst på sidan Gå ner
Busty
Gäst




Bûsty - Frostfire Mage Apply (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Bûsty - Frostfire Mage Apply (Approved)   Bûsty - Frostfire Mage Apply (Approved) Emptylör aug 15, 2009 7:01 pm

På SoH så har jes 3200 / 12000 til Revered. Altså er jeg honored. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Bûsty - Frostfire Mage Apply (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Bûsty - Frostfire Mage Apply (Approved)   Bûsty - Frostfire Mage Apply (Approved) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Bûsty - Frostfire Mage Apply (Approved)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Apply til KoG, fire mage;) ( Declined )
» 80 DK apply! (Approved)
» Apply to KoG ( Approved )
» Guild apply ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: