Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Riska.
Gäst




Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved) Empty
InläggRubrik: Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved)   Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved) Emptyfre sep 04, 2009 9:12 pm

Chararcter info
Character name: Riska
Class: Rogue
Race: Night elf
Main-Specc: Combat
Off-Specc: Assassinayion (multi)
Proffesions: Mining (450/450) Engineering (xxx/450)


In Real Life - Info
Name: Lars
Age: 24
Country: Sverige
What do you do on dailys basis (Job/School)? Jobbar som elektriker

In game - Info
How long have you been playing WoW? 4år ungefär
How long have you been playing your main - character? ( /played? And when did you create this character?) Startade Riska på TBC tiden, min allra första char var Ganeon som jag skapa när jag började spela.
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? Ganeon (feral/resto drood) Sundestroyer(blood tank/blood dps DK), Haart(Destro lock) alla lvl 80....

Have you been playing some other MMO's? (Yverland wants to know) Nej det har jag inte...


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow: Onyxia....
TBC: Kara, Gruul, TK, MH, SSC, BT
WOTLK: OS10/25 2d, Naxx10/25, VoA10/25, Uld10/25 hela siege + ett par till :/....

Do you have a favorite fight? Håller fortfarande på chess i kara lol!
Is there a fight you really dislike? Storm i voa, många som kan förstöra tyvärr.... och man kör ju mest pug där = fail

Guild - related
Which guilds have you been in? Alliance Brigade, Defenders Of Sanity och Panic Mode (Knights Of Glory på TBC tiden Smile )
Why did you leave your former guilds? Alla jag lämnat har blivit disband
What happend in your last guild? Disband.... alla officers ville starta eget och så det var bara å packa ihop.... jag menar om man nu lämnar ett guild för att starta eget så kan man göra det igen....


Why are you applying to Knights of Glory? Vart med här på TBC tiden, fick tyvärr lägga ner wow pga omskolning så jag fann ingen tid.... Men jag vet hur ni fungerar = stabilt och mkt progress! Precis så jag vill ha det... Extra bonus är ju att alla är trevliga..
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? (How can you contribute?) Lär mig fort, om det är nån boss som är ny för mig så behöver jag bara köra den en gång eller nått så är jag med i matchen.. Annars så är det väll att jag har melee dps, range dps, tanks, och healer....
Are you willing to change your specc for progress if we ask you? Javisst med tror inte sub är något för PVE XD.... Men från combat till multi visst..
Are you willing to reskills your professions if we ask you? Har de flesta proffs på alla mina chars, så behöver inte respecca om man nu verkligen vill det.. Men om det nu är så: Visst

Do you have any references in Knights of Glory?

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend?
Wednsday - 19:00 to 23:00 Ja
Thursday: 19:00 to 23:00 Troligtvis
Monday - 19:00 to 23:00 Ja


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?

4st lvl 80 + 450/450 proff på alla.... ruuuuullar in pengar Smile
Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss?
Javisst, progress ftw Smile

Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? Ja
Do you have a microphone? Ja
Is you ISP connection stabile? Ja
Which addons do you use? Omen, DBM, Grid(resto drood), titanpanel... Har en massa macros också....
Till överst på sidan Gå ner
fataass
Members



Antal inlägg : 81
Registreringsdatum : 09-03-10

Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved) Empty
InläggRubrik: Sv: Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved)   Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved) Emptylör sep 05, 2009 3:10 am

1. Varför har du inte enchantat allt ditt gear ? tex varför är dina vapen oenchantade. Du säger att pengarna rullar in. Så du borde lätt ha råd med mats till enchant.
2. Ser att du inte heller har någon shoulder enchant. Så mitt förslag är att du börjar göra Sons Of Hodir daylies. Eftersom du inte heller har exhalted reputation med aldor eller scryer.
3. Förstår inte heller riktigt hur du har gemat. Varför gema med ap när du får både critt,ap,armor av agillity.?

Men de mesta är lätt fixat. Det som kan ta lite tid är rep med sons of hodir.

Annars lycka till med applyen!




_______________________________

//Muqer Paladin ClassOfficer
Till överst på sidan Gå ner
Riska
Gäst




Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved) Empty
InläggRubrik: Riska osv....   Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved) Emptysön sep 06, 2009 12:50 am

Sons of hodir är jag strax honored med i alla fall....
Bytt ut 2st ap gems till agi, mer kommer...
1st enchant på weap, saknar 4st abyss crystal till berserking på MH...
Förresten det ska vara 450/450 engingeering, inget annat Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved) Empty
InläggRubrik: Sv: Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved)   Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Riska, Ganoen ( Declined )
» lvl 80 lock (DECLINED)
» Resto Drood, (Akaspeedy) (DECLINED)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: