Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Riska.
Gäst




Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved) Empty
InläggRubrik: Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved)   Riska Rogue, Ganeon Drood... + DK + Lock (Aproved) Emptyfre sep 04, 2009 9:12 pm

Chararcter info
Character name: Riska
Class: Rogue
Race: Night elf
Main-Specc: Combat
Off-Specc: Assassinayion (multi)
Proffesions: Mining (450/450) Engineering (xxx/450)


In Real Life - Info
Name: Lars
Age: 24
Country: Sverige
What do you do on dailys basis (Job/School)? Jobbar som elektriker

In game - Info
How long have you been playing WoW? 4år ungefär
How long have you been playing your main - character? ( /played? And when did you create this character?) Startade Riska på TBC tiden, min allra första char var Ganeon som jag skapa när jag började spela.
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? Ganeon (feral/resto drood) Sundestroyer(blood tank/blood dps DK), Haart(Destro lock) alla lvl 80....

Have you been playing some other MMO's? (Yverland wants to know) Nej det har jag inte...


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow: Onyxia....
TBC: Kara, Gruul, TK, MH, SSC, BT
WOTLK: OS10/25 2d, Naxx10/25, VoA10/25, Uld10/25 hela siege + ett par till :/....

Do you have a favorite fight? Håller fortfarande på chess i kara lol!
Is there a fight you really dislike? Storm i voa, många som kan förstöra tyvärr.... och man kör ju mest pug där = fail

Guild - related
Which guilds have you been in? Alliance Brigade, Defenders Of Sanity och Panic Mode (Knights Of Glory på TBC tiden Smile )
Why did you leave your former guilds? Alla jag lämnat har blivit disband