Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 80 holy/retri paladin ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Smexyhea
Gäst




80 holy/retri paladin  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: 80 holy/retri paladin ( Approved )   80 holy/retri paladin  ( Approved ) Emptyons sep 16, 2009 2:00 pm

color=orange] Chararcter info[/color]
Character name:Smexyheals
Class:paladin
Race:human
Main-Specc:Holy
Off-Specc:reti
Proffesions: enchanting (450/450) mining(450/450)


In Real Life - Info
Name:ekrem
Age:17 snart 18
Country:sweden/stockholm
What do you do on dailys basis (Job/School)? Gymnasium

In game - Info
How long have you been playing WoW?3-4år
How long have you been playing your main - character?133 dagar ( /played? And when did you create this character?)
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about?Yepp 80 priest 80 shaman 80 rouge och massa allt 60+

Have you been playing some other MMO's? (Yverland wants to know)


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow:Rätt många men kmr inte riktigt ihåg ,
TBC:Alla förutom 1 men kmr inte ihåg hans namn
WOTLK:

Do you have a favorite fight?
Is there a fight you really dislike?

Guild - related
Which guilds have you been in?Är ny på denna server med denna gubbe , så har inte vart i någon guild här
Why did you leave your former guilds?Ny på grim batol med denna char
What happend in your last guild?Dom raida för lite så leava ,


Why are you applying to Knights of Glory?muqer snacka i trade chat så vart interessant med knight så tänkte göra en app Smile och det värkar vara en bra/schyst guild
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory?raida och ha jävligt kul Smile (How can you contribute?)
Are you willing to change your specc for progress if we ask you?, skulle funka varför inte ,
Are you willing to reskills your professions if we ask you?Nope inte stor chans alls ,

Do you have any references in Knights of Glory?Nope Sad

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend? Yepp
Wednsday - 19:00 to 23:00
Thursday: 19:00 to 23:00
Monday - 19:00 to 23:00


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?har alltid Potts eller well food i banken , yepp


Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss?ja , men hälst inte ..


Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1?yes
Do you have a microphone?ja men är en blyg människa som typ aldrig pratar i mick
Is you ISP connection stabile?ja
Which addons do you use?ja


Lova And Peace Till alla på Knighs of glory
Till överst på sidan Gå ner
fataass
Members



Antal inlägg : 81
Registreringsdatum : 09-03-10

80 holy/retri paladin  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: 80 holy/retri paladin ( Approved )   80 holy/retri paladin  ( Approved ) Emptyons sep 16, 2009 2:13 pm

Din apply var lite fattig. Men jag har pratat med dig online och kollat ditt gear och stats.
Kanon att du har bra rep med alla factions och att du har ditt gear enchantat och gemat till max.

Du får ett godkännande från mig. Du får en inv nästa gång jag loggar in. Och som du vet så ligger en trial period på 6 veckor så visa vad du går för!.

____________________________

//Muqer Paladin Class Officer
Till överst på sidan Gå ner
smexyhea
Gäst




80 holy/retri paladin  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: tja   80 holy/retri paladin  ( Approved ) Emptyons sep 16, 2009 6:15 pm

tjen jag kmr hem , jag e hos min tjej , så du kan inv mej när jag kmr hem som du frågajag kmr va me på raiden om jag fick , så jag e hemma innan 18.30 mvh smexyheals
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





80 holy/retri paladin  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: 80 holy/retri paladin ( Approved )   80 holy/retri paladin  ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
80 holy/retri paladin ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Paladin lvl 80 Holy/Retri (Approved)
» Retri paladin (Approved)
» Khazandor - Retri pala (snart holy) ( Approved )
» Holy Paladin (Approved)
» holy paladin (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: