Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Khazandor - Retri pala (snart holy) ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Khazandor - Retri pala (snart holy)   ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Khazandor - Retri pala (snart holy) ( Approved )   Khazandor - Retri pala (snart holy)   ( Approved ) Emptysön feb 08, 2009 3:45 pm

Rubrikraden : Namn och klass

Char namn: Khazandor
Klass: Paladin
Spec: Retri akkurat nå (skal bli Holy vis jeg får hjelp av en god guild
Irl namn: Johnny
Ålder: 18 år
Vilket land är du ifrån: Norge Very Happy

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Veldig sjeldent
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? jeg har ikke mikrofon nei, jeg har vent Razz

Hur länge har du spelat: har spilt WoW i 2 og et halvt år.
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 12days cirka
Vilken raidingerfarenhet du har: har ikke hatt noen god guild så jeg har bare raida VOA Razz men jeg kan tacts til alle raids i spillet
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: VOA er rolig Razz Malygos er jo vanskeligst da selv om jeg ikke har gått den, jeg har sett på Imbarol ta han før Razz
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY: Jeg vil jo få bedre gear i guilden vis jeg blir invited. å selv om jeg har noe tanking gear på meg så er det pga jeg har ikke bedre Razz
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Khazandor - Retri pala (snart holy)   ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Khazandor - Retri pala (snart holy) ( Approved )   Khazandor - Retri pala (snart holy)   ( Approved ) Emptymån feb 09, 2009 2:59 pm

Veldig kort apply da!

Tror officers hadde satt pris på om du brukte litt ekstra tid på å skrive en ordentlig en.
Till överst på sidan Gå ner
Khazando
Gäst




Khazandor - Retri pala (snart holy)   ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Khazandor - Retri pala (snart holy)   Khazandor - Retri pala (snart holy)   ( Approved ) Emptymån feb 09, 2009 3:47 pm

jeg så ikke at det var noe mer jeg skulle svare på Razz men visst det er det så skal jeg jo selvfølgelig det da xD
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Khazandor - Retri pala (snart holy)   ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Khazandor - Retri pala (snart holy) ( Approved )   Khazandor - Retri pala (snart holy)   ( Approved ) Emptytis feb 10, 2009 12:03 pm

Tomasdetavil skrev:
Rubrikraden : Namn och klass

Ansökan:

Char namn
Klass
Spec
Irl namn
Ålder
Vilket land är du ifrån

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?
Har du en mikrofon (för Ventrilo)?

Hur länge har du spelat
Hur länge har du spelat på denna karaktär
Vilken raidingerfarenhet du har
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY

Så här skriver du:
Kod:
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Tomasdetavil]Länk till min char[/url]

och då kommer det se ut så här: Länk till min char

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare
Varför lämnar du din guild
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory
Har du någon referens i Knights of Glory

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Hur farmar du g

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?

Lägg din ansökan som ett separat inlägg i forumet - inte som ett reply på det här inlägget

Vi setter pris på at du leser de to øverste postene som er klistret, før du applyer.
Till överst på sidan Gå ner
resten a
Gäst




Khazandor - Retri pala (snart holy)   ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Khazandor - Retri pala (snart holy) ( Approved )   Khazandor - Retri pala (snart holy)   ( Approved ) Emptytis feb 10, 2009 5:20 pm

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: jeg var med i L E G A C Y og Raiderz of the Dark
Varför lämnar du din guild: i L E G AC Y var det en som het moriko som ikke var helt normal, han klagde på alle osv. Raiderz of the Dark leava jeg fordi de raida aldri Razz
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: jeg vil veldig gjerne bli med i KoG fordi jeg vet at det er aktive medlemmer, alle virker veldig hyggelige, det er jo en skandinavisk guild så det er jo veldig bra. å de raider jo jevnlig å kan spille WoW med stil Very Happy
Har du någon referens i Knights of Glory: Jeg kjenner Imbarol i guilden veldig godt. Er kamerat med han i real life Razz å han syns at det er en god guild så da vil jeg prøve å joine jeg også Razz

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Det er nok ikke noe problem å bruke 300g på sånne ting nei. jeg pleier å han masse g. Jeg vil jo helst få mest mulig ut av et raid så da trenger man jo flasks Razz
Hur farmar du g: når jeg farmer G så pleier jeg å queste ( for å få aciv ) Å jeg har mining å skinning så jeg tjener godt på det også.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: jeg håper jo at litt lengre frem i tiden at jeg får mye bedre gear å at jeg kan bidra med mange god raids å heals Razz
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? jeg kan delta i disse raidene ja. tidene passer halt perfekt Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Khazandor - Retri pala (snart holy)   ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Khazandor - Retri pala (snart holy) ( Approved )   Khazandor - Retri pala (snart holy)   ( Approved ) Emptylör feb 14, 2009 6:46 pm

Hej!

Jag tänkte att vi kunde ta in dig i guilden och se hur pass aktiv du är. Du har två veckor på dig att visa vad du går för. Så hoppas jag att vi skall hitta en raid spot till dig.

/Lexum

Raidleader
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Khazandor - Retri pala (snart holy)   ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Khazandor - Retri pala (snart holy) ( Approved )   Khazandor - Retri pala (snart holy)   ( Approved ) Emptysön feb 07, 2010 3:21 pm

Tack för att du leechade SFK-bossar idag Khazandor, det är ju alltid kul när folk drar när dom själva skall summona. Sad
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Khazandor - Retri pala (snart holy)   ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Khazandor - Retri pala (snart holy) ( Approved )   Khazandor - Retri pala (snart holy)   ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Khazandor - Retri pala (snart holy) ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Paladin lvl 80 Holy/Retri (Approved)
» 80 holy/retri paladin ( Approved )
» holy pala. ( Approved )
» holy pala- ahrtas (Approved)
» The Human Retribution Paladin. ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: