Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 holy pala. ( Approved )

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Àcer
Gäst




holy pala. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: holy pala. ( Approved )   holy pala. ( Approved ) Emptylör maj 09, 2009 5:38 pm

Rubrikraden : Àcer Holy pala.

Char navn: àcer
Klass: Pala
Spec nå kjører jeg 52\5\14 , et bra holy spec.
Irl namn Espen.
Ålder 18 år. fylte 18 på onsdagen som var.
Vilket land Jeg er ifra Norge.

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Nei har ikke mic akkuratt nå. men det kan jeg vel godt skaffe meg.

Hur länge har du spelat jeg har nå spilt woW i 2 År.
Vilken raidingerfarenhet du har i WotLk har jeg jeg Expe med naxx 10\25. os 10\25+1D og EoE såklart, og første boss i ulduar og voa new boss.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför Ybh syns jeg egentlig alle bosser er lette, de utenom ulduar da . men har hatt en god del problemer med heigan når jeg var dk, men tar bossen uten å dø nå.

er armory linken. Smile


Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare jeg var tidligere med i My X is a horde en 10 mans raiding guild. jeg leavet guilden pga mange gjorde det. så progress var lik 0.
Varför lämnar du din guild
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory jeg vil bli medlem i knights of glory fordi jeg har hørt det er en Ok guild. Smile
Har du någon referens i Knights of Glory

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Hur farmar du g ja jeg farmer alltid opp litt en del golds til flasks pots\food etc. for raids. farmer opp via mining -450.


På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress jeg skal bidra og gjøre hva som helst. ;D for progress.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? ja,det kan jeg, spiller så å si 24\7 vær dag i uken.
Till överst på sidan Gå ner
fataass
Members



Antal inlägg : 81
Registreringsdatum : 09-03-10

holy pala. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: holy pala. ( Approved )   holy pala. ( Approved ) Emptysön maj 10, 2009 12:42 pm

" Varför vill du bli medlem i Knights of Glory jeg vil bli medlem i knights of glory fordi jeg har hørt det er en Ok guild "

Bah bara Ok :O

nejdå, skoja bara Wink Gl med appen

/Muqer
Till överst på sidan Gå ner
Àcer
Gäst




holy pala. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: the pala   holy pala. ( Approved ) Emptysön maj 10, 2009 2:00 pm

hehe:P, neida jeg tror hvertfal guilden er imba
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




holy pala. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: holy pala. ( Approved )   holy pala. ( Approved ) Emptysön maj 10, 2009 2:08 pm

Jeg kan jo si noe da:

Du har ikke enchant på Feet.
Cheap enchant på Mace og Legs.
På belt kan du legge til en: Eternal Belt Buckle så får du en gem slot på belt.


Bortsett fra det så mangler du 3 spellpower for å ligge over minimumskravene våre, du har nok crit, MEN mangler igjen mye MP5 når du caster for å ligge i nærheten av kravene våre..


Hvis du er aktiv og viser at du kan classen din så får du ihvertfall ett JA fra meg foreløpig. Så du får vente på svar fra Paladin CL Wink
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




holy pala. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: holy pala. ( Approved )   holy pala. ( Approved ) Emptysön maj 10, 2009 3:01 pm

Hej!

Jag håller med Allram där är en del att göra med din gear. Men visar du att du är MYCKET aktiv så borde du kunna fixa till din gear ganska snabbt..

Jag tycker att vi kan ge dig en trail så du får visa att du kan fixa till din gear och är aktiv.

Vi får se vad Paladin CL säger.

/Lexum

Raidleader
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




holy pala. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: holy pala. ( Approved )   holy pala. ( Approved ) Emptysön maj 10, 2009 3:18 pm

er bare et par ting med specen jeg tror du kunne gjordt.
ser du har satt poeng i pure of heart. den er det lite brukt for i pve.

linker et par specs jeg synes er gode. er 2 ganske forskjellige specs til forskjellige spillestiler. jeg foretrekker prot specen selv=P.

http://eu.wowarmory.com/talent-calc.xml?cid=2&tal=503501503000130531005152215032010420300000000000000000000000000000000000000000

http://eu.wowarmory.com/talent-calc.xml?cid=2&tal=503501503000130531005152212000000000000000000000000005032050003000000000000000

synes du kanskje bør fikse litt mer på gearet ditt oxo. blandt annet når du gemmer gearet ditt bør du primært gå for intelect gems. eneste gangene du bør gå for andre gems er om bonusen er bra. det vil si enten mye int,crit eller haste bonus.
og ettersom vi forsovidt bare kjører Ulduar for tiden blir det vannskelig og skaffe seg gear ettersom vi topper raidet for progressraid. prøv og skaff litt mer 25 manns gear så fikser vi en trial plass til deg


Senast ändrad av Dalin den sön maj 10, 2009 3:29 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Tomasdetavil
Members
Tomasdetavil


Antal inlägg : 175
Registreringsdatum : 08-03-26

holy pala. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Din ansökan   holy pala. ( Approved ) Emptysön maj 10, 2009 3:19 pm

Stort tack för din ansökan, men tyvärr anser jag att vi borde tacka nej.

Din gear består i huvudsak av heroic 5-manna, crafted och vendor gear, vilket gör att även om din spellpower räcker till (observera att vi har uppdaterat minimikraven), så räcker inte din crit chance till och din mana pool (17k) är alldeles för låg. Efter några Naxx 25-manna pug runs bör du ha fått ihop tillräckligt med gear för att uppnå vår minimikrav. Håll dig på runt 1900-2000 spellpower, men gemma och ench för intellect och crit. Din head ska du crit ench, inte mp5. Leggs borde du byta ut mot spellp+sta (inte spirit), wrist, hand, main-hand ench kan du byta ut mot intellect till dess du får bättre gear etc.

Om du får en inv till guilden så leder det bara till två saker: (1) du kommer inte med på raids eftersom din gear inte räcker till och (2) skulle du få en spot i en raid skulle du hamna sämst i healing done och folk blir besvikna.

Vi vill gärna ha dig i guilden men återkom med en ny apply när du har kört några 25-manna naxx med paladinen. Då kan du också direkt visa dig från din bästa sida och vinna respekt från din guild m8s direkt. Eftersom vi iinte kör naxx längre så skulle du ändå få köra pugs.
Till överst på sidan Gå ner
Àcer
Gäst




holy pala. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: holypala   holy pala. ( Approved ) Emptysön maj 10, 2009 4:09 pm

vel som jeg så en av dere skreiv noe om at jeg hadde for lite mp5 , men Hplas trenger som regel ikke mer enn 150 mp5. dem har jo divine plea+ divne illumination. å ja, jeg er en veldig active spiller spiller vel 24\7 vær dag :p. så hadde vært fint om jeg kunne fått en trail. :>

-àcer
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





holy pala. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: holy pala. ( Approved )   holy pala. ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
holy pala. ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» holy pala- ahrtas (Approved)
» Khazandor - Retri pala (snart holy) ( Approved )
» Holy paladin:D (Approved)
» Holy paladin (Approved)
» Holy Paladin ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: