Rubrikraden : Àcer Holy pala.
Char navn: àcer
Klass: Pala
Spec nå kjører jeg 52\5\14 , et bra holy spec.
Irl namn Espen.
Ålder 18 år. fylte 18 på onsdagen som var.
Vilket land Jeg er ifra Norge.
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Nei har ikke mic akkuratt nå. men det kan jeg vel godt skaffe meg.
Hur länge har du spelat jeg har nå spilt woW i 2 År.
Vilken raidingerfarenhet du har i WotLk har jeg jeg Expe med naxx 10\25. os 10\25+1D og EoE såklart, og første boss i ulduar og voa new boss.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför Ybh syns jeg egentlig alle bosser er lette, de utenom ulduar da . men har hatt en god del problemer med heigan når jeg var dk, men tar bossen uten å dø nå.
er armory linken.
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare jeg var tidligere med i My X is a horde en 10 mans raiding guild. jeg leavet guilden pga mange gjorde det. så progress var lik 0.
Varför lämnar du din guild
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory jeg vil bli medlem i knights of glory fordi jeg har hørt det er en Ok guild.
Har du någon referens i Knights of Glory
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Hur farmar du g ja jeg farmer alltid opp litt en del golds til flasks pots\food etc. for raids. farmer opp via mining -450.
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress jeg skal bidra og gjøre hva som helst. ;D for progress.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? ja,det kan jeg, spiller så å si 24\7 vær dag i uken.