Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Holy priest ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Holy priest ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Holy priest ( Approved )   Holy priest ( Approved ) Emptysön maj 11, 2008 12:37 pm

Ansökan: Guild application

Char namn: Jadora
Klass: Priest
Spec: Holy
Irl namn: Mikkel Nystrand
Ålder: 22
Vilket land är du ifrån: Danmark

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?
Altid stabil – aldrig haft nogen problemer.

Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Yup. Har en dejlig mic og alle Ventrilo versioner

Hur länge har du spelat: Har spillet wow siden 05 hvor jeg startede en rogue
Hur länge har du spelat på denna karaktär: Denne character har været længe under progress, men er blevet min main nu. Har ca. 120 spille dage.
Vilken raidingerfarenhet du har: Har ikke raided det klassiske wow meget, kun MC ZG og lidt AQ
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Hmm. Jeg syntes der er mange sjove og svære. Må nok sige MGL, da alle i raided er afhænging af hinanden og der er flere encounters som alle skal følge med i. Helt klart en god aften man kan bruge på det Voidreaver og også sjov. Nem men sjov for dps.


Den er shadow specc nu, da jeg har brugt lidt dage på at farme. Min Holy priest har full epic pve gear. Kun 2 pvp ting som er wand og Wrist. De har gode stats så det er cool. I kan bare kontakte mig ingame for holy gear nu. Armory er ikke opdateret efter jeg har respecced til holy, men bare spørg løs. Har fuldt primal healing gear + og whiteman gear plus kara epic osv. Har også T4 head plus gloves.
Har 1870+healing, 6.8 Hp og 9.8 mana og det virker sku fint:D SPEC: 21/40/0

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Lige nu er jeg bare med i en random guild. Ellers har jeg været med i en stor guild på magtherion server. (horde) Men vi raided TK SSC
Varför lämnar du din guild: intet progress
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Leder efter en guild der har gang i noget progress. Har længe ledt efter sådan en guild og tror det ville passe min rigtig godt Har hørt mange gode ting om jer og tror jeres progress og regler ville være godt for mig.
Har du någon referens i Knights of Glory: desværre, da jeg er forholdsvis ny på serveren.

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Ja da. Har jeg altid været og det er vigtigt for en healer at ha alle pots osv klar
Hur farmar du g: SMV, Netherstorm og daily Quest

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Syntes selv jeg er en god healer og kan bidrage med masser af ting. Har ok EXP i gruul, ZA og TK. SSC er ikke den største. Har kun været med til 3 bosser flere gange self. Men jeg er altid klar på at lære nye ting og læser altid boss modes før alle raids så jeg er klar. Har god healing og følger altid med

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Jeg er altid online disse dage, specielt hvis der er raid. Spiller næsten hver dag, når jeg ikke lvl´er min alt. (lock) Så jeg er altid fit ro fight

Håber i kan bruge mig. Tak
Till överst på sidan Gå ner
 
Holy priest ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Aileena - Holy Priest ( Approved )
» Cryptiz holy Priest ( Approved )
» lifender holy priest ( Approved )
» Antique - Holy priest(Approved)
» Allram - Holy Priest ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: