Char namn Allram
Klass: Priest
Spec: Holy (CoH) 13/57/0
Irl namn: Vegard
Ålder: 19 (snart 20 woho
)
Vilket land är du ifrån: Norge
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?:Jepp, har aldri hatt noen som helt problemer.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)?:Selvfølgelig ^^
Hur länge har du spelat:Har spilt i snart 2.5 år, startet å spille på en Hunter som heter Vagi, spiller nesten aldri på den mer, gikk lei av DPS, så jeg lagde meg en priest for snart 2 år siden, ble lvl 70 på den ved juletider i 07 og har siden da gearet meg opp og lært meg å spille denne classen så godt som jeg kan nå
Jeg startet å spille på Genjuros med noen venner (de hadde allerede spilt i noen måneder/år), som blant mange Tøbby(emotøbby). Jeg spilte da/lvla huntern min, ble til slutt lei av alle Grekerne der og flytta til Grim Batol med tøbby(emotøbby) og noen andre venner. Joinet der Nordlys, men det ble disbanda etter noen uker, Søkte så på Impulsion, kom inn der også ble det disband p.g.a. dårlig oppmøte på raids etterhvert, starta på priesten min rett før Impulsion ble disbandet.
Joina da Sinful Dawn, som jeg nå har fått meg noen venner i ^^ (Fjorfott, Aluneil, Roggaro, Jarler etc.) og raidet kara med priesten der.
Så søkte jeg på Clichè etter at jeg synes gearet mitt var blitt bedre og jeg følte meg klar for å raide noe mer enn kara/gruul/za.
Spillte i Clichè i ca 1.5 måneder så ble det merging med Indigo fordi det var dårlig oppmøte. Så joinet jeg jo dere
hadde det kjempekoselig, men jeg blei nok litt for sur skjønner jeg fordi jeg hadde det så altfor bra her xD så jeg joinet Sinful Dawn igjen som jeg er i atm og raider naxx med, vi har akkurat klart å cleare 25mann naxx
ikke for å snakke negativt om de, de er kjempehyggelige men som de sier selv også de er ett soft-core raiding guild, og jeg er da igjen ute etter noe mer hardcore
Hur länge har du spelat på denna karaktär:ca 2år IRL. /Played 56 dager 20 timer.
Professions:Tailoring: 427/450 Mooncloth, har ikke hatt behov
for noe høyere skill her enda
men trengs det så lvler jeg
Alchemy: 450/450 Elixir master
Secondary skills:Cooking: 418/450, har ikke så mange unike recipies her, har de fleste "normale" fra vendors etc.
Fishing: 170/225, driver å små lvler denna :p
Stats:Har nå 2078 Spellpower og 955/387mp5 Ubuffet selvfølgelig
Vilken raidingerfarenhet du har:PreTBCAlt dette er gjort etter at TBC kom ut, men har erfaringer fra disse instancene også hvis det er interresant
AQ20 6/6
AQ40 9/9
Onyxia 1/1
TBCKara: 11/11
Gruul: 2/2
Magtheridon: 1/1
Doom Lord Kazzak: 1/1
Doomwalker: 1/1
ZA: 6/6
TK: 3/4 Har kommet til Phase 4 på Khael'Thas.
Serpentshrine Cavern: 6/6
MH: 5/5
BT: 9/9
WOTLK10mann:
Eye of Eternity: 1/1
Obisidian Sanctum: 1/1 uten drakes her, men kan fighten
Naxxramas: 15/15
VOA 1/1
25mann:
Eye of Eternity: 1/1
Obisidian Sanctum: 1/1 +3Drakes
Naxxramas: 15/15
VOA 1/1
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför:Letteste boss:Jeg mener at sartharion må være den letteste bossen i 10. manns raid, i 25man Patchwerk, healing messig ihvertfall
Hardeste boss:Hardeste boss i 25 manns raid er vel sartharion+3drakes som jeg har vært borte i
I 10 manns raid... 4 horsemen?
Synes ingen er spesielt vanskelige i 10mann.
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:Min Armory linkVilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare:Nå er jeg i Sinful Dawn, har vært i Nordlys(Var der med huntern, Disband), Impulsion( var der med huntern min, Disband), Sinful Dawn (kun venne guild, litt kara/gruul/naxx.), Clichè (merga med Indigo)., Indigo (offierer var aldri fornøyd med det jeg presterte der, så jeg leavet),KoG ( angrer på at jeg leavet dere :'( )
Varför lämnar du din guild:Guildet jeg er i nå Sinful Dawn er på naxx stadiet :p Jeg har lyst til å komme tilbake til dere mest fordi jeg savner raidinga med dere og dere som personer, og jeg MÅ få lov til å si: Lexum - Du er den beste raid leadern jeg har møtt noensinne!
<3<3<3
Men hvorfor jeg leaver det er da fordi jeg vil tilbake til dere, savner dere <3 og jeg vil ha litt mer hardcore raiding enn naxx 3dagers naxx raid hvert reset...
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory:jeg savner dere <3 både folka og raiding
Har du någon referens i Knights of Glory:Calaera <3<3, Yverland
, Fjorfott
, Dere er jo så mange
:D:D Rambo? Droidis? Avyn? (a) ++ <3
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?:Selvfølgelig er jeg det! Gull er ikke noe problem, ikke consumables heller. Jeg bruker alltid flask og food buff
Hur farmar du g:Farmer, gjør dailie's etc.
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress:Håper jeg kan bidra til å lage Pots/elixir/flasks, cooking, hjelpe til på healing
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?:Yes da, selvfølgelig kan jeg det, hvis det ikke skjer noe spesielt noen av de dagene (dødsfall etc
) så er jeg med 3/3! ++
Lurer dere på noe mer så er det bare å ta kontakt ingame eller på msn:
vegard@fladby.org