Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Aileena - Holy Priest ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Aileena
Gäst




Aileena - Holy Priest ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Aileena - Holy Priest ( Approved )   Aileena - Holy Priest ( Approved ) Emptylör maj 24, 2008 10:32 pm

Char namn: Aileena
Klass: Priest
Spec: Holy
Irl namn: Micke.B
Ålder: 25
Vilket land är du ifrån: Sverige
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?
Ja den är väl så stabil som BBB kan förse mig med

Har du en mikrofon (för Ventrilo)?
Jajamen

Hur länge har du spelat
Sedan spelet släpptes ungefär

Hur länge har du spelat på denna karaktär
Till och från, lite då och då, 50dagar 21 timmar 16minuter

Vilken raidingerfarenhet du har
Raidat alla instancer i spelet för tillfället och world bosses, allt från Hogger till BT

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför
hmm...svår fråga, men skulle nog säga att Supremus i BT är cool och ganska kul annars är MC/ZG favoriterna =)

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY
The EU Armory has been taken offline temporarily to address a stability issue.
har för tillfället 1441+heal obuffat vilket är ganska lite men om jag kommer med i nån seriös guild kan jag på en dag lägga ut 2-3k g och då hamnar jag runt 18-1900+heal....men innan dess sparar jag mina pengar och försöker pugga ihop gear


Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare
Guildless mer eller mindre...ganska mycket mer än mindre =)
Ja du....till att börja med så var jag med i den här guilden med en polare till mig (Azkum) med en warrior som aldrig blev mer än lvl 36 =) sen startade jag Aileena och Guilden Knights of Glory på servern Executus vi raidade allt mellan himmel och jord upp till BWL sen Dissbanda jag den guilden och tog ett break på 4 månader efter expansionen kom startade jag en horde hunter (Felian) på servern Sylvanas som nu är T5 och där är jag med i Trial & Error som raidar BT....äh nu orkar jag inte skriva mer men d va lite kort om mig iaf.....har varit med i den här guilden ett par gånger genom åren



Varför lämnar du din guild
Har ingen guild att lämna

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory
För jag hatar PuG's och vill raida samt få lite mer socialt umgänge på den här servern än att springa ensam runt i ringar i shatt och leta grupp =)

Har du någon referens i Knights of Glory
Azkum känner mig väldigt väl
d gör även hans soffa ;D

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
ja självklart

Hur farmar du g
Grindar mobs,Dailys....ja som d flesta
Jag har runt 5000g atm som jag kan lägga på enchants o gear

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress
Jag har som sagt varit GM,Officer och Raid Leader i ett par stora guilder genom åren och har erfarenhet av det mesta i spelet....och det kan ju va av användning =))

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?[u][b][b]
[b]Ja Absolut Vodka



Så där nu tackar jag för mig och hoppas ni får många lootfyllda raids och önskar er all lycka i framtiden....lycka till cheers [u]
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Aileena - Holy Priest ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Aileena - Holy Priest ( Approved )   Aileena - Holy Priest ( Approved ) Emptysön maj 25, 2008 11:03 am

Whisper en officer ingame för invite. Tomasdetavil, Rambokiller, Twalec eller Lexum
Till överst på sidan Gå ner
 
Aileena - Holy Priest ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy priest ( Approved )
» Allram - Holy Priest ( Approved )
» Allram Holy Priest 13/57/0 (Approved)
» Cryptiz holy Priest ( Approved )
» lifender holy priest ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: