Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 holy pala- ahrtas (Approved)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Ahrtas-h
Gäst




holy pala- ahrtas (Approved) Empty
InläggRubrik: holy pala- ahrtas (Approved)   holy pala- ahrtas (Approved) Emptytis maj 19, 2009 7:46 pm

Rubrikraden : Ahrtas pala holy

Ansökan:

Char namn Ahrtas
Klass holy pala
Spec holy
Irl namn Thomas
Ålder 19
Vilket land är du ifrån norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? helt fint:)
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? jepp

Hur länge har du spelat siden det kom ut men på forskjelige charactere
Hur länge har du spelat på denna karaktär 4månder:) 10 dager played
Vilken raidingerfarenhet du har Os, naxx, noe ulduar bt osv
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: syntes egentlig ingen er spess vanskelige, men som jeg har holdt på med er shadow council en ganske vanskelig boss, jeg hadde pug da. den letteste er vel saph eller kt. skjønte ikke helt spørsmålet her:)
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY

Så här skriver du: Kod:
Har just migrert så armory har ikke updata, men ikke vær redde for og gi meg en whisp in game så dere kan se gearet:)
och då kommer det se ut så här: Länk till min char

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare er ikke i noen nå og har ikke vært med i en guild på lenge, var med i ex vitermine før, nå har jeg egentlig bare organisert pugs osv naxx raids og noen ulduar, begynner og bli lei av å leade hele tiden så leter etter en grei og god guild med mange kule folk i:)
Varför lämnar du din guild je migrata fra serveren for og spille med noen venner:)
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory Virker som en grei guild og med greie gm's / officers og ikke minst med kule members av de få jeg har prata med, jeg er som sagt for en litt serri raiding guild Smile
Har du någon referens i Knights of Glory hva mener du? hvist du tenker på om jeg kjenner noen så nei:)

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? joda er greit det:)
Hur farmar du g, instancer og lvler echanting som jeg kommer til og tjene greit med g på;:Smile

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: liker og raide, ser på meg selv som en god raider og har litt i hodet. vel jeg håper jo å bidra med hjelp hvis noen trenger også, er bare å spørre hvis det er noe;)
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka: Lett:) fine raid ttider og dager det:)
Till överst på sidan Gå ner
Tomasdetavil
Members
Tomasdetavil


Antal inlägg : 175
Registreringsdatum : 08-03-26

holy pala- ahrtas (Approved) Empty
InläggRubrik: Din ansökan   holy pala- ahrtas (Approved) Emptyons maj 20, 2009 7:09 pm

Du fixade till gearen, bra. Prata med mig in-game så får du en inv.
Till överst på sidan Gå ner
 
holy pala- ahrtas (Approved)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» holy pala. ( Approved )
» Khazandor - Retri pala (snart holy) ( Approved )
» Holy paladin:D (Approved)
» Holy paladin (Approved)
» Holy Paladin ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: